Eski KTM 390 Duke kullanıcısı için Xmax250 mi Xmax400 mü?

Katılım
8 Tem 2019
Mesajlar
6
Herkese selamlar. Yıllardır foruma girmiyodum, haliyle eski hesap iptal edilmiş. Bu konuya da yeni hesabın ilk konusu olmak kısmet oldu :D
Başlıkta belirttiğim gibi 390duke ü satmaya karar verdim ve genellikle(%90) sehir içi(Ankara) kullanım amacıyla skuterlere bi şans vereyim istedim ve meşhur forum araştırmalarında xmax ler öne çıktılar.:)
Bilindigi üzere 390duke ler sehir içinde sürüş keyfi(apaçilik değil kesinlikle) açısından mükemmele en yakın vitesli motosiklet. Net. Ancak uzun yol için ayrı bi motor bütçesi oluşunca duke yerine xmax almaya karar verdim.250(10-20bin km) ile 400(20-30bin kmdekiler) benzer fiyatlara bulunabiliyorlar. Touring makinayı alana kadar(4-5 ay kadar) sadece xmax kullanacagım da düşünülürse hangi modeli tercih etmeliyim?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
duke 390 xmax250 xmax400 sahibi oldum. Genel olarak Artçılı yüklü motosiklet kullanmıyorsanız xmax400 gereksiz olur. Bakım maliyeti ve yakıtı daha yüksektir.

xmax250 şehir içi dışı her konuda rahat ettirir.
 
Katılım
8 Tem 2019
Mesajlar
6
duke 390 xmax250 xmax400 sahibi oldum. Genel olarak Artçılı yüklü motosiklet kullanmıyorsanız xmax400 gereksiz olur. Bakım maliyeti ve yakıtı daha yüksektir.

xmax250 şehir içi dışı her konuda rahat ettirir.

250 için sadece 130la giderken ki sollamalar kafama takılıyor. bu konuda ki görüşünüz nedir?
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Eski 390 ve xmax400 kullanıcısı olarak şöyle söyleyeyim. Xmax 400 hızlanmaları son hızı falan iyidir amaaaa 140 kg duke den sonra 210 kg xmax yorar. Ayrica 5-5.5 litre de yakar. Xmax 250de de 130 la sürekli gidilmez.
250 ya da 400 hangisini tercih ederseniz edin abs li olanı alın mutlaka. Zor seçim kolay gelsin... Bu arada Forza 300 abs ye de bir göz atın derim.
 
Katılım
8 Tem 2019
Mesajlar
6
abs li olucak zaten burası türkiye rossi bile gelse bizim asfatta o abs devreye girer :D

herkese cevap ve yorumları için teşekkür ederim.

2 motoruda denemek gerekicek bu durumda. ancak 400lük olan 5.5 yakıcaksa o motoru yakıp, cbf1000 ile gezerim daha iyi :D
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
abs li olucak zaten burası türkiye rossi bile gelse bizim asfatta o abs devreye girer :D

herkese cevap ve yorumları için teşekkür ederim.

2 motoruda denemek gerekicek bu durumda. ancak 400lük olan 5.5 yakıcaksa o motoru yakıp, cbf1000 ile gezerim daha iyi :D

Çok bileğine hakimsen 4 yaktırabilirsin ama alet bastıkça gidiyor dolayısı ile rahat duramıyorsun. Ben 5 in altına inmeyi becerememiştim.
 
Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
326
Piaggio XEVO 250 öneririm 250 cc ve çok seridir. Paran da cebinde kalır. Hatta kendi motorum satılıktır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
250 için sadece 130la giderken ki sollamalar kafama takılıyor. bu konuda ki görüşünüz nedir?
250likte öyle bi olay yok, aslına bakarsan 400lükte de çok yok ama 250liğe oranla iyidir. 130 la giderken araç sollayım diyorsan tmax felan bakmak lazım.
Altında bi 600lük naked felan olsa çekersin 6 dan 4e ama..
 

nyk

Katılım
18 Eyl 2016
Mesajlar
556
scooterla 130la giderken sollamak mı kaçla gideceksiniz ki? Hani performansından ziyade güvenli olduğunu hiç sanmıyorum. 130 140km hızlarda kullanacaksanız scooter değil normal motosiklet alın bence nc750 falan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst