çok enteresan
bu markanın bi 650nk modeli var
ne başlığı açılmış
ne doğru düzgün bi incelemesi var
ne de forumda kullanan var, ne de yorum.
halbu ki youtube'da bakıyorum
öve öve bitiremiyorlar
lastikler metzeller
abs sistemi harika diyorlar
yeni ekran süper diyorlar
karoser komple kawasaki diyorlar
debriyaj ve fren sistemi bosch diyorlar (ya da sanırım debriyaja bosch diyorlar frene de çok iyi diyorlar)
üstelik aletin şekli şemali güzel
fiyat desen, ikinci el olup (yan düşmesi bile yoktur deyip aletin 8000 lralık trameri çıkar) hilesi hurdası olan bir mt07 yerine sıfır bir alet. 2 sene garantili.
üstelik de alt vergi dilimine giren bi 650nk,
mantıklı değil mi?
yani sırf servisler aynı zamanda bisiklet tamircisi diye mi?
ya da çin malı diye mi?
bakıyorum (yukarıda saydığım) esas parçalara, e hiç birisi çin markası değil! üstelik gayet kabul görmüş markalar. yahu ben yaklaşık 3 senedir IRC marka lastiklerle tepiniyorum, hem de yamaha mt25'te!
burayı okudum, kafam karıştı valla.
ne yalan söyliyeyim niyetlenmiştim.
güzel de bir rengi var keratanın. füme turkuaz filan.
yok mu kullananan bi 650 nk?
(Kusura bakmayın buraya yazdım, dediğim gibi konu başlığı ble yok bu 'underrated' aletin)