- Katılım
- 18 Nis 2019
- Mesajlar
- 11
- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar 3-4 aylik motosiklet kullanıcısıyım bugun köprüde rüzgardan dolayı bir pecete gibi savrulacakmişım hissine kapıldım. Vespa 150cc sanirim 150kg ben de 50 kg acayip korktum cok zorlandım.. yavasladim, hakimiyetim düstü. Köprü bitince kenara çektim elim ayagım titriyordu. Siz nasıl yapiyorsunuz?