- Katılım
- 31 Eki 2016
- Mesajlar
- 2,422
- Konu Yazar
- #1
Dün peder beye "Adalet bakanlığından" bir mesaj geliyor, mesaj şu;
"Sayin M..... G..... , Istanbul Anadolu **. Asliye Ceza Mahkemesi nin 2019/*** sayili dosyasinda 03/09/2019 **:** de durusmaniz vardir, gelmediginiz taktirde....."
Peder beye gelen mesajda benim adım soy adım geçiyor, beni arıyor "Böyle böyle mesaj geldi ne mahkemesi bu ?"
Bende diyorum benim mahkemem felan yok ne mahkemesi bu hayırdır
Arıyorum anadolu adliyesini, durumu anlatıyorum, dosya numarasından bakıyolar, telefonda ki hanfendi ile geçen diyalog;
+Baba adınız Mehmet mi ?
-Hayır.
+Anne adınız Medine mi ?
-Yoo.
+Size davayı Alanya'dan açmışlar...
-Ben Alanya'ya hayatımda adım atmadım, haritada yerini sorsanız bilmem, ne sebepten ötürü kim neden dava açmış bana ?
+Baba ve Anne adınız tutmadigina göre davanın size açılmış olma ihtimali neredeyse yok gibi, muhtemelen isim karışıklığından dolayı davalı olarak sizi göstermişler, çok saçma bir karışıklık olmuş, pazartesi günü kartal adliyesine gelip ilgili mahkeme de durumu izah ederseniz sizi bize yönlendirirler, ufak bi ifade alır dilekçe yazar, mevzu bahis kişi olmadığınızı söyler, ret yazısı göndeririz. Bir problem olacak bi olay değil merak etmeyin...
-Bizim ülke de, yanlışlıkla mahkemelik olup hapse girmek pekte absürt bi olay değil gibi ama umarım sizin dediğiniz gibi olur...
Arkadaşlar öncelikle söylemek istediklerim var size, dün hiç adım atmadığım bir şehirden bana dava açıldı, kim olduğuna dair en ufak fikrim yok ve burası Türkiye.
Demem o ki, hakkınızı helal edin

Suçumun ne olduğuna dair en ufak fikrim yok, onun için ne kadar yatarım hiç bilmiyorum, Pazartesi günü tutuklu yargilanabilirim onun için helallik almaya geldim asdfgha

Muhtemelen bana dava açan arkadaş Supersport kullanıcısı felandır diye tahmin ediyorum

Sağlık olsun... Enduro yüzünden mahkemelik olan ilk insan olmak benim için bir şereftir.
Adliye önünde benim için slogan atmak isterseniz bi kaç fikir.
*ENDURO'CU RUHLARA KELEPÇE VURULAMAZ !
*HEPIMIZ ENDURO'CUYUZ HEPIMIZ MUD'UZ !
*ARAZI SEVGISI ENGELLENEMEZ , ÇAMURLU ÇAMURLU KAZANACAĞIZ !
*BIR UMUTTUR ENDURO !
Goygoy serbest, size Enduro sevgisini aşılamak için hapislere düşen Mud kardeşinize konu başlığı altında, helallik verebilir, destek olabilir yada "Oğlum sen abdestsizmisin" diyebilirsiniz

"Sayin M..... G..... , Istanbul Anadolu **. Asliye Ceza Mahkemesi nin 2019/*** sayili dosyasinda 03/09/2019 **:** de durusmaniz vardir, gelmediginiz taktirde....."
Peder beye gelen mesajda benim adım soy adım geçiyor, beni arıyor "Böyle böyle mesaj geldi ne mahkemesi bu ?"
Bende diyorum benim mahkemem felan yok ne mahkemesi bu hayırdır
Arıyorum anadolu adliyesini, durumu anlatıyorum, dosya numarasından bakıyolar, telefonda ki hanfendi ile geçen diyalog;
+Baba adınız Mehmet mi ?
-Hayır.
+Anne adınız Medine mi ?
-Yoo.
+Size davayı Alanya'dan açmışlar...
-Ben Alanya'ya hayatımda adım atmadım, haritada yerini sorsanız bilmem, ne sebepten ötürü kim neden dava açmış bana ?
+Baba ve Anne adınız tutmadigina göre davanın size açılmış olma ihtimali neredeyse yok gibi, muhtemelen isim karışıklığından dolayı davalı olarak sizi göstermişler, çok saçma bir karışıklık olmuş, pazartesi günü kartal adliyesine gelip ilgili mahkeme de durumu izah ederseniz sizi bize yönlendirirler, ufak bi ifade alır dilekçe yazar, mevzu bahis kişi olmadığınızı söyler, ret yazısı göndeririz. Bir problem olacak bi olay değil merak etmeyin...
-Bizim ülke de, yanlışlıkla mahkemelik olup hapse girmek pekte absürt bi olay değil gibi ama umarım sizin dediğiniz gibi olur...
Arkadaşlar öncelikle söylemek istediklerim var size, dün hiç adım atmadığım bir şehirden bana dava açıldı, kim olduğuna dair en ufak fikrim yok ve burası Türkiye.
Demem o ki, hakkınızı helal edin
Suçumun ne olduğuna dair en ufak fikrim yok, onun için ne kadar yatarım hiç bilmiyorum, Pazartesi günü tutuklu yargilanabilirim onun için helallik almaya geldim asdfgha
Muhtemelen bana dava açan arkadaş Supersport kullanıcısı felandır diye tahmin ediyorum
Sağlık olsun... Enduro yüzünden mahkemelik olan ilk insan olmak benim için bir şereftir.
Adliye önünde benim için slogan atmak isterseniz bi kaç fikir.
*ENDURO'CU RUHLARA KELEPÇE VURULAMAZ !
*HEPIMIZ ENDURO'CUYUZ HEPIMIZ MUD'UZ !
*ARAZI SEVGISI ENGELLENEMEZ , ÇAMURLU ÇAMURLU KAZANACAĞIZ !
*BIR UMUTTUR ENDURO !
Goygoy serbest, size Enduro sevgisini aşılamak için hapislere düşen Mud kardeşinize konu başlığı altında, helallik verebilir, destek olabilir yada "Oğlum sen abdestsizmisin" diyebilirsiniz