poyraz kuvvetli savrulmak gayet normal, trafik durumu gibi yağmur ve rüzgar için her zaman internette bir bakınırım.
misal bu siteler ve telefon uygulamaları her zaman favorimdir.
https://www.windy.com/?41.002,29.034,10
https://www.mgm.gov.tr/deniz/ww3-ayrintili.aspx?b=Marmara&t=W&s=15&g=p#sfB
Rüzgarda eğer çok abartı bir durum yoksa korkmadan geçebilirsiniz, size tavsiyem hızınızı kesmemek, yavaşlamak ya da yüksek süratle gitmek en büyük hata, gerçi hızlı gitmek nispeten daha dengeli ama düşük süratle yapraktan farkınız kalmaz, rüzgarın şiddeti bir de altınızdaki motorun direnci ile birleşince sakat durum yaşamak olasıdır, geçen yıllarda msx 125 ile rüzgarlı havalarda köprüden birçok defa geçtim ki motor 100 kilo ben 80, evet baya hissediyorsunuz ama hiç sıkıntı yaşamadım, daha önceleri de 200-250lük scooter'larla çok defa geçtim, uzun yıllardır da geçiyorum, şimdi de büyük motorla geçiyorum rüzgarın şiddetini her zaman hissediyorsunuz. Önemli olan köprü ayaklarından geçerken dikkatli olmak, rüzgar anlık bir durur sonra güzelce vurur şiir gibi

biraz motoru yatırın yeter, hızı sabit ama düşük olmayacak şekilde normal seyirde tutmak, araç aralarında riske girip durmamak gerekir, mümkünse otobüs gibi büyük araçları rüzgarı perdeleyecek şekilde kullanmak yeterli, fırtına hariç bence hiçbir önemi olmayan durum.
50 kilo bile olsanız bu sefer de yüzey alanınız düşük onun da avantajını kullanabilirsiniz, sadece paniklemeyin yeter.