- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Motoru söküp takmak gibi tuhaf bir fantezim var , bundan 2 sene önce motoru söktüm taktım ve piyano diye tarif edilen parçayı kırdım birdaha ve birdaha sökme işlerine girmedim.
Bugün baskı balatalarını değiştirmek için yan kapağı söktüm, ve kendi kendime dedimki ( sen gene kaşınıyorsun ama şu silindiri pistonu gene sök) dedim
ve o gazla bie güzel söktüm pistonu iyiki sökmüşüm, yağ segmanı bildiğin erimiş yarısı yok , herneyse söktüm yeni sekmanları attım geri topladım bir subap ayarı yaptım tık diye çalıştı
Öyle övülecek birşey yok ama küçüklüğümden beri motorlar ilgimi çekiyordu ustalar söküp takarken hoşuma gidiyordu
Artık bidakine nereyi sökerim bilmiyorum ama büyük ihtimal kendime bi masraf çıkartırım gibi duruyor
Hayırlı günler
Bugün baskı balatalarını değiştirmek için yan kapağı söktüm, ve kendi kendime dedimki ( sen gene kaşınıyorsun ama şu silindiri pistonu gene sök) dedim
Öyle övülecek birşey yok ama küçüklüğümden beri motorlar ilgimi çekiyordu ustalar söküp takarken hoşuma gidiyordu
Artık bidakine nereyi sökerim bilmiyorum ama büyük ihtimal kendime bi masraf çıkartırım gibi duruyor
Hayırlı günler