- Katılım
- 2 Tem 2012
- Mesajlar
- 4,753
- Motosikleti
- Hero X Pulse 200
geçmiş olsun, yapabileceğiniz hiç bir şey yokmuş.
düşük süratte olsaydınız kurtarırdınız ancak hangimiz zaman zaman güzel virajlı yollarda hız yapmadık ki, bence olan olmuş artık hızlı gidiyorsun vs. demeye gerek yok. kendide farkında zaten hızdan kaynaklı olduğunu.
düşük süratte olsaydınız kurtarırdınız ancak hangimiz zaman zaman güzel virajlı yollarda hız yapmadık ki, bence olan olmuş artık hızlı gidiyorsun vs. demeye gerek yok. kendide farkında zaten hızdan kaynaklı olduğunu.