CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
140/70 r17 takıldı arkaya. Ön zaten standart. Ebat olarak sorun yok. Yol tutuş mükemmel. Ancak yazın kullanılmaz. Uğultu yapıyor lastik. Ve motoru tutuyor. Bugün 140 i geçemedi motor.
 
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
22
Motorda harika çanta da harika abi ben Anıl yazma fırsattı bulamadım. Sağolasın dediğin gibi motora gözün gibi bakmışsın valla yetkili servise götürdüm daha bugün, yağına falan bakalım mı diye adam beni kovdu resmen kardeşim 0 bu motor neyine geldin dedi 😂😂

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:36 ----------

Çanta körüklü. Her boyuttaki kaskı rahatça alabiliyor. Kaskı içinden çıkartınca küçülüyor ve güzel bir görünümü oluyor.
Arka koltuğa montajlandığı için çanta varken artçı alamıyorsunuz.
Ben Aliexpress den 200TL + 32TL Vergi ile almıştım.

Motoru bugün teslim ettim. Çantasıyla birlikte verdim.

Naked kullananlara tavsiye ederim. Motorun duruşunu bozmayan güzel bir çantadır.
Aldığım çantanın linki şu şekilde: https://tr.aliexpress.com/item/32972771841.html

Çantacıya gittim 5 gün önce abi sırtıma takabilmek için askı diktiriyorum yarın alıcam. Çantacı bile düştü çantaya çok güzel diyor yarın alırsam fotoğrafını atarım.
 
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
Seleyi açamıyorum arkadaşlar. Kilit takılmış mıdır acaba? Biraz zorlamak mı lazım? Anahtarı kıracağım diye korkuyorum. Var mı böyle sorun yaşayan?
 
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
Motor henüz 2019 model hocam. 130 km de. WD40 biraz erken olmaz mı? Gerçi zorlayarak anahtar kırmak da var.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Koltuğun kilidi kastırıyor. Anahtarla açarken koltuğu aşağı doğru bastırın.
 
Katılım
14 Eki 2018
Mesajlar
7
Sele derken artçı selesinden mi bahsediyorsunuz? Ben öndeki selenin nasıl açılacağını bilmiyorum. Yani sürücü selesi nasıl açılır?
Artçı selesi anahtar ile kolayca açılıyor.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Sele derken artçı selesinden mi bahsediyorsunuz? Ben öndeki selenin nasıl açılacağını bilmiyorum. Yani sürücü selesi nasıl açılır?
Artçı selesi anahtar ile kolayca açılıyor.

önce artçı selesini çıkarmanız ve sonra oturduğunuz koltuğu tutan vida veya somun varsa çıkartıp çıkarabilirsiniz.
 
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
Teşekkürler. Ben de bu şekilde deneyeceğim seleyi açmayı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------

Arkadaşlar bu radyatör suyunun seviyesine bakmak istedim dün ama yağ kutusu gibi şeffaf değil. Mat ve koyu renk. Hiç belli olmuyor. Siz nasıl kontrol ediyorsunuz?
 
Katılım
29 Eki 2019
Mesajlar
11
Merhaba 150nk abs lı satıp bende 250nk aldım
Gerçekten çok tatminkar motor. Titreşim haliyle 140nk ya göre fazla sebebi sanırım beygir gücünün fazlalığı
Daha rodaj dönemindeyim 150 km de
6000-7000 devire sakin çıkıp 110 a kadar çıkmak sıkıntı olur mu.
Birde arka koştuk altına lastik tamir kiti koyayım dedim ama açmak için anahtarın gireceği bir yer göremedim
Nerden açılıyor sele koltuğu acaba
Bakımı 5000 km bir mi acaba
150nk 3000 km de idi
Çok memnunum şu anlık ama sanırım bu yıl biner seneye inşallah bir üst segment iki silindir kısmet olur ise
Herkese kazasız sürmüşler
Depoyu tam doldurdum park edince eğim farkı mi ne biraz yere benzin aktı sanırom fazlasını attı motor
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Merhaba 150nk abs lı satıp bende 250nk aldım
Gerçekten çok tatminkar motor. Titreşim haliyle 140nk ya göre fazla sebebi sanırım beygir gücünün fazlalığı
Daha rodaj dönemindeyim 150 km de
6000-7000 devire sakin çıkıp 110 a kadar çıkmak sıkıntı olur mu.
Birde arka koştuk altına lastik tamir kiti koyayım dedim ama açmak için anahtarın gireceği bir yer göremedim
Nerden açılıyor sele koltuğu acaba
Bakımı 5000 km bir mi acaba
150nk 3000 km de idi
Çok memnunum şu anlık ama sanırım bu yıl biner seneye inşallah bir üst segment iki silindir kısmet olur ise
Herkese kazasız sürmüşler
Depoyu tam doldurdum park edince eğim farkı mi ne biraz yere benzin aktı sanırom fazlasını attı motor

sayfa 11, kullanma kılavuzunda bakım aralıkları yazıyordur, depoyu fazla doldurmandan yan ayaklığa alınca fazlalığı atması normal.

https://www.cfmoto.com.tr/uploads/product/touring/250nk/250-nk-yla-ritmi-yakala_kullanim_bakim_el_kitabi.pdf
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
sayfa 11, kullanma kılavuzunda bakım aralıkları yazıyordur, depoyu fazla doldurmadan yan ayaklığa alınca fazlalığı atması normal.

https://www.cfmoto.com.tr/uploads/product/touring/250nk/250-nk-yla-ritmi-yakala_kullanim_bakim_el_kitabi.pdf

Hayırlı olsun
Güle güle kullanın. Ben bakım için manisayi aradım sordum. Kaselenecek kağıtta olduğu gibi yani 300 1000 5000 den sonra 5 bin km de bir olduğunu söylediler. Bende ona göre bakımları yaptırıyorum.
 
Katılım
29 Eki 2019
Mesajlar
11
Valla dizel otomatik arabamı sanayide 400 e bakımını yaptırıyorum iyi geçiriyorlar
Hava filtresi 110 Tl mi ne yuh ya
Garanti bitince uzak dururum servisten
Yağı filtresi bile elime yakışır kendim değiştiririm.
Öne kısa rüzgar cami var mı taktıran 400 nk cami uyar mı acaba o çok şık duruyor
Yan koruma bari mt25 somunu hariç uyuyor sanırım n11 den alacağım. Çok şık elçik koruma gördüm resimde
Acaba düşünce elcik koruma manşetleri de korur mu hemen kirilir mi
Tablet göstermeye ekran koruyucu tabletten kesip yapan var mı çizilmesin diye
 
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
42
Elcik koruma bu motora yakışıyor. Ben de düşünüyoum.

Ayrıca benim alette de akü problemi çıktı. Malesef çöp. Birkaç gün daha deneyip değiştirmeyi düşünüyorum. Tek kontakta uzun mesafe yapıp hemen ertesi gün çalıştırmama rağmen marş almıyor. 11 volt gösteriyor.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Musiat bir zamanda akülerin resimlerini çekip buraya atalım. Ben motoru alalı 1 yıl 4 ay oldu. Tık yok çok şükür. Akülerin serilerinde bir sıkıntı var bakalım bence
 
Katılım
29 Eki 2019
Mesajlar
11
Palakalığa çok dikkat edin
Motosikletim ankara da yetkili servisten takılan bayi reklam i olan palakalık o kadar adı ki 3 defa patlamam düştü
Birisini karakoldan aldım ilki yolda düştü
Sonuncusu plakalık resmem kırıldı çok zor onca yolu kontrol ederek zor buldum.
Tavsiyem
Plastik plakalık çok adı ve motorun palalık sıyırıcı üzerinde olduğu için tüm titreşim ve sarsıntıları anında plakalıpa yansıtıyor.
Çözüm şu anlık metal plalık aldım taktım bakalım çözüm olacak mi

Koskoca satan bayi o kadar adı plastik bir plakalık ayıptır yazıltır günahtır
Çıkartmak dert meşakkat masraf hele corona mevsminde
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Palakalığa çok dikkat edin
Motosikletim ankara da yetkili servisten takılan bayi reklam i olan palakalık o kadar adı ki 3 defa patlamam düştü
Birisini karakoldan aldım ilki yolda düştü
Sonuncusu plakalık resmem kırıldı çok zor onca yolu kontrol ederek zor buldum.
Tavsiyem
Plastik plakalık çok adı ve motorun palalık sıyırıcı üzerinde olduğu için tüm titreşim ve sarsıntıları anında plakalıpa yansıtıyor.
Çözüm şu anlık metal plalık aldım taktım bakalım çözüm olacak mi

Koskoca satan bayi o kadar adı plastik bir plakalık ayıptır yazıltır günahtır
Çıkartmak dert meşakkat masraf hele corona mevsminde

metal plakalıkda ise plaka çok rahat sökülebiliyor.
soğuk silikon ile metal plakalığa plakayı yapıştır. hem ses yapmaz hem sökülemez.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Ben plakayı düşürdüm ruhsatı yeniden çıkarmak zorunda kaldım. Buraya da yazmıştım kullanıcıları uyarmak için gözünden kaçmış muhtemelen.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst