- Katılım
- 14 Ocak 2008
- Mesajlar
- 4,154
- Konu Yazar
- #1
son zamanlarda forumda, motosiklet ve motosiklete bağlı ürün ve hizmetlerin ulaşılabilirliğinin azalması ile ilgili fazla sayıda konu açıldığına şahit oluyoruz.
bir ürüne ve hizmete ekonomik olarak ulaşmakta zorluk çeken kimseyi fakir olarak tanımlayabiliriz. zorluğu yaşayanı da fakir olarak niteliyoruz.
konu içerisinde fakir kavramı, ekonomik yoksunluk içerisinde olan kişiyi temsil edecektir.
şimdiye kadar anladığımız üzere, anlamayanların da kısa sürede anlayacakları üzere yaşadığımız coğrafya ve dünyanın geri kalanı kapitalizm, türevleri üzerine kurulu bir sistem ile çalışmaktadır. bu sistem insanın ilkel doğasına en uygun sistemlerden bir tanesidir.
kapitalizm; her şeyin değerinin para ile ölçüldüğü, hayal ettiğiniz hemen hemen her şeyi satın alabileceğiniz, hayatınızı devam ettirebilmek için gerekli her şeyin sadece para ile alınabildiği sistemdir.
siz dahil bildiğiniz her türlü ürün, hizmetin yanı sıra erdemler, öğretiler, insanlar yani her şey ...
kapitalizmin temel itici güçleri, özel mülkiyet ve girişimciliktir. bu arada kapitalizm estetik kaygıları en üst noktaya taşıyarak insanların da metalaşmasına olanak vermektedir. sistemin devamı içinde yeniden üretim kavramı ile metalaştırılmış insanı aynı zamanda yakıt olarak kullanmakta ve çeşitli araçlar ile gütmektedir. bu durumda kendisini bir çeşit din olarak kabul edebiliriz.
kapitalizm, metafiziksel olarak özgürlük, asilik gibi kavramlar ile özdeşleştirilen motosikletin, size özgür, asi ya da benzeri sıfatlar yükleyeceğini telkin eder. siz de kabul edersiniz. sistemin parçası olan yüksek gelir sahibi olanların zamanlarının bir kısmını bu "hobiye" ayırmalarının temel sebeplerinden bir tanesi budur.
en estetik vücuda sahip kadınları bu şekilde elde edebilirsiniz görüsü, elde edilecek estetik kadınlarda da "refah sebebi" olarak algılanmanızı sağlayacaktır. zira estetik kadın vücudu en değerli metalardan bir tanesidir.
kapitalizm size imgeler verir, bu imgeler ile toplum içerisindeki statünüzün yüksek olmasını talep edersiniz.
forum içerisindeki şikayetlere dönersek, fakir olduğunun bilincinde olmayanların, etraflarındaki erişemeyecekleri zenginlikler ile kendi dünyalarını karşılaştırdıklarında yaşadıkları çatışma, doğal olarak şikayet etmelerine sebep olacaktır. (isyan dememek lazım)
"işçisin sen işçi kal"
bir zahmet farkına varınız,
fakirim,
fakirsin,
fakirler ...
kapitalizmin kağıt üzerinde karşıtları varken, pratikte herhangi bir karşılığı bulunmamaktadır.
konuyu çok uzatmamak adına;
itaat edin. (zaten ediyorsunuz, yazmama gerek yok)
(bundan önce de böyle idi, şimdi de böyle ve sonrasında da böyle olacak)
bir ürüne ve hizmete ekonomik olarak ulaşmakta zorluk çeken kimseyi fakir olarak tanımlayabiliriz. zorluğu yaşayanı da fakir olarak niteliyoruz.
konu içerisinde fakir kavramı, ekonomik yoksunluk içerisinde olan kişiyi temsil edecektir.
şimdiye kadar anladığımız üzere, anlamayanların da kısa sürede anlayacakları üzere yaşadığımız coğrafya ve dünyanın geri kalanı kapitalizm, türevleri üzerine kurulu bir sistem ile çalışmaktadır. bu sistem insanın ilkel doğasına en uygun sistemlerden bir tanesidir.
kapitalizm; her şeyin değerinin para ile ölçüldüğü, hayal ettiğiniz hemen hemen her şeyi satın alabileceğiniz, hayatınızı devam ettirebilmek için gerekli her şeyin sadece para ile alınabildiği sistemdir.
siz dahil bildiğiniz her türlü ürün, hizmetin yanı sıra erdemler, öğretiler, insanlar yani her şey ...
kapitalizmin temel itici güçleri, özel mülkiyet ve girişimciliktir. bu arada kapitalizm estetik kaygıları en üst noktaya taşıyarak insanların da metalaşmasına olanak vermektedir. sistemin devamı içinde yeniden üretim kavramı ile metalaştırılmış insanı aynı zamanda yakıt olarak kullanmakta ve çeşitli araçlar ile gütmektedir. bu durumda kendisini bir çeşit din olarak kabul edebiliriz.
kapitalizm, metafiziksel olarak özgürlük, asilik gibi kavramlar ile özdeşleştirilen motosikletin, size özgür, asi ya da benzeri sıfatlar yükleyeceğini telkin eder. siz de kabul edersiniz. sistemin parçası olan yüksek gelir sahibi olanların zamanlarının bir kısmını bu "hobiye" ayırmalarının temel sebeplerinden bir tanesi budur.
en estetik vücuda sahip kadınları bu şekilde elde edebilirsiniz görüsü, elde edilecek estetik kadınlarda da "refah sebebi" olarak algılanmanızı sağlayacaktır. zira estetik kadın vücudu en değerli metalardan bir tanesidir.
kapitalizm size imgeler verir, bu imgeler ile toplum içerisindeki statünüzün yüksek olmasını talep edersiniz.
forum içerisindeki şikayetlere dönersek, fakir olduğunun bilincinde olmayanların, etraflarındaki erişemeyecekleri zenginlikler ile kendi dünyalarını karşılaştırdıklarında yaşadıkları çatışma, doğal olarak şikayet etmelerine sebep olacaktır. (isyan dememek lazım)
"işçisin sen işçi kal"
bir zahmet farkına varınız,
fakirim,
fakirsin,
fakirler ...
kapitalizmin kağıt üzerinde karşıtları varken, pratikte herhangi bir karşılığı bulunmamaktadır.
konuyu çok uzatmamak adına;
itaat edin. (zaten ediyorsunuz, yazmama gerek yok)
(bundan önce de böyle idi, şimdi de böyle ve sonrasında da böyle olacak)