Türkiye'de Adres Soran Tanechka Ozolina Gündem Oldu!

Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Yaş kaç bilmiyorum ama ben 40 yaşındayım ve hiç kimse bayan yada büyüklerin olduğu bir ortamda nakoyim ile cümle kurmadı. Nakoyim bir küfrün yumuşatılmasıdır. Aq kısaltması gibi.

Tekrar hatırlatıyım kesinlikle konunun bir bayan ile alakalı olması değil.


valla hocam 40 yaşına kadar bulunulan ortamda bu küfür ile karşılaşmadıysanız cidden şanslısınız.
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
valla hocam 40 yaşına kadar bulunulan ortamda bu küfür ile karşılaşmadıysanız cidden şanslısınız.

şans ile alakası yok benim bulunduğum bir yerde kadın yada saygı duyduğum büyüğüm varsa öyle gelişi güzel kimse konuşamaz. Hele bu şekilde yumuşatılmış küfür olsun yada cinsel içerikli saçma sapan muhabbet yapamaz. Yoksa bende küfürlü konuşurum noramlde ama erkek erkeğe olduğum bir zamanda.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aga en basından berı bunu anlatıyorum, su an konuda "adminin konuyu acması bile sıkıntı" muhabbeti dönüyor. bu yobazlıktır ve ayrımcılıktır.

Niye yobazlık ve ayrımcılık olduğunu anlamadım.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
şimdi konuya dönecek olur isek bu rus fenomen baya sıkı vücuda sahip yani etkileneni çok olur ama ben daha çok esra kiraz gibi kızlara hayranım. çelik gibi bir bileğe sahip, öylelerini seviyorum ben.

herkes farklı şeylerden hoşlanır bende öylelerinden hoşlanıyorum. aradaki fark ise biri başarısı ile ünlü ve diğeri ise sadece cinselliği ile ön planda gibi.
 
Katılım
13 Haz 2017
Mesajlar
30
gXSn4u.jpg


Motor kiralık mı ? Arkadaş askere gidecek gitmeden bi tur binsin diyorduk.
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
133
İşi biliyor yelloz.. Türk erkeğinin açlık sınırının altında yaşadığından haberi var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birisi sizin anneniz, kız kardeşiniz, anneanneniz, halanız ya da teyzeniz için bir forumda "yelloz" yazsa ne düşünürdünüz?
Olumsuz düşünceler yanında acep geçerli bir sebebi var mı diye düşünmeden edemezdim şahsen...

Yelloz ne demek çok bilmiyorum ancak sosyal medyada cinselliğini kullanarak kendine yer edinmeye çalışan bir kadın için hafifmeşrep demek çok da yanlış bir tabir olmaz bence...
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Olumsuz düşünceler yanında acep geçerli bir sebebi var mı diye düşünmeden edemezdim şahsen...

Yelloz ne demek çok bilmiyorum ancak sosyal medyada cinselliğini kullanarak kendine yer edinmeye çalışan bir kadın için hafifmeşrep demek çok da yanlış bir tabir olmaz bence...

Yelloz : Ahlaksız, hafifmeşrep, şıllık (kadın).

Şimdi anlamını yerine koyalım.

A-Hafifmeşrep: Davranışları, içinde bulunduğu toplumun ahlak anlayışına uymayan (kadın), hafif yollu.

B-Ahlaksız:
1. sıfat Ahlak kurallarına uymayan.

2. sıfat, mecaz Dürüst davranmayan, kötü huylu, terbiyesiz

C-Şıllık:
isim, argo
Aşırı ve bayağı biçimde süslenip boyanmış kadın.

A: Seyahat ettiğiniz her yol üzerindeki toplumun ahlak anlayışını araştırıyor musunuz?
B: Hangi dürüst olmayan davranışını gördünüz?
C: Bu hanımefendi şeklinde giyinen herkese bu kelimeyi yüzüne söyleyebilecek misiniz?

Özetle söz hakkı olamayacak, haberi dahi olamayacak birine, yüzüne söyleyemeyeceği şeyleri söyleyen zeka yaşı 15'i geçememiş kişiler böyle yakıştırmalar elbette yapmaya devam edebilir...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
A: Seyahat ettiğiniz her yol üzerindeki toplumun ahlak anlayışını araştırıyor musunuz?
B: Hangi dürüst olmayan davranışını gördünüz?
C: Bu hanımefendi şeklinde giyinen herkese bu kelimeyi yüzüne söyleyebilecek misiniz?

Özetle söz hakkı olamayacak, haberi dahi olamayacak birine, yüzüne söyleyemeyeceği şeyleri söyleyen zeka yaşı 15'i geçememiş kişiler böyle yakıştırmalar elbette yapmaya devam edebilir...

A: Çok ülkede bulundum, çok ulkeden arkadasim oldu, az çok hakimim.
B: Giyimin dürüstlükle alakası yok.
C: Amaçsız ve faydasız olacaksa kimsenin yüzüne karşı negatif bir şey söylemem, ancak hakkında düşünürüm, haklı da olabilirim.

Mesela internette ırkçı sayılabilecek bir ifadesine rastgeldiğim bir iş arkadaşımın yüzüne karşı "ırkçısın" demeyebilirim, ancak hakkında ırkçı olduğunu düşünebilirim, haklı da olabilirim.

İnsanlar hakkında her düşündüğünü yüzüne karşı söylemek bir erdem değil, şapşallıktır.

Ama insanları arkasından çekiştirmek (giybet) yanlış tabii ki. Ancak eğer biri çekiştirilebilecek bir şeyi açıktan yapıyor ve hatta paylaşıyorsa, bence o konu hakkında fikir belirtmek çekiştirme sayılmaz...

Mesela çizgisi tamamen farklı iken birden bire 180 derece dönüp, çıkarı karşılığında bir siyasetçiye yağcılık yapan biri hakkında "yalaka" demek çekiştirme değildir bence.
Benzer şekilde yolsuzluk yapan biri hakkında "yolsuz" demek te çekiştirme değildir.

Yine internet hesabından bu şekilde cinselliğini kullanarak popüleritesini arttırmaya çalışan bir kadın hakkında hafifmeşrep demek te bence, evet gereksiz belki, ama kesinlikle yanlış değil.
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
438
Motosikleti
versys 650 #herşeydenbiraz
İlk fotoğraftaki Kırmızılı arkadaş unu elemiş eleğini asmış.(kıyafet alelacele toplanmamış mı sizcede?)

Bu konuya geri dönersek; Admin kınama cezası alsın!
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Yelloz kelimesini "o.." anlamında kullanmıyoruz, en azından TDK'daki anlamını geçtim sokak arasında daha cok cinselliği ile öne cıkmaya calısan tip olarak algılanıyor.

Tabi argoya kaçan kelimeleri kullanmamak gerekir orası ayrı, ancak ablanın cinselliğini kulllandığı bir gerçek. kimse videosunu izlerken "aa ne güzel vites geciyor" demiyor. :queen:
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
A: Çok ülkede bulundum, çok ulkeden arkadasim oldu, az çok hakimim.
B: Giyimin dürüstlükle alakası yok.
C: Amaçsız ve faydasız olacaksa kimsenin yüzüne karşı negatif bir şey söylemem, ancak hakkında düşünürüm, haklı da olabilirim.

Mesela internette ırkçı sayılabilecek bir ifadesine rastgeldiğim bir iş arkadaşımın yüzüne karşı "ırkçısın" demeyebilirim, ancak hakkında ırkçı olduğunu düşünebilirim, haklı da olabilirim.

İnsanlar hakkında her düşündüğünü yüzüne karşı söylemek bir erdem değil, şapşallıktır.

Ama insanları arkasından çekiştirmek (giybet) yanlış tabii ki. Ancak eğer biri çekiştirilebilecek bir şeyi açıktan yapıyor ve hatta paylaşıyorsa, bence o konu hakkında fikir belirtmek çekiştirme sayılmaz...

Mesela çizgisi tamamen farklı iken birden bire 180 derece dönüp, çıkarı karşılığında bir siyasetçiye yağcılık yapan biri hakkında "yalaka" demek çekiştirme değildir bence.
Benzer şekilde yolsuzluk yapan biri hakkında "yolsuz" demek te çekiştirme değildir.

Yine internet hesabından bu şekilde cinselliğini kullanarak popüleritesini arttırmaya çalışan bir kadın hakkında hafifmeşrep demek te bence, evet gereksiz belki, ama kesinlikle yanlış değil.

Yazdıklarımın tamamını "ben" merkezli olarak algılıyorsunuz.

"Ama insanları arkasından çekiştirmek (giybet) yanlış tabii ki. Ancak eğer biri çekiştirilebilecek bir şeyi açıktan yapıyor ve hatta paylaşıyorsa, bence o konu hakkında fikir belirtmek çekiştirme sayılmaz..."

Yüzüne karşı ulu orta bir yerde şu hanımefendiye "sen şıllıksın, yellozsun" vb. diyebilir misiniz? Diyemiyorsanız buraya da yazamazsınız.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yazdıklarımın tamamını "ben" merkezli olarak algılıyorsunuz.

Yüzüne karşı ulu orta bir yerde şu hanımefendiye "sen şıllıksın, yellozsun" vb. diyebilir misiniz? Diyemiyorsanız buraya da yazamazsınız.

Neden oyle olmadigini bir onceki mesajimda gayet duzgun acikladim, tekrara girmeyecegim.

Ben merkezli anladigim yorumuna gelince, meselenin benimle bir ilgisi yok. Genel gecer gercegi degil, kendi dusuncelerimi yazdigim icin birinci tekil sahista yazdim. Sonucta yanlis dusunuyor olabilirim. Hatta yaziyorken tereddut te ettim. Tekrar dusunup makul olduguna karar verince de yazdim.

Bakin az yukaridaki poz hakkinda Amerikalilarin bir cogunun kabul edecegi bir ifade yazayim: "That's a slutty outfit, isn't it?"

Ne kadar acik gorunurse gorunsun, her modern toplumun bir "acik saciklik" kriteri var. Hersey de normal degil. Dengeyi kacirmamak lazim.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Açıkçası takip etmiyorum ama böyle giyinenleri destekliyorum ben. Hergün ateş eden kawasaki ile ateş eden sürücüsünü göremiyorum. Forum olmasa bunun kim olduğunu bilmeyeceğim. Ayrıca halen takip etmiyorum. Bir ara fan'ı olayım :queen:

Hatta an itibariyle takip ediyorum :thumleft: Kawasaki dediğin kırmızı ve ateş eden olmalı :bestmt:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2018
Mesajlar
717
Motosikleti
Honda CBF 250
Hatun'da Makine'de ateş gibi, Bizi yakar abi.. Ben kendi sikletime takılıcam :)
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Neden oyle olmadigini bir onceki mesajimda gayet duzgun acikladim, tekrara girmeyecegim.

Ben merkezli anladigim yorumuna gelince, meselenin benimle bir ilgisi yok. Genel gecer gercegi degil, kendi dusuncelerimi yazdigim icin birinci tekil sahista yazdim. Sonucta yanlis dusunuyor olabilirim. Hatta yaziyorken tereddut te ettim. Tekrar dusunup makul olduguna karar verince de yazdim.

Bakin az yukaridaki poz hakkinda Amerikalilarin bir cogunun kabul edecegi bir ifade yazayim: "That's a slutty outfit, isn't it?"

Ne kadar acik gorunurse gorunsun, her modern toplumun bir "acik saciklik" kriteri var. Hersey de normal degil. Dengeyi kacirmamak lazim.

a8425ddaea44c6ad82e732b8649f116b.jpg


leopar-mini-elbiseli-topuklu-ayakkab%C4%B1l%C4%B1-t%C3%BCrbanl%C4%B1_611153_m.jpg


Şu hanımefendilere kimse gidip yüzüne "yelloz" diyemiyor ya da demiyorsa yine aynı şekilde buradan bu şekilde bir kişiye yelloz denilmesi o kadar sığ görüşlülüğü ifade eder benim gözümde.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
https://i.pinimg.com/originals/a8/42/5d/a8425ddaea44c6ad82e732b8649f116b.jpg

https://galeri8.uludagsozluk.com/411/leopar-mini-elbiseli-topuklu-ayakkabılı-türbanlı_611153_m.jpg

Şu hanımefendilere kimse gidip yüzüne "yelloz" diyemiyor ya da demiyorsa yine aynı şekilde buradan bu şekilde bir kişiye yelloz denilmesi o kadar sığ görüşlülüğü ifade eder benim gözümde.

Tahmin ettigim uzere sizin probleminiz baska :)

Eklediginiz fotograflar hakkinda tipik bir Amerikali "That's a slutty outfit" onermesini kabul etmez. Ama onlar icin bir insanin basinin acik ya da kapali olmasi da farketmez. Ama sizin icin farkediyor belli ki...
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Tahmin ettigim uzere sizin probleminiz baska :)

Eklediginiz fotograflar hakkinda tipik bir Amerikali "That's a slutty outfit" onermesini kabul etmez. Ama onlar icin bir insanin basinin acik ya da kapali olmasi da farketmez. Ama sizin icin farkediyor belli ki...

Aksine hiç ama hiç fark etmiyor. Hepsinin insan olduğunu anlatmaya çalışıyorum. Hepsinin hakkı var. Hepsinin yaşamı var. Kimse kimse hakkında bu şekilde arkasından yakıştırma yapma hakkına ve bunu çeşitli mecralarda dile getirme hakkına sahip değildir, suçtur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst