- Katılım
- 14 Eyl 2005
- Mesajlar
- 12
yok.sadece rampaya vurunca bugun gene denedim 135 ile giderken 90 a düştü rampada ..servise gideceğim umarım parçalar çok pahalı değildir
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------
aynen dediğin gibi yağ kople camı kaplıyor nerdeyse motor sıcakken bile ağzına kadar yağ dolu..dediğin gibi fan 7-8 dk sonra açtı ince bir ses geldi ama ışık yanmadı..servis yolu gözüktü..ben gerçekten alayım işimi göreyim diye aldım..buda diğer motorlarımız gibi şatafatlı imiş
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------
Öncelikle hayırlı olsun yeni motorunuz. Kazasız belasız binersiniz inşallah. Sorularınıza gelince;
1. İstanbulda yaşamadığım için cevap veremeyeceğim.
2. Rölanti sensörünü çıkarıp bir temizlemenizi öneririm. Youtube da motosiklete fısıldayan adam ın videolarından birinde vardı. İzleyip yapabilirsiniz. Bende işe yaradı.
3. Arka dişlinizi bir kontrol ettirin. Performansa yönelik dişli küçültme işlemi yapılmış olabilir. Orjinali 40T dir.
4. Fan sorunu bendede vardı. Motoru bir miktar orta ayakta 3-5 bin devirde çalıştırıp ısıtın. Ya fan devreye girer yada hararet ışığıyla beraber motor ikaz lambasını yaktırır. Fan devreye girmezse öncelikle fana bakın rahat dönüyormu. Daha sonra sırasıyla fan sigortasına bakın. Atık olabiliyor. Sonrasındada müşür değiştirin. Benimki fana hortum sıkışmıştı. Sigortası atıktı. Bunları düzelttikten sonra müşürü değiştirdim. Düzeldi. Aynaya gelincede uzatma kullanmanızı pek tavsiye etmiyorum. Onun haricinde tvs apachi aynası kullanan arkadaşlarım memnun.
5. Debriyajı bırakınca bir miktar ses değişmesi normal. Ama vuruntu deyince kendi tecrübem olarak söylüyorum motor yağı fazla koyulmuş oluyor. Camından kontrol edin. Göstergede 2 çizgi var. O çizgilerden üst tarafta olanı aşmasın yağ. Genelde göstergeden kontrol edince full yağ doku gözüküyor. O yanlış. Değişimi geldiyse değiştirin ama 1400 ml yazıyor kullanma kitapçığında, o kadar koymayın. Üst çizgiyi aşmasın. O da 1200-1250 ml'ye e tekamül ediyor yaklaşık.
aynen dediğin gibi yağ kople camı kaplıyor nerdeyse motor sıcakken bile ağzına kadar yağ dolu..dediğin gibi fan 7-8 dk sonra açtı ince bir ses geldi ama ışık yanmadı..servis yolu gözüktü..ben gerçekten alayım işimi göreyim diye aldım..buda diğer motorlarımız gibi şatafatlı imiş