- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
cümleten hayırlı günler dilerim
az evvel 50km lik bir yolu gittim , gazı baya açarak motoru zorlayarak gittim bu olay eskiden beri başıma bu motorda gelir , motor çok ısınınca ve motoru durdurdugumda tekrar çalıştırmak istediğimde çalışmıyor çok zorluyor , çalıştırincada saat gibi çalışıyor ama bazen öyle bir calismamazlik yapiyorki diyorum bu sefer yedik biryerleri.
motor 125cc ve hava soğutmalı , bu olay 6 senedir oluyor çok ısınınca zor çalışıyor Sizce neden olur teknik yönden
az evvel 50km lik bir yolu gittim , gazı baya açarak motoru zorlayarak gittim bu olay eskiden beri başıma bu motorda gelir , motor çok ısınınca ve motoru durdurdugumda tekrar çalıştırmak istediğimde çalışmıyor çok zorluyor , çalıştırincada saat gibi çalışıyor ama bazen öyle bir calismamazlik yapiyorki diyorum bu sefer yedik biryerleri.
motor 125cc ve hava soğutmalı , bu olay 6 senedir oluyor çok ısınınca zor çalışıyor Sizce neden olur teknik yönden