- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Başlık biraz tuhaf oldu ama derdimi sizlere söyle anlatmak isterim, 6 senedir kullanmakta olduğum CG diye tasfir edilen motora sahibim , her 500km de bir yağ değiştiririm bazıları çok erken diyebilir ama değiştirme sebebim motorda yağ kalmaması.
Motorun yağ yakmıyor ( egzozda her devirde gram yağ yakma belirtisi olan duman yok ).
herhangi bir şekilde yağ kacagida yok , blok pırıl pırıl yağ izi yok.
Ama 500 km sonra kalan yağ

yarim litre kadarı kalmış.
kullandığım yağ castrol 10 / 40 motosiklet yağı ama inanılmaz biz eksiltme var sizce sebebi nedir
Motorun yağ yakmıyor ( egzozda her devirde gram yağ yakma belirtisi olan duman yok ).
herhangi bir şekilde yağ kacagida yok , blok pırıl pırıl yağ izi yok.
Ama 500 km sonra kalan yağ

yarim litre kadarı kalmış.
kullandığım yağ castrol 10 / 40 motosiklet yağı ama inanılmaz biz eksiltme var sizce sebebi nedir