Sıfır Honda CB 125 F Ya da Yamaha YS 125 Almak mantıklı mı?

Katılım
1 Mar 2016
Mesajlar
176
Arkadaşlar şuan kullandığım motor cygnu l 2016 model.
scooter tarzı motor bakıyordum ancak scooter'dan nmax ya da pcx tarzı bir motora geçmeyince fazla fark olmayacağını söylüyor herkes.
3 yıldır cygnus kullanıyorum, şimdi acaba vitesli motora böyle bir başlangıç mı yapsam diyorum? bütçem de çok yüksek değil aslında bu kadar bile değil ama mantıklı bir şeyler alıp uzun yıllar binmek istiyorum.

Ayrıca scooter da önerebilirsiniz, sıfır ya da 2.el hangisi mantıklıysa sizce cevaplarınızı bekliyorum.
 
Katılım
30 Nis 2019
Mesajlar
60
Cb125 f 'nin fiyatları ys 125 e göre daha uygun. Param cebime kalsın diyorsan bence hondayı tercih edebilirsin.
 
Katılım
1 Mar 2016
Mesajlar
176
Cb125 f 'nin fiyatları ys 125 e göre daha uygun. Param cebime kalsın diyorsan bence hondayı tercih edebilirsin.

yine de çok yakın birbirine fiyatları, hangisi daha avantajlıysa onu almak daha iyi gibi sanki.
bir de deligth'ın yeni modelleri de hoşuma gitti o da olabilir ne dersiniz?
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
İkisinede o paralar verilmez.

Sağdan say 10 soldan say 10 beygir..

Nakit 11.000tl ye 0km tvs rtr180 alabilirsin.

17 hp,arka disk fren,düsük yakit,kronik sorunu yok.
 
Katılım
12 Eyl 2018
Mesajlar
240
İkisinede o paralar verilmez.

Sağdan say 10 soldan say 10 beygir..

Nakit 11.000tl ye 0km tvs rtr180 alabilirsin.

17 hp,arka disk fren,düsük yakit,kronik sorunu yok.
Hocam rtr200 hakkında ne düşünüyorsunuz? Onda kronik sıkıntı var mıdır? Malum 2016 model almaktansa 2019 ABS daha iyi olur diye düşünüyorum da...
 
Katılım
1 Mar 2016
Mesajlar
176
Hocam rtr200 hakkında ne düşünüyorsunuz? Onda kronik sıkıntı var mıdır? Malum 2016 model almaktansa 2019 ABS daha iyi olur diye düşünüyorum da...

Ben incelemedim, RTR 200 Hiç de ucuz bir motor değilmiş.
TVS tercih etmek isterdim ama fiyatları Japonlara yakın gibi görünüyor. Tabi bu konuda tecrübem yok ve her türlü öneriye hep açığım
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
cb125f yan sanayi parçası bulunmayan, orijinal parçaları da çok pahalı olan bir motor. yamaha hakkında bilgim yok.

fakat tvs apache 180 tavsiyemdir. hint malıdır. çok sağlamdır kronik sorunu yoktur, parçaları ucuzdur. hayati yerlerde kalite rulman ve parça kullanırlar, krankın üzerinde nsk marka, eksantrikte skf marka rulmanları vardır. elektronikleri kalitelidir. su aldı bozuldu yapmaz. benim diyen enjeksiyon sistemi kadar iyi japon mikuni karbüratörü vardır. diğer artıları da 18hp gücü ile sınıfında en güçlüsü. ayrıca tipide güzel.
 
Katılım
14 May 2018
Mesajlar
30
İlk motosikletim cb 125 f ve 6.400 km oldu. Kendi deneyimlerime göre.

Kullanımı rahat hafif motosiklet.
En iyi tarafı yakıtı 10 Litre benzin ile 400-440 km civarında gidebiliyorsunuz.
Yaz kış tek marşta çalışıyor.

Kötü yanları:
- Lastikler ve aynalar ( imkan var ise değişmek gerekli )
- Kısa aydınlatması pek iyi değil.
- orjinal zinciri çabuk uzuyor ve gerdirme istiyor.
- Motorun gücü trafik hızına ayak uydurmakta biraz yetersiz.Zorlanmadan gidebileceği hız 70-90 km. Eğimli ve rampa yollarda hız ve çekişi çok düşüyor, hele birde rüzgar var ise daha kötü.
- Başka bir motosiklet hiç deneyimlemedim fakat, ön amortisörleri çok yumuşak gibi, bir tık daha sert olsa sanki daha iyi olurdu.

Benim tavsiyem enaz 200 cc den aşağı motosiklet almamanız olur. Gerekirse 5-6 ay daha erteleyip acele etmeden daha iyi ve güçlü birşeyler bakın. cb 125f yada ys 125 alacaksanızda kesinlikle sıfır almayın. Yakın çevrenizde test edip kullanma imkanınız var ise test edin.
levend84 beyin tavsiyesini kesinlikle dikkate alın. şimdiki deneyimim o zaman olsaydı, daha uygun fiyata RTR-180 alırdım.
 

zzf

Katılım
1 Şub 2019
Mesajlar
55
Cb125f yi Honda otv indirim döneminde 10.400 e kadar indirdiği için hepsini sattı ve elinde motor kalmadı artık. Tek tük kalan vardır belki ama onlara da çok isterler muhtemelen. Fuardan sonra yeni sezona kadar yenisi gelmez.

Şu anda kuryelerin altında en fazla ys125 veya ns200 goruyorum. Onlardan birini tercih edin bence.
 
Katılım
1 Mar 2016
Mesajlar
176
Cb125f yi Honda otv indirim döneminde 10.400 e kadar indirdiği için hepsini sattı ve elinde motor kalmadı artık. Tek tük kalan vardır belki ama onlara da çok isterler muhtemelen. Fuardan sonra yeni sezona kadar yenisi gelmez.

Şu anda kuryelerin altında en fazla ys125 veya ns200 goruyorum. Onlardan birini tercih edin bence.

Bu kıyastan ne çıkarmam gerekiyor gerçekten anlamadım.
Liste fiyatı belli, daha üstünü nasıl talep edecekler?
İkisinin de liste fiyatını baz aldığınız zaman ys125 mi cb125 f mi önerirsiniz?

yani şunun şu özelliği iyi bunun bu gibi tarzından...
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
317
Sym wolf 250cc de bakabilirsin. Fiyati da uygundur 11lere bulabilirsin.

125lik makinadan bir iki hafta sonra arkadasin anlattigi gibi bikabilirsin. Ben bikmistim.

250cc inazuma da konforlu makina diye soyleniyor.
Inceleme videolarini izleyip daha detayli bilgi edinenilirsin.
Yok illa 125 lik alacaksan piyasasi cok olani al nasil olsa bikiyr insan. Yada 2. El kaybin az olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
İkisinide tavsiye etmem onlara vereceğiniz paraya inazuma alın,herşeyiyle 10 numara motora binersiniz,şehir içi ve dışı heryere kullanırsınız.inazuma motosikletin mercedes’idir.
 
Katılım
1 Mar 2016
Mesajlar
176
Yardımcı olmaya çalışan herkese teşekkür ederim öncelikle.
Motosiklet konusunda kafam epey karışık olduğu için, scooter olur vitesli olur bütün önerilere açığım.
Ve dediğim gibi sıfır almak gibi bir düşüncem var ancak motora da çok para vermek istemiyorum.
Gidişi üzmeyen, çok yakmayan bir motor arıyorum esasında. Biraz da göze hitap etse yeterlidir benim için.

Vitesli motor konusunda çok tecrübem yok, Sym wolf izlediğim videolar sonucunda bana göre olmadığı aşikar. Çünkü ağırmış biraz motor, az yakıyormuş ama ağırlık konusunda amatör olduğum için beni etkileyecektir.
TVS motorları bana biraz değişik görünüyor elbette göreceli ama sanki (çin malı olmadığını biliyorum) çin malı gibi görünüyor.
Bu arada çin malı tekliflerine de açığım, böyle bir ön yargım yok.
Suzuki'yi de beğendim ama biraz araştırmam gerekiyor sanırım o motoru.
Mesela bazıları hatırlar, daha önceden kt150 modeline bakmıştım mondial'ın. şimdi sıfırı üretilmiyor ancak geçen karşıma 6.600 TL ye çıktı. 2018 model 0KM de, bi' düşünmedim değil onu da. Bi' aralar heves ettiğim bir motor olduğu için.
 

faz

Katılım
20 May 2013
Mesajlar
78
Uzun süre kullanacaksanız tvs apache rtr 200 ön ve arka teker abs euro 4 bi araştırın youtube falan bayiye gidip bi inceleyin mümkünse test sürüşü yapın

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------

Şu anda kullandığınız motordan sonra 125 lik abs siz bir motor çok bişey fark ettirmez
 
Katılım
1 Mar 2016
Mesajlar
176
Uzun süre kullanacaksanız tvs apache rtr 200 ön ve arka teker abs euro 4 bi araştırın youtube falan bayiye gidip bi inceleyin mümkünse test sürüşü yapın

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------

Şu anda kullandığınız motordan sonra 125 lik abs siz bir motor çok bişey fark ettirmez

Cevap için teşekkür ederim youtubeden biraz incelemedim tecrübesiz birine uygun mudur? fiyatını hak ediyor mu? sıfır almak mantıklı olur mu?
 

faz

Katılım
20 May 2013
Mesajlar
78
Bence en mantıklısı fiyat performans , bakım ve parça maliyetini düşünürsek daha iyisi yok kaydırmalı debriyaj da var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst