demekki bnmle aynı kaderi paylasanlar da war...bnde bu kasımda alıcagım yashenuz ehliyete yetmiyor...
bu arada hos geldin :rendeer:
ben lise 2
dersanem var annem mutlu olsun die test cözüyorm)
lise sonda okula motosikletle gitmek süper olurdu ya)
cansu hangi okuldan katılıosun aramıza :cherry:
cansu kızım dikkat et çaldirma motoru elinden malumundur her taraf hırsız/gaspçı dolu .