Bu adamlar neden hem TL hemde Euro olarak "Tavsiye Edilen Perakende Satış Fiyatı" yazıyor!
Sanırım baaaaaak bizde ne çok Euro var demek istiyorlar

Bu yüzdende R6 için Euro - TL paritesini 5,17 den hesaplıyorlar.
(halbuki an itibarıyla 1 Euro = 6,38 TL)
Hemen 435.000 TL ile Yamaha'ya gidip 5,17 kurdan Euro alıyorum.
435.000 TL / 5,17 = 84.139 Euro yapar.
Sonra gidip Euroyu Bankada 6,38 kurdan TL ye çeviriyorum.
84.139 / 6,38 = 536.806 TL yapar.
Hooop, tekrar Yamahaya gidip 101.800 liraya bir R6 yı kapının önüne çekiyorum.
Kalan 435.000 TL ana paramıda banka hesabıma geri yatırıyorum.



Not : 435.000 liram yok. Danaya ortak arar gibi, R6 ya ortak arıyorum
