- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar merhaba.mondial xtreme max 200 sahibiyim.konjektorum yandigi icin bugun yenisini alip takayim dedim.eve gelince eski konjektor soketi ile yenisindeki kablolarin renkleri birbirini tutmadigini gördüm.hem konjektorün kendisinden cikan hemde soketteki kablolar birbirini tutmuyor.yeni konjektoru yakmak istemiyorum.yardimci olabilir misiniz

