- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba 22 yaşındayım bir motosiklet sevdası başladı ehliyetimi 1 ay önce aldım ve yamaha ybr 125 ile başladım 25 gündür motosiklet kullanıyorum forumuda araştırdım aradığım cevabı bulamadım sizler bu konuda yardımcı olursanız sevinirim şu anda ön ve arkaya birlikte basarak kullanıyorum yani kombine fren bunu öğrendik peki sadece ön frenin kullanıldığı sadece arka frenin kullanıldığı yerler varmıdır şimdi kombineye alıştım gayet güzel duruyor giderken diyorum sadece öne bassam dururmu yada arkaya bassam dururmu denesemmi diyorum sonra düşerim diye korkup basmıyorum açıklayabilecek varmı birde giderken arka frene çok basarsan kilitleniyomuş arkaya çok basdım diyelim kitlenirse ne yapmam gerek bunları öğrenip başlarsam iyi olucak lütfen eğitim alın demeyin eğitim alıcak param yok son paramı kıyafete verdim ya eğitim alıcaktım yada kıyafet ben kıyafetten yana kullandım param olunca eğitim alıcam inşallah teşekkürler dilimin döndüğünce anlatmaya çalıştım ama bende yeni başladım hiçbirşey bilmiyorum sizin verdiğiniz cevaplara göre aklıma geldikçe sorucam bilgi sıfır bu arada youtubedan da videoları izliyorum Rahmetli barkınn abiyi izliyorum ve diğer arkadaşları allah rahmet eylesin 20 günde baya birşey öğretti bana