Motobike İstanbul 2020 Ziyaretçi Rekoru Kırdı

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hocam çok haklısın ama birde şu açıdan düşün; bazıları da o fuara girip yeni R 1250GS adventure ye 210bin tl şakkadanak verip satın alabiliyor :)

Şimdi 40tl giriş bize pahalı gibi gelirken bir kesim de Takır takır yeni GS satın alıyor.

Acaba "fuar girişi mi pahalı yoksa biz mi fakiriz?" sorusuna felsefi yaklaşımda bulunup sizi bu sorunsalı buzlu viski eşliğinde tartışmaya davet ediyorum :mrgreen:

Keşke fuar girişi 100tl olsa ama yeni africa twin adventure da fuara özel 50bin tl fiyata satılsa :p

Buzlu viski sevmem, hatta viskiyi sevmem, mesai saatleri içinde olduğumdan çay eşliğinde tartışabilirim şu an için :)
210 Bin TL şakkadanak verebilen adamların bizim ülkemizde var olması sizin de dediğiniz gibi bizim fakirliğimizi tescillemiş oluyor bir nevi.
Fakat, bizim fakirliğimizden ziyade, zaten o fuarı düzenlemek için katılımcı firmalardan belirli bir ücret almışsın, sponsorlardan para almışsın, kısacası satış/reklam yapıp kâr elde edecek tüm firmalar zaten parayı yatırmış hesabına. Ben son kullanıcıyım, sadece tek avantajı tüm markaları bir arada görmek olan bir organizasyon için 40 TL ödemek bana ülkemiz ekonomisi şartlarında pek mantıklı gelmiyor.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Fakirlik kokusu aldım geldim, merhaba.

O değil de buji dediğin 5-10 lira birşeydi ya. 70-80 liraya buji mi olur ?

Fakir fakirin halinden anlar ama konuya bir zengin de gelsin ki onların bakış açısından hayat nasılmış onu da öğrenelim :)

Siz yine 70e buji buluyorsanız iyi, benim motorun bujileri fabrika çıkış iridyummuş, tanesine 120tl diyorlar. Seti 240tl (motor çift silindir).

Fiyatını duyunca "aman tanrım" didim.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Fakir fakirin halinden anlar ama konuya bir zengin de gelsin ki onların bakış açısından hayat nasılmış onu da öğrenelim :)

Siz yine 70e buji buluyorsanız iyi, benim motorun bujileri fabrika çıkış iridyummuş, tanesine 120tl diyorlar. Seti 240tl (motor çift silindir).

Fiyatını duyunca "aman tanrım" didim.

Benimkiler iridyum değil allahtan, lakin 4 adet lazım :)
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
O değil de buji dediğin 5-10 lira birşeydi ya. 70-80 liraya buji mi olur ?

benim 3 buji 86 lira. 3 bin km sonra 20 bin agır bakımına sokacağım 400 lira.

400 liraya benim mondial'in baştan tasarlar tamamını yenilerdim :queen:
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
Ben cuma günü geldim fuara bence çok verimli değildi. Bir çok firma stant açmamıştı. Açanlarda fuara özel indirim falan yapmamıştı. Mesela bir Venom mont beğendim, fuarda 700 liraydı, nette de 700 liraydı. İnternet ile aynı fiyata satılıyordu her şey. Fuara özel indirim vs olması gerekirdi.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Fuarda 3 metrelik standın dört günlük kirasını duysanız firmalardan ciddi indirimler beklemezdiniz :)
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Konuya zengin birini bekliyormuşsunuz duyunca geldim. :) Şaka şaka Fakirler yine toplaşmış ağlıyormuş bizde yerimizi alalım. :)
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Hocam çok haklısın ama birde şu açıdan düşün; bazıları da o fuara girip yeni R 1250GS adventure ye 210bin tl şakkadanak verip satın alabiliyor :)

Şimdi 40tl giriş bize pahalı gibi gelirken bir kesim de Takır takır yeni GS satın alıyor.

Acaba "fuar girişi mi pahalı yoksa biz mi fakiriz?" sorusuna felsefi yaklaşımda bulunup sizi bu sorunsalı buzlu viski eşliğinde tartışmaya davet ediyorum :mrgreen:

Keşke fuar girişi 100tl olsa ama yeni africa twin adventure da fuara özel 50bin tl fiyata satılsa :p

yani düzen takır takır alana çalışıyor, çünkü aylık geliri 3 bin lira olanda oraya gitmek isteyebilir ve aylık geliri 30 bin lira olanda oraya gitmek isteyebilir... aylık 3 bin lira alan adam 40 liranın hesabını yapar ama diğeri 250 lira olsa umursamaz...

bu durumda çok kazanandan çok ve az kazanandan az alınmalı yani orantının korunması açısından giriş bileti çok ucuz olmalı ve pahalı oyuncakları satıp çok kazanacak olanlara biraz daha yük bindirilmeli...

yani alma işi kişiye göre olması daha adil olur... şahsen böyle fuarlar ile pek işim olmaz, mankenler dışında ilgimi çeken bir şey olmuyor böyle yerlerde.
 
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
252
Motosikleti
KTM 390 ADVENTURE
Boyun fıtığını titreşimle düzelteceğim diyorsun yani? Ben olsam 701 Supermoto'ya bakardım, madem egzotik takılacağım... :)

Şaka bir yana Vitpilen 701 oturuş ergonomisi çok agresif (gidon çok aşağıda, pegler arkaya doğru ve yukarıda), ulaşım amaçlı değil tamamen zevke/eğlenceye yönelik tasarlanmış.

İki sene önce fuarda üzerine bindiğim anı hatırlamak bile boynumu, kollarımı ve belimi ağrıtmaya yetiyor :) :) :)

Geçenlerde test için almıştım 401 modelini,ne bilek kaldı ne sırt kaldı valla 1 saat içinde pertimi çıkarttı.Mükemmel yakışıklı bir motor,boyuna göre inanılmaz şaşırtan bir gücü var."ulan küçücük motor nasıl böyle çıldırıyor"dedirtiyor:queen:.Tamami ile zevk motoru alıcaksın ufak bi geziceksin o kadar.

NGbB9N.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Geçenlerde test için almıştım 401 modelini,ne bilek kaldı ne sırt kaldı valla 1 saat içinde pertimi çıkarttı.Mükemmel yakışıklı bir motor,boyuna göre inanılmaz şaşırtan bir gücü var."ulan küçücük motor nasıl böyle çıldırıyor"dedirtiyor:queen:.Tamami ile zevk motoru alıcaksın ufak bi geziceksin o kadar.

[url=https://hizliresim.com/NGbB9N][url]https://i.hizliresim.com/NGbB9N.jpg[/url][/url]

Nasıl anlatsana biraz
 
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
252
Motosikleti
KTM 390 ADVENTURE
Nasıl anlatsana biraz

Walla pejo 106 ne ise bu motor'da o,tam bir otoban faresi,küçücük motora hayvan gibi güç yüklemişler.Hızlanması mükemmel bir anda rahatça 180 görüyor alet:queen:noluyor ya falan oluyprsunuz.Motosıkletın şekli şemali muazzam ötesi ancak oturunca herşey değişiyor,uzun süreli kullanımda(1 ay 3 ay)koltuk üzerinde duzgun oturamayabilirsiniz.Oturuş pozisyonu aşırı öne yatık,pedler zaten geriye dogru olduğu için kendi yükünüzü bileklerinize ve kolarınıza bindiriyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst