CB500X Talep İçin Honda Türkiyeyi Arama Kampanyası

Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
306
Arkadaşlar biliyorsunuz honda 2018 de gelecek modelleri tr sitesinde yayınladı ama Cb500x yine yok bence bi 40-50 kişi honda türkiyeyi arayıp talep etse gelmesine bir engel yok, hadi bi birlik olalım

Hondanın gelecek modeller ile ilgili
https://www.honda.com.tr/2018-yeni-modeller
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Cb500X isteriz, yahu hız meraklisi olan zaten yüksek cc peşinde, Cbr 500, cb500f yaninda şunu niye getirmezler anlamak mümkün değil yıllardır, hatta 250 ligini de..
 
Son düzenleme:

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Ben de Honda olsam getirmezdim.

CB500X gelirse, NC750X'in satışları azalır. Satışı azalırsa maliyeti artar. CB500X 36-37'den aşağı olmaz, NC de 42-43'e çıkar.
Fiyat artarsa, millet başka markalara yönelir.

Ee noldu? 1 model daha getireceğiz diye 2 modelin de satışları düştü.


Honda'yı sıkıştırmak yerine "özel tüketim" vergisi, gelir vergisini üzerine katma değer vergisi, gümrük vergisi koyup, bir de üstüne TL'yi sürekli değersizleştiren birilerine sesimizi yükseltmek gerekiyor.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Ben de Honda olsam getirmezdim.

CB500X gelirse, NC750X'in satışları azalır. Satışı azalırsa maliyeti artar. CB500X 36-37'den aşağı olmaz, NC de 42-43'e çıkar.
Fiyat artarsa, millet başka markalara yönelir.

Ee noldu? 1 model daha getireceğiz diye 2 modelin de satışları düştü.


Honda'yı sıkıştırmak yerine "özel tüketim" vergisi, gelir vergisini üzerine katma değer vergisi, gümrük vergisi koyup, bir de üstüne TL'yi sürekli değersizleştiren birilerine sesimizi yükseltmek gerekiyor.

Bari 250ligi gelsin, zaten para yok vatandaşta NC satışını da etkilemez katılıyorum NC mevzusuna muhakkak hesaplamislardir tabii, 250ligi olursa %99 müşterisiyim..Vergi mevzusu hep konuşuldu konuşulacaktir da fakat firmadan ürün istemeye engel olmamali.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Konuyu hortlatalım, kriz sebebiyle belki hesaplı adventure olarak getirirler ama millette motor alacak takat pek yok. 2. Elde bile tat yok.İnazma ile yola devam.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
honda sizi adam yerine koymuyorda siz anlamıyorsunuz 2019 olmuş avrupa pazarına abs li size kampanalıyı veriyorlar

ama anlamıyorsunuz 2018 senesinde 1 tane cbf bırakmadınız honda kalitesi yağ yakan 20 senelik teknoloji

adamlar size niye motor getirsinlerki ne getirse alıyorsunuz honda forza kaar çirkin scooter görmedim ya arkadan pcx.... az akıl yahu bak xmax a
 
Katılım
22 Kas 2004
Mesajlar
386
Tüm markaların tüketiciyi adam yerine koymamaları yine bizim yüzümüzden. Adamlar suzuki van van tanıttılar ooo gelsin alalım gelecekmi vs dendi. Van van geldi oo bu paraya alınırmı dendi kaçtane sattı? Suzuki vstrom 250 ninde başın aynı şeyler geldihala 2017 modelleri sıfır var. Honda süper cub gelsin alalım dendi geldi 1 tane bile yollarda görmedim. Adamlar getiriyor, satın alan yok. Neden getirsinler ki.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
honda sizi adam yerine koymuyorda siz anlamıyorsunuz 2019 olmuş avrupa pazarına abs li size kampanalıyı veriyorlar

ama anlamıyorsunuz 2018 senesinde 1 tane cbf bırakmadınız honda kalitesi yağ yakan 20 senelik teknoloji

adamlar size niye motor getirsinlerki ne getirse alıyorsunuz honda forza kaar çirkin scooter görmedim ya arkadan pcx.... az akıl yahu bak xmax a

güzel gidiyordun ama konuyu x maxa bağlayıp kapatınca sıçtın sıvadın..
 
Katılım
4 Nis 2010
Mesajlar
343
Birçok konuda olduğu gibi motosiklet piyasası da kartel yöntemiyle icra edilmekte. Daystar mı, Superlight mi, Aquila mı diye insanların tırım tırım chopper/cruiser baktığı ülkemize neden Rebel 250, V Star 250 gelmiyorsa benzer sebeple çok ideal olduğu için 500X gelmeyecektir. Hem kendi alternatif ürünlerinin önünü kesmemesi için hem de kartel ortaklarının piyasa ürünlerinin dengesini bozmamak için getirmemeleri oldukça makul.

Çok optimal, çok uygun bir motosiklet 500X ve eminim ki gelmiş olması durumunda zirvelerde bir satış adedi yakalar. Fakat bu durum tırnak kadar ülke motosiklet piyasası için iyi bir durum değildir.
 
Katılım
12 Ağu 2017
Mesajlar
349
Honda her geçen gün daha da kötü bir noktaya gidiyor. En azından halkla ilişkiler kısmında. Instagram sayfasında her peylaştığı postun altına gelen makul soruları yanıtlamak yerine: "Daha fazla bilgi için bayilerimize bekleriz..." tarzı otomatik mesajlar atıyorlar. Madem yorumları ve soruları ciddiye almayacaksın, yoruma kapat. Son 2 aydır CBR650R modeliyle ilgili paylaşım yapıyorlar. Tavır yine aynı. Yalan da yok ilgimi çeken bir model ve bu klasmanda (sport touring-racing arası) bu hacimde neredeyse rakipsiz ve yeni çıkan bir model. Yani bu motoru sokağa çıkar, hiç reklam yapma yine de millet gelir bakar CBR650F' e göre değişeni nedir, oturuş pozisyonu nedir.. v.s. Son dönemde test sürüşlerinin düzenlendiği fakat bu modeli test sürüşlerinde neden göremediğimizi sorduğum bir yorum yazdım. Sağolsunlar yorumumu silmişler. Aynen devam Honda.
 
Katılım
22 Haz 2017
Mesajlar
61
Motosikleti
ATadvs
Umurlarında değiliz de ondan
Dünya ekonomisi daralırken ve bu yönüyle motosiklet piyasasını da etkilemişken. Ülkemiz gibi her şeyden etkilenen bir yapıya sahip
ekonomilerde zaten ötv kampanyaları bile satışları çokta etkilemezken yıllardan beri yüksek satış rakamları yakalayan modellerine alternatif
olacak bir modeli getirmezler. Üstelik bu model AB ile uyum yasası gereği yeni ehliyet sistemimizde A2 ehliyet ile sürülebilecek en mantıklı üst limit modellerden olmasına rağmen. Peki bunu Honda Türkiye görmüyor mu? Görüyor ama umurlarında değiliz.
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
Yurdum insanının bu her işi anlayıp becerebilme hevesi takdir edilesi bir davranış. Yine bu arkadaşımız iyi hondayı yamahayı arayıp bu model gelse satış patlamaları yaşarsınız yok satarsınız uçarsınız köşeyi dönersiniz diyen arkadaşlarım oldu :) Çocuklar üniversitelerde boşuna okuyor. İşini hakkıyla yapan 3 5 firma kaldı onlarıda iflasa götürecekler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst