- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Önceden Petrol Ofisinden kullanıyordum. Yakıt tüketimi 4.0-4.2lt seviyesindeydi. Sonra Shell puan veriyor diye Shell'den yakıt almaya başladım, sonra yavaş yavaş gözle görülmeyecek şekilde yakıt tüketiminde artış oldu. 5.6lt bazen 6.2lt gördüğüm oldu. Sonra ben bakımları yaptığım zaman düşmediğini görünce kafayı yiyecektim artık.
Sonra birisi benzinini değiştir dedi. Tekrar Petrol Ofisinden aldım ve yakıt tüketimi direk çat 3.8'e kadar düştü. Aşağı yukarı aynı fiyatı veriyoruz, su mu katıyorlar anlamadım. Bu kadar fark etmesi normal mi?
Sonra birisi benzinini değiştir dedi. Tekrar Petrol Ofisinden aldım ve yakıt tüketimi direk çat 3.8'e kadar düştü. Aşağı yukarı aynı fiyatı veriyoruz, su mu katıyorlar anlamadım. Bu kadar fark etmesi normal mi?