- Katılım
- 21 Ocak 2020
- Mesajlar
- 31
- Konu Yazar
- #1
Selam dostlar bendeniz 2018 r25 ini satıp bi süre ara verdikten sonra tekrar motosiklet camiasına girmeye çalışan kardeşiniz.
şuan KTM rc390 7bin km de 24 binden tertemiz motorunu veren bir abimiz var.
Öte yanda 2018 model r25 için 27bin türk lirası isteyen abimiz.
Ben çok aradayım.Hangisini almalıyım?
Genelde artçımla geziyorum ktm nin artçı selesi daha rahat ve r25 e göre çok daha torklu makine olduğu için 2 kişiyi şehiriçinde taşıması daha kolay olacak.Ama yaklaşık 1 sene sonra motosiklet büyütme planım olduğundan r25 in 2.el piyasası çok hızlı bilirsiniz.
Empati duygularınızı kullanarak yorumlar mısınız teşekkürler kazasız sürüşler :flower:
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------
Bu arada şunu da eklemek istiyorum,rc390 tek silindir olduğu için daha az yakıyor.Öğrenciyim
Ve daha hızlı bir motosiklet topspeed hariç r25i her türü tokatlıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------
Ve çok yakınımda bir KTM yetkili servisi var o da sıkıntı olmayacak
şuan KTM rc390 7bin km de 24 binden tertemiz motorunu veren bir abimiz var.
Öte yanda 2018 model r25 için 27bin türk lirası isteyen abimiz.
Ben çok aradayım.Hangisini almalıyım?
Genelde artçımla geziyorum ktm nin artçı selesi daha rahat ve r25 e göre çok daha torklu makine olduğu için 2 kişiyi şehiriçinde taşıması daha kolay olacak.Ama yaklaşık 1 sene sonra motosiklet büyütme planım olduğundan r25 in 2.el piyasası çok hızlı bilirsiniz.
Empati duygularınızı kullanarak yorumlar mısınız teşekkürler kazasız sürüşler :flower:
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------
Bu arada şunu da eklemek istiyorum,rc390 tek silindir olduğu için daha az yakıyor.Öğrenciyim
Ve daha hızlı bir motosiklet topspeed hariç r25i her türü tokatlıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------
Ve çok yakınımda bir KTM yetkili servisi var o da sıkıntı olmayacak