15 Temmuz Sehitler köprüsünde vespayla savrulmak

Katılım
18 Nis 2019
Mesajlar
11
Arkadaslar 3-4 aylik motosiklet kullanıcısıyım bugun köprüde rüzgardan dolayı bir pecete gibi savrulacakmişım hissine kapıldım. Vespa 150cc sanirim 150kg ben de 50 kg acayip korktum cok zorlandım.. yavasladim, hakimiyetim düstü. Köprü bitince kenara çektim elim ayagım titriyordu. Siz nasıl yapiyorsunuz?
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Ben de sallanıyorum hep :) Çok rüzgarlı havalarda problem oluyor. Ben önermiyorum ama bazı kişiler büyük araç bulup soluna yanasiyorlar, araçla beraber gidiyorlar.
 
Katılım
7 Ağu 2019
Mesajlar
26
Ben de sallanıyorum hep :) Çok rüzgarlı havalarda problem oluyor. Ben önermiyorum ama bazı kişiler büyük araç bulup soluna yanasiyorlar, araçla beraber gidiyorlar.

gürcan abi haklı rüzgarı hissetmemek için sığınılabilir ama köprüde vespa ile yavaş kalırsın bence. Arabalara yetişip sığınamayabilirsin. Tehlikeli de bana sorarsan
 
Katılım
2 Kas 2018
Mesajlar
462
Mecbur kalmadigin surece aşırı ruzgarli havada kopruden gitme gidiceksende metrobus yanindan git ruzgari kesmesi acısından bende devriliyodum dun artciyla yatira yatira gittim zar zor.
 
Katılım
18 Nis 2019
Mesajlar
11
Otobüsler gecerken rüzgarımın kesilmesi iyi geldi ama yetiscem diye yapışmaktan korktum
 
Katılım
13 Haz 2018
Mesajlar
277
Bugün çok enteresan bir rüzgar vardı dostum. Köprüden defalarca geçtim, ilk defa bu kadar sıkıntılı bir rüzgara denk geldim, adeta tekerleklere alttan vurup beni itiyordu vs ciddi denge bozuyordu rüzgar. Otobüs yoktu yakınımda sığınamadım.
Allahtan tek yönden düzenli bir rüzgar vardı, rüzgarın beni ittiği yönün tersine doğru biraz ağırlık verdim, oturuşumu hafif o tarafa aldım ve şeritte kalabildim. Ama köprü direklerine dikkat etmek lazım orada rüzgar kesiliyor birden denge bozulabilir, oralara gelirken hazırlıklı olmak lazım.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2019
Mesajlar
26
Abi yararlı bi başlık açtın galiba. Kim bilir belki bir canın kurtulmasına vesile olursun.
 
Katılım
18 Nis 2019
Mesajlar
11
Yok ben artık parmagimı tükrükleyip kontrol etmeden girmem köprüye.. vespaya kabahat buluyodum ama sizlerde de oluyosa beni aşar :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

Abla desen daha iyi ama neyse :)
 
Katılım
7 Ağu 2019
Mesajlar
26
Yok ben artık parmagimı tükrükleyip kontrol etmeden girmem köprüye.. vespaya kabahat buluyodum ama sizlerde de oluyosa beni aşar :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

Abla desen daha iyi ama neyse :)

kusura bakma abla yaaa :) aslında sen 50 kiloyum yazınca bi tahminde bulunmuştum ama... ağız alışkanlığı işte
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Geçmiş olsun abla,

Ruzgarli havada ist.köprüde iki tekerli kullanmadim lâkin,

Gidonu fazla sıkmadan(kollar hafif rahat)

Sert estigi anda,biraz gaz açarak şeriti korumak gerekiyor.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
200 kilo motor, 100 kilo ben ve yükler, 50000 km tecrübe. Hala korkuyorum motor altımdan kayıp gidecek diye.
Benim yöntemim, en sol şeridin ortasında olup hem diğer araçları rüzgar kesici olarak kullanıp daha az etkilenmek hem de yalpalama/savrulma payı bırakmak. Biraz da yüksek devirde sürüp hızlı tepki verebilmek.

Motor küçük olsaydı arkadaşların dediği gibi metrobüsü kalkan olarak kullanırdım. Köprü ayaklarındaki ani değişen rüzgara ve metrobüs teker hizasında gitmeye ekstra dikkat.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
264
Bugün gerçekten efsane rüzgar vardı. Bende edirnekapıya gittim bağcılardan. Rüzgar bir o yana bir bu yana motoru çekiyor. Gerçekten çok tehlikeli oluyor rüzgarda motosiklet kullanmak.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Bayramın ilk günü izmite gidiyorum dacia sandero ile oda savruluyordu şerit değiştiriyordu..Lan 130u geçmedi rampada..Normalde 170e kadar çıkardı..
 
Katılım
7 Ağu 2019
Mesajlar
26
Aynen dostum :cat:

Şimdi 5K oldu.

Yillar önce whatsapp yok iken telefondan aylik 5bin sms in canını okurdum.Nokia N79..

valla abi inanır mısım ben şu an tuşludan giriyorum foruma(sabahları pc den) babamlar el koydu akıllı tele... Fen lisesinde okuyorsun ders çalış diye
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Gidonu gevşek bırakın ve bir yelkenli gibi hem yatık hem düz gitmenin tadına varın :mrgreen:
Rüzgar çok şiddetliyse hızı azaltmak mantıklı olabilir
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Arkadaslar 3-4 aylik motosiklet kullanıcısıyım bugun köprüde rüzgardan dolayı bir pecete gibi savrulacakmişım hissine kapıldım. Vespa 150cc sanirim 150kg ben de 50 kg acayip korktum cok zorlandım.. yavasladim, hakimiyetim düstü. Köprü bitince kenara çektim elim ayagım titriyordu. Siz nasıl yapiyorsunuz?

Allah'a sığınıp sürmeye devam ediyoruz..
Şaka şaka, hafif motor üzerinde ki hafif sürücü dramlarından biri bu.
Özellikle 2-3 gündür akıllara zarar, durmayan bir rüzgar var, bu tür havalarda hızı minimuma indirip, mümkün mertebe şeriti ortalayıp diğer araçlara ve bariyerlere en uzak konumda sürün.

Onun dışında Mikail'e sözümüz geçmeyecegi için yapacak pek birşey yok.
 

HUN

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
348
Armutlu dan Gemliğe doğru geliyoruz totalde 300 kg rampayı çıktık tepe üstünden aşşağı salınacagız , motor tepede hönk diye yavaşladı sonra bir sağa bir sola bir alttan bir üstten şahadetler eşliğinde kullanılmış bir çift katlı selpak gibi oradan oraya savrulduk. Dedim hayat yalan rüzgar gerçek, böylesini ilk defa gördüm. scooter çok etkileniyor yaa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst