- Konu Yazar
- #1
Bugün motora başlayacak genç bir kardeşim için motora bakmaya gittik. 2. el temiz kullanılmış bir motoru beğendik motorun sıfırı 5400tl. 4000tl fiyat çektiler 2bin km de motor. 3750tl teklif ettik kabul etmedi tamam dedik 4000tl verelim bari bir kask hediye edersen alalım yolda trafik çevirip ceza yazmasın dedik (kaskın fiyatı 90 tl dandik bir kask) adam kovarcasına olmaz deyip kestirip attı. Bakın burada sadece olmaz demedi motoru ben kullanırım yine de satmam/satmıyorum işinize gelirse gibi müşteriye edilmeyecek laflar.
Şimdi bir daha bu bayiye ve bu bayiyin verdiği servise uğrar mıyım? Hayır
Bir daha bu bayi ve ustayı kimseye tavsiye eder miyim? Tavsiyeyi geç üstüne kötü laf bile söylerim.
Ayıp valla esnaflık böyle olmamalı, bugünün bir de yarını var. Esnaflık yapan adama kötü söz yakışmaz müşteri velinimettir.
İnanın bundan sonra bırakın parça almayı veya onarımı selam bile veresi gelmiyor insanın hem motosiklet ustalarına hem de motosiklet bayilerine.
İşiniz varsa internetten parça siparişi ile kendiniz halledin işinizi.
(Not: İşini hakkıyla yapan, güleryüz gösteren, yardımcı olan usta ve bayiler için sözüm meclisten dışarı.)
Şimdi bir daha bu bayiye ve bu bayiyin verdiği servise uğrar mıyım? Hayır
Bir daha bu bayi ve ustayı kimseye tavsiye eder miyim? Tavsiyeyi geç üstüne kötü laf bile söylerim.
Ayıp valla esnaflık böyle olmamalı, bugünün bir de yarını var. Esnaflık yapan adama kötü söz yakışmaz müşteri velinimettir.
İnanın bundan sonra bırakın parça almayı veya onarımı selam bile veresi gelmiyor insanın hem motosiklet ustalarına hem de motosiklet bayilerine.
İşiniz varsa internetten parça siparişi ile kendiniz halledin işinizi.
(Not: İşini hakkıyla yapan, güleryüz gösteren, yardımcı olan usta ve bayiler için sözüm meclisten dışarı.)
Son düzenleme: