Yamaha kasım ayı fiyat listesi

Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
73243578_10157690611226252_3020550387884097536_n.jpg



ece-se%C3%A7kin-in-klibindeki-zenciler_1745210_m.jpg
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Şu ténéré 700 aklımı çeliyor..

@Hokahey deyzeoğlu benide gaza getirdi,bende 4 tekerin modelini yükselteyim diyordum,ne bileyim,deli sorular..

Sezonda 0km sini 75 bine alamazsin.

10gundur yabanci forumlari eşeliyorum tenere700 hakkinda..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
t7 zaten piyasa ya azcık yüksekten girdi 70 k ya kim alır allah bilir?
parayı yoldan toplasam bile t7 almam
30 k ya 660 alırım 40 kağıt ceb te kalır
 
Katılım
13 Haz 2018
Mesajlar
277
Son dakika golü ile 28 bine xmax 250 aldım. Bunun borcunu bitirene kadar 40 bin falan olur herhalde 250 lik scooterlar :(
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Şu ténéré 700 aklımı çeliyor..

@Hokahey deyzeoğlu benide gaza getirdi,bende 4 tekerin modelini yükselteyim diyordum,ne bileyim,deli sorular..

Sezonda 0km sini 75 bine alamazsin.

10gundur yabanci forumlari eşeliyorum tenere700 hakkinda..

iki hafta önce, asfalt ve arazide test ettim çok başarılı bir makina olmuş, 660 teneresi ve ducati multistrada 950 si olan iki arkadaşım da çok beğendi, tenere 660 ı olan arkadaş ilk fırsatta motoru bununla değiştireceğine and içti :) arazide de asfaltta da çok iyi bir motor yapmışlar.

bende tracer var ve çok memnunum ancak aklım bu motora fena gitti, tabi ara ara araziye girip hakkını vermek lazım, yalnız işte fiyatları görüyorsun, sorun bu fiyatlar ben açıkça motorumdan çok memnun olduğumdan minimum iki sene daha beklerim, sonra artık takas mı ya da satıp üzerine biraz eklemeli ikinci el bir tane almayı çok isterim, fiyatlar böyle olmasa düşünmeden alınacak motor.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Yalnız ikinci fotoğraf manidar olmuş.

@levo, ben cbf ile uzun yıllar sevişmeye devam edeceğim kanka. Daha iyi bir motor almak isterdim ama malum resimdeki gibi zenciler başımızda bekliyor. Zenciler zalım, zenciler hayın. Gaddar zenciler. Bakü ceyhan boru hattı zenciler.
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
R6 101 lira olmuş, bende 100 bine zx10r bakıyordum.Önümüzdeki sezon 2019 r6 görmeyeyim. Izdırap olurum onlara :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben ikinci resmi hiç anlamadım. Damat zenci değil ki... :queen:
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
930
Motosikleti
Honda CB125F
Fiyatların ve ekonominin bu şekilde devamı sonrası;

Arabadan motosiklete, motosikletten bisiklete, bisikletten kaykaya şeklinde geçişler olacaktır.

50CC 13,000 TL nedir yaa
 
Katılım
26 Haz 2019
Mesajlar
172
Vay arkadaş nakit acığını kapatalım diye para biriktiyoruz, zamla beraber her ay aynı açığımız devam ediyor
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Bu adamlar neden hem TL hemde Euro olarak "Tavsiye Edilen Perakende Satış Fiyatı" yazıyor!

Sanırım baaaaaak bizde ne çok Euro var demek istiyorlar :)
Bu yüzdende R6 için Euro - TL paritesini 5,17 den hesaplıyorlar.
(halbuki an itibarıyla 1 Euro = 6,38 TL)

Hemen 435.000 TL ile Yamaha'ya gidip 5,17 kurdan Euro alıyorum.
435.000 TL / 5,17 = 84.139 Euro yapar.

Sonra gidip Euroyu Bankada 6,38 kurdan TL ye çeviriyorum.
84.139 / 6,38 = 536.806 TL yapar.

Hooop, tekrar Yamahaya gidip 101.800 liraya bir R6 yı kapının önüne çekiyorum.
Kalan 435.000 TL ana paramıda banka hesabıma geri yatırıyorum.

:):):):)

Not : 435.000 liram yok. Danaya ortak arar gibi, R6 ya ortak arıyorum :) :) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst