Taze mühendisim, Muğla/İzmir'den merhabalar!

Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
272
vay benim iyeteğeli ex-kaderdaşım gelmiş. :salut:

Yoksa siz de mi? :salut:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------

Yukarıda yazan arkadaşın aksine Pulsar dan uzak dur derim ben.

Neden hocam? Pulsarin kronik arizalarina pek rastlamadim ve genel olarak kullanici yorumlari guzel. Tecrubelerinizi paylasabilirseniz cok sevinirim. :)
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
İş arkadaşımda vardı. 1 sene kadar kullandı. 5000-6000 devir arası ön panel inanılmaz titriyordu. İzmir'de tek servis olan Bahri Usta'ya götürdü. Bahri usta bunlar böyle dedi çıktı işin içinden(!)

:) Şaka gibi.

Yeterli bir sebep mi? Eğer yeterli gelmediyse Pulsar başlığı altında Ayzek'in bir kazası var. İncele derim. 3 kere stop etme sorunuyla servise gidiyor.Servisten eve postalanıyor. 4. sünde ise motor hareket halindeyken stop ediyor ve arka tekeri kilitliyor.. Sonuç? Kırık kaburgalar.

Kronik arızaları kısmında ise yanlışın var. Zırıldayan denge sensörü, beyin resetleme sorunu, stop etme sorunu, çabuk paslanan parçalar vs. Pulsara o kadar para bayılacağıma ikinci el Honda veya 0 TVS Apache alırdım senin yerinde olsam.(Ki öyle de yaptım)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
292
Bence hyosung gd 250n ye bakın. Hem kaliteli hem de sıradışı bir tasarımı var çok güzel duruyor. Biraz değislik isterseniz ön farı değistirip iki göz gibi yuvarlak far takabilirsiniz ve harika duruyor kareside olur sizin hayel gücünüze kalmış. Green arrow adlı arkadaşın motoruna bakarak anlayabilirsiniz o bazı yerlerini boyamıştı. Bence gd250n iyidir yada r25 naked modeli gelcekmiş onu bekleyip onu alırsınız ama yakıt sarfiyatı sizin için önemliyse pek tavsiye etmem 5 6 litre yakıyormuş ben öyle okudum kullanıcılarından iyi günler.
 
Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
272
İş arkadaşımda vardı. 1 sene kadar kullandı. 5000-6000 devir arası ön panel inanılmaz titriyordu. İzmir'de tek servis olan Bahri Usta'ya götürdü. Bahri usta bunlar böyle dedi çıktı işin içinden(!)

:) Şaka gibi.

Yeterli bir sebep mi? Eğer yeterli gelmediyse Pulsar başlığı altında Ayzek'in bir kazası var. İncele derim. 3 kere stop etme sorunuyla servise gidiyor.Servisten eve postalanıyor. 4. sünde ise motor hareket halindeyken stop ediyor ve arka tekeri kilitliyor.. Sonuç? Kırık kaburgalar.

Kronik arızaları kısmında ise yanlışın var. Zırıldayan denge sensörü, beyin resetleme sorunu, stop etme sorunu, çabuk paslanan parçalar vs. Pulsara o kadar para bayılacağıma ikinci el Honda veya 0 TVS Apache alırdım senin yerinde olsam.(Ki öyle de yaptım)

Stop etme sorununu bir çok yerde okudum. Servisi de kötüyse uzak durayım o zaman ben. :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:29 ----------

Bence hyosung gd 250n ye bakın. Hem kaliteli hem de sıradışı bir tasarımı var çok güzel duruyor. Biraz değislik isterseniz ön farı değistirip iki göz gibi yuvarlak far takabilirsiniz ve harika duruyor kareside olur sizin hayel gücünüze kalmış. Green arrow adlı arkadaşın motoruna bakarak anlayabilirsiniz o bazı yerlerini boyamıştı. Bence gd250n iyidir yada r25 naked modeli gelcekmiş onu bekleyip onu alırsınız ama yakıt sarfiyatı sizin için önemliyse pek tavsiye etmem 5 6 litre yakıyormuş ben öyle okudum kullanıcılarından iyi günler.

O model de çok hoşuma gidiyor fakat fiyatı bence fazla. Ben o parayı haketmediğini düşünüyorum. Ki hakediyor olsa bile, o kadar parayı ilk motorum için vermem. İlla ki masrafı şusu busu olacak. İlk aşamada ucuz yollu bir araçla tecrübe kazanayım istiyorum. Sonrasında Allah kerim. :)
R25 de bana fazla gelir, fiyatı da yüksek. Naked modeli biraz daha ucuz olursa düşünebilirim.
 
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
292
Stop etme sorununu bir çok yerde okudum. Servisi de kötüyse uzak durayım o zaman ben. :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:29 ----------



O model de çok hoşuma gidiyor fakat fiyatı bence fazla. Ben o parayı haketmediğini düşünüyorum. Ki hakediyor olsa bile, o kadar parayı ilk motorum için vermem. İlla ki masrafı şusu busu olacak. İlk aşamada ucuz yollu bir araçla tecrübe kazanayım istiyorum. Sonrasında Allah kerim. :)
R25 de bana fazla gelir, fiyatı da yüksek. Naked modeli biraz daha ucuz olursa düşünebilirim.

Naked modeli bence 13.500tlye satışa girer çünkü nakedlar daha ucuz olur. Size tavsiyem direk ybr 125 yada tvs apache almanız olur o zaman. Hyosung gd250nnin o fiyatı hakketmediğini düşünüyorsunuz fakat o 250cc nakedda en iyidir sadece distribütör sıkıntısı biraz var benim tavsiyem bu kadar iyi günler.
 
Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
272
Naked modeli bence 13.500tlye satışa girer çünkü nakedlar daha ucuz olur. Size tavsiyem direk ybr 125 yada tvs apache almanız olur o zaman. Hyosung gd250nnin o fiyatı hakketmediğini düşünüyorsunuz fakat o 250cc nakedda en iyidir sadece distribütör sıkıntısı biraz var benim tavsiyem bu kadar iyi günler.

İlk motorum olacağını söylemiştim hocam. En iyisi olmak zorunda değil, 2-3 sene kullanabileceğim bir motosiklet istiyorum. Daha önce scooter ve cub motor kullandığım için 125cc yetmeyeceğini düşünerek 250cc orta seviye bir motosiklet almaya karar verdim. Bu bağlamda gd 250n fiyatıyla bana yüksek geliyor ve tipini de çok beğendiğim için gt 250 naked düşünüyorum. Onu da ikinci el alacağım nasipse, sonrasında belki sağlam paraya sıfır bir motosiklete yatırım yapabilirim. Umarım açıklayıcı olabilmişimdir.
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Merhaba arkadaşım hoşgeldin bencede önce düşük cc bir makina ile başla.Kız arkadaşın bir kere binse motora eminim hemen gevşeyecektir.Hayırlı olsun şimödiden
 
Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
272
Merhaba arkadaşım hoşgeldin bencede önce düşük cc bir makina ile başla.Kız arkadaşın bir kere binse motora eminim hemen gevşeyecektir.Hayırlı olsun şimödiden

Hoş bulduk hocam teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.
Daha önce scooter ve cub motosiklet kullandığım için orta seviye 250cc bir araç bakıyorum hocam. Evde abimin kullandığı cub, kardeşimin kullandığı da bir scooter var zaten.
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
Merhaba,

Kız arkadaşına motoru sevdirmek istiyorsan önce onu motorun üzerinde rahat ettirmen lazım. Alacağın naked motora arka çanta takarsan, yaslanıp rahat eder.Veya sisybarlı modellere yönelebilirsin.
 
Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
272
Merhaba,

Kız arkadaşına motoru sevdirmek istiyorsan önce onu motorun üzerinde rahat ettirmen lazım. Alacağın naked motora arka çanta takarsan, yaslanıp rahat eder.Veya sisybarlı modellere yönelebilirsin.

Haklısınız hocam, arka çanta takmayı veya alırken çantalı almayı planlıyorum.
Aslına bakarsanız mesele tam olarak o değil, kız arkadaşımın binmek istememesi benim için sorun değil tek başıma da binerim de, benim almama razı gelmiyor sıkıntı orda başlıyor. :)
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
Haklısınız hocam, arka çanta takmayı veya alırken çantalı almayı planlıyorum.
Aslına bakarsanız mesele tam olarak o değil, kız arkadaşımın binmek istememesi benim için sorun değil tek başıma da binerim de, benim almama razı gelmiyor sıkıntı orda başlıyor. :)

Aldıktan sonra iş değişiyor, bir kaç küçük geziden sonra '' acaba bende kullanabilir miyim'' oluyor :)
 
Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
272
Aldıktan sonra iş değişiyor, bir kaç küçük geziden sonra '' acaba bende kullanabilir miyim'' oluyor :)

Ben pek ihtimal vermiyorum ama, inşallah dediğiniz gibi olur. :)
Ailesinde motosiklet kullanan kimse olmadığı gibi, haberlerde gördüğü kötü kazalardan dolayı korkuyor ve benim kullanmamı da istemiyor. Mesele trafikte yani. :)
 
Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
272
Merhabalar,

Herkese saygılar, selamlar, umarım yıllar sonra bakıp, "vay be ne günlerdi" diyeceğimiz günler de gelir.

Vay be ne günlerdi, kız arkadaşıma da sevdireyim derken 2017 de motoru aldığım hafta ayrıldık, şimdi iki motorum var ve çok mutluyum. Darısı sevip de kavuşamayanların başına :queen:
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Vay be ne günlerdi, kız arkadaşıma da sevdireyim derken 2017 de motoru aldığım hafta ayrıldık, şimdi iki motorum var ve çok mutluyum. Darısı sevip de kavuşamayanların başına :queen:

akıllı adamın hali başka oluyor :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst