Honda Honda Cb 250 R Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eyl 2018
Mesajlar
203
Ben dün 2019 modelinin sıfırı için bayiden 22.800 TL nakit fiyat aldım. Bir terslik olmazsa bu hafta içi almayı düşünüyorum.
 
Katılım
28 May 2019
Mesajlar
34
Merhaba,
*İlk kez motor kullanacak 190 boy 70 kilo biri için bu motor sorun olur mu?
*125cc lik versiyon çabuk mu sıkar? Hız tutkum yok. Ama yeri gelince 100 km/s 'de motorun zorlandığını hissetmek de istemem açıkcası.
*Takım elbise ile çalışıyorum. Kartal-Ataşehir arası ara sıra da olsa kullabilir miyim? Yoksa imkansız mı?
*Ehliyetim yok. ötv indirimi bitmeden alsam eve getirebilir miyim?
*Hangi mağazadan alacağımın bir önemi var mı?
Teşekkürler.
 
Katılım
26 Nis 2019
Mesajlar
3
Tiar Selamlar,

Acemi ve ilk motoru olan biri olarak yanıtlarımı yazıyorum. 150cclik düşündüğüm ve Ataşehir - Beşiktaş arası kullanacağım aynı sorunlarım vardı. Deneyimli arkadaşlarım çok daha iyi yanıt vereceklerdir. (1,5 aylık deneyime göre yazıyorum)

* 250cc 1,90 boy için küçük kalıyor. mt25 kullanan arkadaşım (kendisi 1,92) cb250r da daha iyi görünüyordu. Koruma demiri takılmış hali ile mt25den özellikle önden görünüşte 250r daha heybetli
* Cb250r ağırlık bakımından bisiklet gibi rahat kullanılıyor. En büyük korkum aralarda durma kalkmada sorun yaşar mıyım derdim 2 günde tamamen gitti. Beşiktaş - Ataşehir arası çevreyolunda ve köprü tarfiğinde kullanıyorum.
* Bu bir risk. Polis abiler daha beni hiç çevirmedi. Köprü yolunda önümdeki motorları birkaç durdurdular ama daha hiç ben çevirmediler. Lakin şuan çevirmeler artmış durumda. Riske girme derim.
* Çok yok ama ağı geniş ve eski firmaları tavsiye ederim. Ataşehir DRD motor 22,500e bırakıyor. Ümraniye Doğu Batı 22,800 e bırakıyor. Ben Doğu Batıdan memnunum. Diğer firmalar için arkadaşların yorumu daha iyi olur. (servis deneyimim daha doğru dürüst yok)
 
Katılım
28 May 2019
Mesajlar
34
Cevap için teşekkürler. Boyumla sıkıntı olur mu sorusunu kullanım açısından soruyorum. Estetik yönü 2. planda benim için.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yerinde olsam ehliyetsiz kullanmam. Özellikle İstanbul gibi cadı kazanı gibi bir yerde. Düz yolda geri geri gelip otobüsü devirenler bile mevcut.
 
Katılım
7 Nis 2019
Mesajlar
6
Merhaba,herkese mutlu bayramlar,
Bayram tatilini degerlendirip egitim alma niyetim var,motorum ekipmanim mevcut. Ankarada yonlendirebileceginiz yer/kisi ozel ders vs varsa simdiden tesekkurler...
Veya bayramda ufak gezintiler yapabilecegim birseyler ogrenebilecegim motorcu dostlarla da gezinti/egitim yapmak isterim...
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
KOçfinans kredi olayı bu motoru kapsıyor mu?250 cc üstü motorlar için 24 ay 0% kredi veriyorlar. Bu motor tam 250 cc olduğu için içine giriyor mu girmiyor mu anlayamadım...
 
Katılım
8 Ocak 2017
Mesajlar
3
Selamlar,

Zincir sesine çözüm bulan arkadaşlar son durumları nasıl yaptıklarını falan yazabilirler mi?
 
Katılım
29 Mar 2019
Mesajlar
28
Bende 2018 model var. Şu anda 1300 km civarlarında. Motorun maksimum hızını 5-6 kez denedim, düz yolda en fazla 151, biraz bayır aşağı 154 görebildim. Rodajda 6 bin deviri hiç geçmedim, sert hızlanma, sert yavaşlama yapmadım. Sizlerden deneyen var mı? Bu hızın üstüne çıkabilen var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

sanıyorum renkte bir değişiklik var. Jantları da boyamışlar

İnternette bununla ilgili hiçbir bilgiye ulaşamıyor olmamız çok tuhaf değil mi?
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Bende 2018 model var. Şu anda 1300 km civarlarında. Motorun maksimum hızını 5-6 kez denedim, düz yolda en fazla 151, biraz bayır aşağı 154 görebildim. Rodajda 6 bin deviri hiç geçmedim, sert hızlanma, sert yavaşlama yapmadım. Sizlerden deneyen var mı? Bu hızın üstüne çıkabilen var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------



İnternette bununla ilgili hiçbir bilgiye ulaşamıyor olmamız çok tuhaf değil mi?

2019-Honda-CB250R-Red.jpg


Birde amortisör boyanmış galiba.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst