- Katılım
- 26 Şub 2016
- Mesajlar
- 202
Yarın yani pazar günü intercity park dayız bekleriz
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:18 ----------
Ve şöyle bir soru sorayım bu yolda 50 yazan yerde hangimiz maksimum 50 kilometre hızda gidiyor bu demek değil ki benim haklı olduğum ve haksız olduğun amaç buradan ders çıkarmak siz başkasına ne derseniz diyin o kendi bildiğini yapacaktır ben dersimi aldım gerisini pek bir önemi yok Kalın sağlıcakla
Madem o kadar iddialısın pazar günü ist park'ı hangi süre de döndüğünün fotoğrafını paylaşmazsan adam değilsin.