Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
70 küsür hp olması lazım 696 180 lik takmayı düşünmezmisiniz.gayet yakışırda bence gayet güzel olur.

hastasıyım 180 lastiğin ama sadece amerikaya giden 696 larda 5 inç genişlikte jant var diğer bütün ülkelerde 4,5 genişlik geliyor o da maks 160 olur deniyor , 180 takmışlar ancak bombesi fazla olursa sıkıntı olur mu diye bilemediğim için riske girmek istemiyorum ama bir yanımda zaten mitas ucuz al beğenmezsen geri 160 a dönersin diyor :D
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Viraj performansın ciddi oranda azalır. 180 takınca, çoğunluğunu kullanamayacağın bir arka lastiğin olur.
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
Arka lastik büyük olunca bi başka duruyor motor. Ben orjinsl lastiklerke 5 bin km yi devirdim.. çok deli dolu olmadığım için problem yaşamadım ama lastik ölçülerizmiz aynı sanırım... Orta üst olarak ne tavsiye edersiniz...
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
hastasıyım 180 lastiğin ama sadece amerikaya giden 696 larda 5 inç genişlikte jant var diğer bütün ülkelerde 4,5 genişlik geliyor o da maks 160 olur deniyor , 180 takmışlar ancak bombesi fazla olursa sıkıntı olur mu diye bilemediğim için riske girmek istemiyorum ama bir yanımda zaten mitas ucuz al beğenmezsen geri 160 a dönersin diyor :D

zorlama olmaz zaten o jant detayı enteresanmış.bombe olayı sakat tutarsız olur adamı korkutur sakat iş zaten.korlasa falan sormak lazım ducati servislere belki onlar bilir uygun olup olmadığını.160a dönersinde zarar ettirir baya bi sökma takma 2. el lastik vs sağlama alıp korlastan öğren derim
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
sordum zaten onlar söyledi jant ebatlarınıda 160 lık orjinal gelen ebatlar olduğunu ama isterseniz 5 lik jnat var verelim hemen dediler 3000 eurocuk diyince birden hat düştü zaten :D
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
sordum zaten onlar söyledi jant ebatlarınıda 160 lık orjinal gelen ebatlar olduğunu ama isterseniz 5 lik jnat var verelim hemen dediler 3000 eurocuk diyince birden hat düştü zaten :D

o zaman denemeye gerek yok hocam.3000euro koyup motoruda satsan monster 821 alabiliyorsun :cherry: varsa 160lık mitas onlara bak ama o seride sanırım yok.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
Desmo bakımın kaç euro ki jant olsun 3000 euro? :queen:

euro hesabını yapmadım ama kayışlar , gergiler rulmanlar , yağ (3 lt) , zincir dişli değişimi işçilik dahil 3750 tl tuttu :) jantlar bir şey alaşım dedi ama o fiyatı önden sununca o kısma tam odaklanıp anlayamadım açıkcası :cherry:
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Hey maşallah. Benim zincir dişli 980 + 20k bakımı 820, 2000tl tutacak. Gene ducati'den ucuza geliyormuş :flower:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:10 ----------

Bir süredir gözümde olan pirelli mt 60rs leri bugün taktırdım.Eve dönüş yolunda üstümde eski lastikleri taşıdığım için pek bir test etme şansım olmadı malesef.Aancak görüntü ve tarz olarak çok tam istediğim gibi oldu :queen:.Zamanla lastik ile ilgili geri dönüşleri yapacağım.

[url=https://hizliresim.com/lQnvOJ][url]https://i.hizliresim.com/lQnvOJ.jpg[/url][/url]

Şunun geri dönüş yapma zamanı gelmedi mi halen? :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
252
Motosikleti
KTM 390 ADVENTURE
Eywallah kardeşim çok sağol.Bu arada lastigin hem ıslak hemde kuru performansından aşırı memnunum.Virajlara baya kendi giriyor lastik ilginc bir olay:mrgreen:

Daha kar kosullarında deneyemedim onu da yaparim :mrgreen: Tam spor performansı icin ama darlık sezonunu bekliyorum,şuan oralar hep çamur malesef.
 
Katılım
4 May 2018
Mesajlar
587
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cümleten Selamun Aleyküm,

Maalsef motorsuzluğa alışamadım ve tekrar motor almaya karar verdim. Fiyatlar yükseldiği için benim motordan bir tık daha iyisine 3500- TL fazla vereceğim daha 2 ay geçmeden. Piyasa çıldırmış. :\
 
Katılım
4 May 2018
Mesajlar
587
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onun temizini bulması eski model kullanması ve benim için tipi de önemli mt 09'ların eski kasalarını pek tutmuyorum hocam ya
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
MT-07'yi kullanmış biri olarak bir daha aynı motordan almazdım şahsen. Başka şeylere yönelirdim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst