- Katılım
- 28 Şub 2011
- Mesajlar
- 170
Benim son fuar ziyaretimdi,hiç bir faydasını görmedim.Ne indirim var ne de etkinlik vs.
Hocam çok haklısın ama birde şu açıdan düşün; bazıları da o fuara girip yeni R 1250GS adventure ye 210bin tl şakkadanak verip satın alabiliyor
Şimdi 40tl giriş bize pahalı gibi gelirken bir kesim de Takır takır yeni GS satın alıyor.
Acaba "fuar girişi mi pahalı yoksa biz mi fakiriz?" sorusuna felsefi yaklaşımda bulunup sizi bu sorunsalı buzlu viski eşliğinde tartışmaya davet ediyorum :mrgreen:
Keşke fuar girişi 100tl olsa ama yeni africa twin adventure da fuara özel 50bin tl fiyata satılsa![]()
Fakirlik kokusu aldım geldim, merhaba.
Fakirlik kokusu aldım geldim, merhaba.
O değil de buji dediğin 5-10 lira birşeydi ya. 70-80 liraya buji mi olur ?
Fakir fakirin halinden anlar ama konuya bir zengin de gelsin ki onların bakış açısından hayat nasılmış onu da öğrenelim
Siz yine 70e buji buluyorsanız iyi, benim motorun bujileri fabrika çıkış iridyummuş, tanesine 120tl diyorlar. Seti 240tl (motor çift silindir).
Fiyatını duyunca "aman tanrım" didim.
O değil de buji dediğin 5-10 lira birşeydi ya. 70-80 liraya buji mi olur ?
Konuya zengin birini bekliyormuşsunuz duyunca geldim.Şaka şaka Fakirler yine toplaşmış ağlıyormuş bizde yerimizi alalım.
![]()
Hocam çok haklısın ama birde şu açıdan düşün; bazıları da o fuara girip yeni R 1250GS adventure ye 210bin tl şakkadanak verip satın alabiliyor
Şimdi 40tl giriş bize pahalı gibi gelirken bir kesim de Takır takır yeni GS satın alıyor.
Acaba "fuar girişi mi pahalı yoksa biz mi fakiriz?" sorusuna felsefi yaklaşımda bulunup sizi bu sorunsalı buzlu viski eşliğinde tartışmaya davet ediyorum :mrgreen:
Keşke fuar girişi 100tl olsa ama yeni africa twin adventure da fuara özel 50bin tl fiyata satılsa![]()
Boyun fıtığını titreşimle düzelteceğim diyorsun yani? Ben olsam 701 Supermoto'ya bakardım, madem egzotik takılacağım...
Şaka bir yana Vitpilen 701 oturuş ergonomisi çok agresif (gidon çok aşağıda, pegler arkaya doğru ve yukarıda), ulaşım amaçlı değil tamamen zevke/eğlenceye yönelik tasarlanmış.
İki sene önce fuarda üzerine bindiğim anı hatırlamak bile boynumu, kollarımı ve belimi ağrıtmaya yetiyor![]()
![]()
![]()
Geçenlerde test için almıştım 401 modelini,ne bilek kaldı ne sırt kaldı valla 1 saat içinde pertimi çıkarttı.Mükemmel yakışıklı bir motor,boyuna göre inanılmaz şaşırtan bir gücü var."ulan küçücük motor nasıl böyle çıldırıyor"dedirtiyor:queen:.Tamami ile zevk motoru alıcaksın ufak bi geziceksin o kadar.
[url=https://hizliresim.com/NGbB9N][url]https://i.hizliresim.com/NGbB9N.jpg[/url][/url]
Nasıl anlatsana biraz