CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
9
Modele uygun rüzgar siperliği taktıran/tavsiyesi olan var mı?
(Yurt içinden temin edilebilecek)
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Benim motorum 2900 km oldu. Şimdilik bir sorunum yok. Kullanan diğer arkadaşlar sizlerde durumlar nasıl ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=FjjMQdcKv6s


https://www.youtube.com/watch?v=qB1PFHIIgqI

Bir kaç inceleme daha çıkmış.
 
Katılım
2 Ara 2018
Mesajlar
85
Bugün bakıma girdim 1.700 km'deyim. 200 TL tuttu. 1 lt yağ(yarım litre yağım vardı), yağ filtresi ve genel işçilik... Bakıma yaklaştıkça titreşimin arttığını hissediyordum ikidir. Bakımla beraber yine makine kendine geliyor. Rodajdayken gayet normal karşıladım. Şu an rodaj bitti. Herhangi bir sıkıntım yok. Titreşim yine ideal. Debriyaj ve vites geçişleri olsun, fren performansı olsun, stok lastiklere rağmen viraj performansı olsun gayet memnunum. Birkaç küçük eksisi var. Mesela makinenin süspansiyonu bana sert geliyor. Bir de son hız ideal olmayan şartlarda 145 gördüm. İdeal rüzgâr ve yol şartlarında belki 150-155 görebilir. Ama kullanım amacımı ve makinenin artılarını düşününce gayet tatmin edici diyorum.

Süspansiyonu sevmeyen sadece ben miyim? Sizin son hız denemeniz nasıl sonuçlandı?
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Ben süspansiyonlardan gayet memnunum. Kolaçanın incelediği motor benim. Orada dikkat ettiyseniz motorun çok yaylandığını bunun aslında kötü birsey olduğunu ama amortisörün ayarlı olduğundan dolayı ayarlanabileceğini söyledi. Ben memnun olduğum için dokunmadım. Motoru %90 şehir içi kullanıyorum Bozuk yollarda iyi oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------

Bugün bakıma girdim 1.700 km'deyim. 200 TL tuttu. 1 lt yağ(yarım litre yağım vardı), yağ filtresi ve genel işçilik... Bakıma yaklaştıkça titreşimin arttığını hissediyordum ikidir. Bakımla beraber yine makine kendine geliyor. Rodajdayken gayet normal karşıladım. Şu an rodaj bitti. Herhangi bir sıkıntım yok. Titreşim yine ideal. Debriyaj ve vites geçişleri olsun, fren performansı olsun, stok lastiklere rağmen viraj performansı olsun gayet memnunum. Birkaç küçük eksisi var. Mesela makinenin süspansiyonu bana sert geliyor. Bir de son hız ideal olmayan şartlarda 145 gördüm. İdeal rüzgâr ve yol şartlarında belki 150-155 görebilir. Ama kullanım amacımı ve makinenin artılarını düşününce gayet tatmin edici diyorum.

Süspansiyonu sevmeyen sadece ben miyim? Sizin son hız denemeniz nasıl sonuçlandı?

Ben en çok 151 gördüm. Benim motorun titreşimi hiç değişmedi aldığım günle aynı
 
Katılım
9 Nis 2019
Mesajlar
2
Benim 1800 km oldu.bir sikinti yasamadim simdiye kadar.sadece ilk aldigimda suspansiyonlar daha sertti ama 1800 km boyunca suspansiyonlar yumusadi sanki.motosiklete oturunca ayaklik kolayca yere degiyor.ilk aldigim zamanlar hic degdigini hatirlamiyorum.havalarin isinmasi ilede alakali olabilir belkide bilemiyorum.2bin bakimda ayarlatacagim servise.
 
Katılım
2 Ara 2018
Mesajlar
85
Ben iri çakıllı asfaltta, sırt çantası ve rüzgar alan bir yolda deneyebildim sadece. En çok 145 gördüm ama ideal hava ve yol koşullarında 150-155 aradı görür eminim. Titreşim olayı sanırım ben çok hassasım bu konuda. Titreşim artıyor dediğimde bile aslında bir çok motora göre yine aynı. Sağ elcikte hissediliyor daha çok. Rahatsız edici de değil. Sadece hiç titremesin istiyorum demek ki

Süspansiyon konusuna ayrıntı getireyim. Arkadaşlar, amortisör çok yumuşak. Katılıyorum, yaylanıyor makine. Düz yolda da bayağı konforlu. Kastettiğim şey hafif çukurda, engebede geri tepmesi sert. Direk hissediyorsun parke taşlarını vs. Mesela eski Honda'm da geçtiğim yolda hissettiğim çukur ile bunun hissettirdiği farklı. Bu daha sert tepiyor.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Ben titreşimi sadece depoda hissediyorum oda motoru dizlikle kullandığım için depoyu saramıyorum. O yüzden onuda hissetmiyorum. Ancak sağ elcikte titreşim hissetmesemde sağ gidonda kesinlike titreşim var ayna görüntüsü bozuluyor. Motorla bir günde 400 km yolda yaptım ama hiç el uyuşması falan hissetmedim. Arkadaşta Honda cbr var titreşim koltuktaymış onu çok rhatsız ediyormuş Bizim motorda koltukta hiç titreşim yok mesela.
 
Katılım
2 Ara 2018
Mesajlar
85
Ya sorma :) Kadı kızında kusur aramak gibi benimki. Makine beklentimin gayet üstünde çıktı. Nazar değmesin, gayet memnunum :)
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
379
çok enteresan
bu markanın bi 650nk modeli var

ne başlığı açılmış
ne doğru düzgün bi incelemesi var
ne de forumda kullanan var, ne de yorum.

halbu ki youtube'da bakıyorum
öve öve bitiremiyorlar
lastikler metzeller
abs sistemi harika diyorlar
yeni ekran süper diyorlar
karoser komple kawasaki diyorlar
debriyaj ve fren sistemi bosch diyorlar (ya da sanırım debriyaja bosch diyorlar frene de çok iyi diyorlar)
üstelik aletin şekli şemali güzel
fiyat desen, ikinci el olup (yan düşmesi bile yoktur deyip aletin 8000 lralık trameri çıkar) hilesi hurdası olan bir mt07 yerine sıfır bir alet. 2 sene garantili.
üstelik de alt vergi dilimine giren bi 650nk,

mantıklı değil mi?

yani sırf servisler aynı zamanda bisiklet tamircisi diye mi?
ya da çin malı diye mi?
bakıyorum (yukarıda saydığım) esas parçalara, e hiç birisi çin markası değil! üstelik gayet kabul görmüş markalar. yahu ben yaklaşık 3 senedir IRC marka lastiklerle tepiniyorum, hem de yamaha mt25'te! :)

burayı okudum, kafam karıştı valla.

ne yalan söyliyeyim niyetlenmiştim.

güzel de bir rengi var keratanın. füme turkuaz filan.

yok mu kullananan bi 650 nk?

(Kusura bakmayın buraya yazdım, dediğim gibi konu başlığı ble yok bu 'underrated' aletin)
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
650 nk Nın motor gücü ve torku 650cc ye göre düşük bence. 250 cc ye kadar gücü bir miktar göz ardı edebilirken o cc lerde güç öenmli
 
Katılım
29 May 2013
Mesajlar
19
Millet bu motordan alıp da arkaya sepet taktıran oldu mu acaba? Çok mu çirkin durur.Aradığım tüm özellikler bu motorda... Bi de bajaj ns200 var tabi ancak benim servis bajaj bakmadığı için pek yanaşamıyorum. Yalnız motoru gösteriş için değil de ulaşım aracı olarak kullanacağım. Yani mutlaka bi sepet lazım olacak. Acaba nasıl durur diye merak ediyorum.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Millet bu motordan alıp da arkaya sepet taktıran oldu mu acaba? Çok mu çirkin durur.Aradığım tüm özellikler bu motorda... Bi de bajaj ns200 var tabi ancak benim servis bajaj bakmadığı için pek yanaşamıyorum. Yalnız motoru gösteriş için değil de ulaşım aracı olarak kullanacağım. Yani mutlaka bi sepet lazım olacak. Acaba nasıl durur diye merak ediyorum.



Sepet değilde kuyruk çantası taktım
Gayet ise yarıyor. Tek problem motora inmek binmek zor oluyor. Geçmiş resimlere bakabilirsin.
 
Katılım
21 Ocak 2016
Mesajlar
11

Beypazarı Çayırhan gezisinden bir kare.

1200km deyim.
Son yakıt hesaplamam 75 lirayla 350km gittim.
Degerlendirmelerinizi okudum.
Bunlara ek
Aynalar çok yetersiz geliyo
Aldığımdan beridir benzin göstergesi çalışmıyor.
Muhtemelen şamandıra arızalı. Bakıma gittiğimde gösterip bilgi veririm sizlere de.
Amortisör yumuşak değil bence.
Daha önce de belirttiğim gibi 2016 Benelli Tnt 25 var onu da aktif kullanıyorum
Onunla taşın üstünden geç hissedilmiyo
Lastik Mitas onunda etkisi olabilir.
Fakat viraj performansı 250nk 'nın çok altında. Arka amortisörler ayarlı, ayarları farklıdır diye düşünüyorum. Ama ön amortisörler 250nk 'nın çok daha sert.
Bu da daha karakterli bir sürüş sunuyor.
Stok lastikler ısınınca oldukça iyi.
Yağmurda pek zorlamadım.
Daha iyi bir lastik takımıyla bambaşka bir sürüş zevki yaşatacağını düşünüyorum.
Kısacası ben memnunum.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bunu 3 hafta önce test ettim, üzerinden inmek istemedim. Bana göre fiyat/performans oranında rakipsiz bir motor. Artçı taşımak gibi bir derdi olmayanlar ve parası hazır olanlar hiç düşünmeden alsın derim. Kafaya takılacak bir titreşimi de yok.
 
Katılım
2 Ara 2018
Mesajlar
85
2.000 km oldu. Gayet memnunum. Hiçbir sorun çıkarmadı şimdiye kadar. Kurban bayramından önce motoru büyütme planım var. Makine beklentimin o kadar üstünde çıktı ki gelirse CFMOTO 650 GT almayı düşünüyordum. Lakin gelmeyecek sanırım. Bu durumda Tracer 700 ya da NC750X DCT düşünüyorum.







Takoz ve diğer aksesuarlar Aliexpres'ten.
 
Katılım
21 Ocak 2016
Mesajlar
11
Göstergedeki fabrikasyon folyoyu sökmenizi tavsiye ederim. Daha sonra söküldüğünde güneşten ve ortam şartlarından iz bırakma ihtimali çok yüksek.
 
Katılım
2 Ara 2018
Mesajlar
85
Göstergedeki fabrikasyon folyoyu sökmenizi tavsiye ederim. Daha sonra söküldüğünde güneşten ve ortam şartlarından iz bırakma ihtimali çok yüksek.

Haklısın; ama motor hep kapalı garajda olduğundan sökme gereği duymamıştım. Yakında satacağım hem, alan arkadaş söksün diye sökmüyordum. :) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst