en iyi motosiklet sahnesi olabilir mi ?

Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Geçenlerde izlediğim bu filmdeki motosiklet sürüş sahnesi benim bayağı bir dikkatimi çekmişti sizlerle paylaşmak istedim Stunt ile fight ı birleştirmiş herifler.

 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
bunların hepsi özel efekt bazıları animasyon, gerçek hayat sahnesinin yanında geçemez, buyrun braziya'dan :)
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,097
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Cevaplarınızı okuyup okuyup güldüm :queen: . O budur, şu şudur :thumleft:
 
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
682
Bu tür video efektlerinde, aynayı ateş ederek kırmak zorunlu sanırım.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Tır yukarıdan düşüp yere temasında sol ön cam yok ama sonraki sahnede çatlak olarak var. (4-5 kez izledim. Yanlıl görmediysem tabii )
Yani olmaz
:p

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------


Kessinlikle...

Bence, sahne olarak, "motosiklet günlüğünde" kolları açarak gittikleri sahne . aynı zamanda filmin afişi..( kulağı çınlasın eski üyelerden @İhtiyar nicli abinizin de profil fotosuydu. ) bence muazzam bir özgürlük ve hazzı yansıtıyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:42 ----------

Rzias-bmUqZoyM[/url]
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçenlerde izlediğim bu filmdeki motosiklet sürüş sahnesi benim bayağı bir dikkatimi çekmişti sizlerle paylaşmak istedim Stunt ile fight ı birleştirmiş herifler.

https://www.youtube.com/watch?v=mg_o110Kt8E

Vay be ne sahneymiş arkadaş. Filmi bilmiyorum ama bu sahne bir çok açıdan müthiş...

Bu arada Terminator 2'nin o sahnesi için bir röportaj izlemiştim. Motosikleti vinçle uçurmuşlar. Çünkü o yükseklikten fatboy'un o şekilde düşmesi mümkün değilmiş, ne ağırlığı, ne de süspansiyonu kurtarıyormuş.

Bir de dublörler çok bariz yahu...
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Terminatörün motosiklet sahnesi elbette yeri başkadır.
O çocuğun kickstart'la motosikleti çalıştırması falan. Çocukken mükemmel gelmişti bana.

Ama bunun da yeri başka diyebiliriz.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Yeni nesil bilmeyebilir ama, Top Gun filminde, Tom Cruise'un SS motosiklete binip uzama sahnesi de iyidir


https://youtu.be/3CqoCVf_CqY
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611

Bu sahne de iyiymiş


Buna çok güldüm :)

leş bir film idi :queen:

en iyi nin yanından bile gecmiyor bu sahne.

Kolay kolay action filmi beğenmem ama bu film güzel şahsi düşüncem sahnede baya iyi

Vay be ne sahneymiş arkadaş. Filmi bilmiyorum ama bu sahne bir çok açıdan müthiş...

Bu arada Terminator 2'nin o sahnesi için bir röportaj izlemiştim. Motosikleti vinçle uçurmuşlar. Çünkü o yükseklikten fatboy'un o şekilde düşmesi mümkün değilmiş, ne ağırlığı, ne de süspansiyonu kurtarıyormuş.

Bir de dublörler çok bariz yahu...

filmi izlemenizi tavsiye derim
 
Katılım
9 Mar 2016
Mesajlar
343


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:27 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 13:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:28 ----------

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst