Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Demin decathlon'a uğradım. Bir eldiven daha aldım bir de polar balaklava aldım. Yarın çıkmayı planlıyorum. Fakat ne kadar giderim bilmiyorum. Gündüzden ziyade gece sürmekten daha çok zevk alıyorum.

Soğuklarda gece mecbur kalmadıkça yola çıkmayı önermem. Çiğ, don, gizli buzlanma, siyah buz... Sonu kötü olur. İkaz etmiş olayım, egzoz boşa gitmesin.
 
Katılım
4 May 2018
Mesajlar
587
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
An itibariyle motor satıldı...
 
Katılım
4 May 2018
Mesajlar
587
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkür ederim herkese. Valla niyetim R6 yada CBR600RR ama hayırlısı şuan bütçelerimin çok üstünde. MT09'a hayır demem ama asla :)) Dün ilana koydum bugün sattım. Başka bir arkadaş aradı niye sattın akşam bakmaya gelecektim diye fırça kaydı :) Buarada motor alacak arkadaşlar Bomonti'de ki Yamaha servisine ekspertiz yaptırsın. 100-TL'e hakkını veriyorlar her türlü testlere soktular helal olsun adamlara.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Demin decathlon'a uğradım. Bir eldiven daha aldım bir de polar balaklava aldım. Yarın çıkmayı planlıyorum. Fakat ne kadar giderim bilmiyorum. Gündüzden ziyade gece sürmekten daha çok zevk alıyorum.

Eldiven ne aldın ? Bende bir tane vardı 1 sene kadar iyi gitti havanın yağışıyla artık su tutmama özelliği gitti içeride deli rüzgarlar :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------

Gece bende çok seviyorum sessiz sakin ama dikkat et oralar nasıl hava durumları bilmiyorum dikkat et haberini almayalım buradan.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
https://www.decathlon.com.tr//trek-...3a9c000&_sgm_source=8396264&_sgm_action=click

Bundan aldım. Benim scoyco eldivenin içine giymeye çalışacağım. Umarım olur :)

Yarından sonra hava ısınacak, haftasonu gene soğuyacak. Şuan için hafif sert bir ayaz ( bana göre ) var. Dışarı çıkacağım da eldivenle mi yoksa araba ile mi kaçarım bilmiyorum. Polar balaklavada aldım. Polar buff ile destekleyeceğim. Ellerim üşümez ise bu iş olmuş demektir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------

Şimdi denedim ve eldivenin içine girdiler. Tek sorun evden çıkmam için gaza ihtiyacım var. Yoksa uyurum walla :queen:
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
Bende cbr650r var. Memnunum motorundan fakat nedense mt07 hep çekici geldi bana. Kursta iken baya sürdüm birinci vites amabir şey anlamadım tabi.

Bu iki motoru kullanmış biri kıyaslama yapabilir mi ? C650f de olabilir.
Birde şehir içi şehir dışı yakıt ortalamanız nedir ? Şehr içi derken İstanbul'dan bahsediyorum ;)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Cb650f'ı 5km kullandım, mt-07'ye 18000km'dır biniyorum. İğnesi virajlarinde Honda ve yamana koptuk gittik. Sert virajlarda yamana torktan dolayı önde giderken düzlükte devrini alınca Honda ya arkadan el sallıyor. Ben yalayacak giderken Honda daha edepli davranıyor. Tamamen kullanım ve zevk amaçlı olarak kişiden kişiye değişiyor. Honda virajlarda bir tık daha güvenli geldi bana. Onun dışında 80-90'la gidersen 3.0lt ler düşüyorsun mt-07 ile. Maç rüzgara karşı tapa gaz 7.5lt ortalama yaktirdim. Bir depo ile ışık yanar yanmaz 170 ile 300km arası gidebildim. Min ve maç değerlerim bunlardır. Abs ve enjeksiyon dışında birşey yok.

Anlatabildiklerim bu kadar :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende cbr650r var. Memnunum motorundan fakat nedense mt07 hep çekici geldi bana. Kursta iken baya sürdüm birinci vites amabir şey anlamadım tabi.

Bu iki motoru kullanmış biri kıyaslama yapabilir mi ? C650f de olabilir.
Birde şehir içi şehir dışı yakıt ortalamanız nedir ? Şehr içi derken İstanbul'dan bahsediyorum ;)



drBCIt.jpg



Şehir içi şehir dışı 1lt fark var arada. Aynı şekilde sürüş yaptık defalarca mt07 cbr650f olarak hep 1 lt fark oldu.
Mt07 den cb650f e binersen hiç gitmiyormuş gibi bir his oluşur. Oysa cb650f mt07 den daha hızlı bi motosiklet.
Viraj konusunda cb650f daha stabil ve kararlı.
Yerinizde olsam mt09 denerdim.

Tork güzek şey. Daha güzeli her viteste her devirde olması.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Şimdi eldiven içi eldiven olayını test ettim. Hissiyat kaybı %80’ler maalesef fakat ellerim aman aman donmadı. An itibariyle hava 8, hissedilen 4 derece.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Şimdi eldiven içi eldiven olayını test ettim. Hissiyat kaybı %80’ler maalesef fakat ellerim aman aman donmadı. An itibariyle hava 8, hissedilen 4 derece.

Abi hiç bir işe yaramamış gibi olmuş o. Ben tek eldivenle geçen hafta içinde 5-7 C de 1 saat 15 dk yol yaptım nonstop anca parmak uçlarım uyuştu. Süratim 80 ila 120 arası.
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
https://resmim.net/f/drBCIt.jpg


Şehir içi şehir dışı 1lt fark var arada. Aynı şekilde sürüş yaptık defalarca mt07 cbr650f olarak hep 1 lt fark oldu.
Mt07 den cb650f e binersen hiç gitmiyormuş gibi bir his oluşur. Oysa cb650f mt07 den daha hızlı bi motosiklet.
Viraj konusunda cb650f daha stabil ve kararlı.
Yerinizde olsam mt09 denerdim.

Tork güzek şey. Daha güzeli her viteste her devirde olması.

Aynı tork değerlerine sahip. Mt07 alt devirde verdiği için mi daha iyi.

Mt09 çok yakıyormuş ya. Değmez :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------

https://resmim.net/f/drBCIt.jpg


Şehir içi şehir dışı 1lt fark var arada. Aynı şekilde sürüş yaptık defalarca mt07 cbr650f olarak hep 1 lt fark oldu.
Mt07 den cb650f e binersen hiç gitmiyormuş gibi bir his oluşur. Oysa cb650f mt07 den daha hızlı bi motosiklet.
Viraj konusunda cb650f daha stabil ve kararlı.
Yerinizde olsam mt09 denerdim.

Tork güzek şey. Daha güzeli her viteste her devirde olması.

Cb650f'ı 5km kullandım, mt-07'ye 18000km'dır biniyorum. İğnesi virajlarinde Honda ve yamana koptuk gittik. Sert virajlarda yamana torktan dolayı önde giderken düzlükte devrini alınca Honda ya arkadan el sallıyor. Ben yalayacak giderken Honda daha edepli davranıyor. Tamamen kullanım ve zevk amaçlı olarak kişiden kişiye değişiyor. Honda virajlarda bir tık daha güvenli geldi bana. Onun dışında 80-90'la gidersen 3.0lt ler düşüyorsun mt-07 ile. Maç rüzgara karşı tapa gaz 7.5lt ortalama yaktirdim. Bir depo ile ışık yanar yanmaz 170 ile 300km arası gidebildim. Min ve maç değerlerim bunlardır. Abs ve enjeksiyon dışında birşey yok.

Anlatabildiklerim bu kadar :)

Cbrdan az yakıyormuş. Şehir içi hiç bir depo ile 300 yapamadım.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
hayır mt7 deki tork daha fazla 64nm e 70nm.ayrıca 2 silindirin hissetirdiği ile 4 silindir aynı olmuyor.biri devir isteyen motor biri dizel gibi sürekli güç ve tork elin altında.açıkcası cbr650 almama sebeplerimden biri üretim yeri o kadar para verip japon üretimi olmaması ayrıca fiyatınında mt09 ile aynı olması.mt09 gibi torklu güçlü bir motor varken aynı paraya bunu almak ne biliyim..sanırım alınabilen en ucuz 4 silindirli motor olması bu cevabı veriyor.
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Eldiven ne aldın ? Bende bir tane vardı 1 sene kadar iyi gitti havanın yağışıyla artık su tutmama özelliği gitti içeride deli rüzgarlar :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------

Gece bende çok seviyorum sessiz sakin ama dikkat et oralar nasıl hava durumları bilmiyorum dikkat et haberini almayalım buradan.

Mumlayın, parafinle yapılan basit bir işlem. Eski haline döner emin olun. Önceki bir konuda yapılışını video ile anlatmıştım. Aslında ispirto yerine aseton ile daha hızlı çözünme sağlanabildiğini de buradan belirtmek isterim.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Abi hiç bir işe yaramamış gibi olmuş o. Ben tek eldivenle geçen hafta içinde 5-7 C de 1 saat 15 dk yol yaptım nonstop anca parmak uçlarım uyuştu. Süratim 80 ila 120 arası.

Sen bana bakma. Gece gece yol boş die 160-170-180 ibrede görerek gittim. Üşüme hissetmiyorum ama sol elimin baş parmağına dikişler batıyor die bir acı saplanıyor. Hissiyatın gitmesi, iki eldiven giymemden kaynaklanıyor. Eldiveni sağ elime giydim alırken, etiketlerini kopardım attım. Bir daha alırsam hem sağ hem de sol deneyip alırım.

Yalnız gece gece iyi azdım. Halen bileklere çare bulamadım. Onlara da çare bulsam, kışın motor sürmek işkence olmaktan çıkacak.

Bu arada kışlık eldivenlerimde eski püskü scoyco mc17b

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------

Gece gece kusurunca 6.7lt/100km yakmış motor. Acaba 4 silindir olsaydı, düz yolda rahat çalışacağından ve o hızlarda daha az devir çevireceğinden dolayı cbr650f yada cb650f daha az yakar mıydı?
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Sen bana bakma. Gece gece yol boş die 160-170-180 ibrede görerek gittim. Üşüme hissetmiyorum ama sol elimin baş parmağına dikişler batıyor die bir acı saplanıyor. Hissiyatın gitmesi, iki eldiven giymemden kaynaklanıyor. Eldiveni sağ elime giydim alırken, etiketlerini kopardım attım. Bir daha alırsam hem sağ hem de sol deneyip alırım.

Yalnız gece gece iyi azdım. Halen bileklere çare bulamadım. Onlara da çare bulsam, kışın motor sürmek işkence olmaktan çıkacak.

Bu arada kışlık eldivenlerimde eski püskü scoyco mc17b

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------

Gece gece kusurunca 6.7lt/100km yakmış motor. Acaba 4 silindir olsaydı, düz yolda rahat çalışacağından ve o hızlarda daha az devir çevireceğinden dolayı cbr650f yada cb650f daha az yakar mıydı?

Seni yine bir kaşinti tuttu,:queen:

Aklimda 4 silindir var de açikca söyle..:cherry:
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Seni yine bir kaşinti tuttu,:queen:

Aklimda 4 silindir var de açikca söyle..:cherry:

İnanki motorumdan çok memnunum. Sanki bir tık daha torklu olsa daha güzel olacakmış gibi ama ben her bindiğimde keyif alıyorum. 18 yaşımdan beridir hep cbr600rr istiyorum ama üretimden kaldırdılar onu da :)

Yalan değil bir ss motor süremeden şu dünyadan göçüp gitmek istemiyorum. Mt-07 başkaları için riskli olabilecek bir motor ama ben elim ayağım gibi hissediyorum üstünde. Sen dur birde buna egzoz takacağım. 30000km’den sonrada performans hava filtresi atarım. Birde parayı bulursam metzeller m9rr lastik taktım mıydı, beni kimse tutamaz.

4 silindirin uzama sesine hasta olmayanda yok hani :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst