Yağ yakmıyor ama yağ kalmıyor

Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
931
Bujiden de belli olur yağ yaktığı, benim de egzozdan yağ gelmiyor ama tek teker, zorlama derken 1000kmde ilave yapmam gerekiyor. Normal karşılıyorum 66binde sonuçta.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
553
6 sene Kuba cub motor kullandım 2000 km de yağını degistirdim ilk zamanlar Castrol falan kullandım ama sonra ne bulursam attım gram yağ eksiltmedi.cg ve cub motorlarda Castrol falan kullanmaya gerek yok bence orta kalitede po maximoto kullanın 28 TL fiyati
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
6 sene Kuba cub motor kullandım 2000 km de yağını degistirdim ilk zamanlar Castrol falan kullandım ama sonra ne bulursam attım gram yağ eksiltmedi.cg ve cub motorlarda Castrol falan kullanmaya gerek yok bence orta kalitede po maximoto kullanın 28 TL fiyati

maxsimoto da kullandım hatta eski şişesi resimde olan şişe, ama castrol yağ ile motor daha sessiz çalışıyor diye castrol alıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst