- Konu Yazar
- #1
Türkiye'de en çok kullanılan markalardan biri. Bu 2 ay içinde Rabbim nasip ederse ilk motorumu alacağım. Şuan çok yüksek bir şey değil de Türkiye'de alıcı çok olan modeller arıyorum. Çünkü o zamanları görmek nasip olursa öbür yaz alacağım motoru satıp üstüne para koyup honda, yamaha gibi markalara geçeceğim. Mondial markasından memnun musunuz? Kullanmıyorsanız bile duyumlarınız nasıl ? Özellikle linkini vereceğim modeli hakkındaki görüşlerinizi de merak ediyorum.
https://www.mondialmotor.com.tr/model/touring-motosiklet/150-z-one
https://www.mondialmotor.com.tr/model/touring-motosiklet/150-z-one