Ancak benim başıma gelebilecek bir olay :D Buyurun gülüyoruz :D

Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Dün peder beye "Adalet bakanlığından" bir mesaj geliyor, mesaj şu;

"Sayin M..... G..... , Istanbul Anadolu **. Asliye Ceza Mahkemesi nin 2019/*** sayili dosyasinda 03/09/2019 **:** de durusmaniz vardir, gelmediginiz taktirde....."

Peder beye gelen mesajda benim adım soy adım geçiyor, beni arıyor "Böyle böyle mesaj geldi ne mahkemesi bu ?"

Bende diyorum benim mahkemem felan yok ne mahkemesi bu hayırdır :D
Arıyorum anadolu adliyesini, durumu anlatıyorum, dosya numarasından bakıyolar, telefonda ki hanfendi ile geçen diyalog;

+Baba adınız Mehmet mi ?
-Hayır.
+Anne adınız Medine mi ?
-Yoo.
+Size davayı Alanya'dan açmışlar...
-Ben Alanya'ya hayatımda adım atmadım, haritada yerini sorsanız bilmem, ne sebepten ötürü kim neden dava açmış bana ?
+Baba ve Anne adınız tutmadigina göre davanın size açılmış olma ihtimali neredeyse yok gibi, muhtemelen isim karışıklığından dolayı davalı olarak sizi göstermişler, çok saçma bir karışıklık olmuş, pazartesi günü kartal adliyesine gelip ilgili mahkeme de durumu izah ederseniz sizi bize yönlendirirler, ufak bi ifade alır dilekçe yazar, mevzu bahis kişi olmadığınızı söyler, ret yazısı göndeririz. Bir problem olacak bi olay değil merak etmeyin...
-Bizim ülke de, yanlışlıkla mahkemelik olup hapse girmek pekte absürt bi olay değil gibi ama umarım sizin dediğiniz gibi olur...


Arkadaşlar öncelikle söylemek istediklerim var size, dün hiç adım atmadığım bir şehirden bana dava açıldı, kim olduğuna dair en ufak fikrim yok ve burası Türkiye.
Demem o ki, hakkınızı helal edin :D :D
Suçumun ne olduğuna dair en ufak fikrim yok, onun için ne kadar yatarım hiç bilmiyorum, Pazartesi günü tutuklu yargilanabilirim onun için helallik almaya geldim asdfgha :D :D :D

Muhtemelen bana dava açan arkadaş Supersport kullanıcısı felandır diye tahmin ediyorum :D :D

Sağlık olsun... Enduro yüzünden mahkemelik olan ilk insan olmak benim için bir şereftir.
Adliye önünde benim için slogan atmak isterseniz bi kaç fikir.

*ENDURO'CU RUHLARA KELEPÇE VURULAMAZ !
*HEPIMIZ ENDURO'CUYUZ HEPIMIZ MUD'UZ !
*ARAZI SEVGISI ENGELLENEMEZ , ÇAMURLU ÇAMURLU KAZANACAĞIZ !
*BIR UMUTTUR ENDURO !

Goygoy serbest, size Enduro sevgisini aşılamak için hapislere düşen Mud kardeşinize konu başlığı altında, helallik verebilir, destek olabilir yada "Oğlum sen abdestsizmisin" diyebilirsiniz :D :D
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,464
Motosikleti
D400
Cok abartılacak birşey değil.

İsim benzerliği nedeniyle babamın başına dolandırıcılıktan sorusturma gelmişti.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Cok abartılacak birşey değil.

İsim benzerliği nedeniyle babamın başına dolandırıcılıktan sorusturma gelmişti.

Dostum benim tam ismim ve soy ismim, Türkiye'de toplasan 10 tane olmayan bir isim emin ol :)
Gerçi bu karışıklığın ve piyangonun bana vurma sebebi belki biraz bu da olabilir...
Telefonda konuştuğum hanımda dedi, isminiz pek denk gelinecek ve her gün duyulabilecek bir isim değil, bu yüzden karıştı muhtemelen falan...

İşimiz gücümüz yok, mahkeme peşinde gezicez şimdi işte :)
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
İstemsizce isminizi merak ettim şimdi ��

Çok yakın arkadaşlarımın bile iki ismim olduğundan haberi yoktur :mrgreen:
Muhtemelen bu muhabbeti gördüklerinde onlarda merak edecek :mrgreen:
Gizlemek için ekstra bi çaba sarf etmiyorum, hatta hiç çaba sarf etmiyorum, ama kullanmıyorum da :mrgreen:
Eş dost zaten kullandığım ismimle bile hitap etmiyo, sadece forumda yada sosyal medyada değil, normal hayatımda da adım Mud kaldı resmen :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Cok abartılacak birşey değil.

İsim benzerliği nedeniyle babamın başına icra gelmişti.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Pazartesi günü adliye önünde ekipmanların ile basın açıklaması yapacak mısın ağa:queen:
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Cok abartılacak birşey değil.

İsim benzerliği nedeniyle babamın başına icra gelmişti.

Adamın yorumun neden kopyalıyosun hachi, çok üşengeçsin cook :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------

Pazartesi günü adliye önünde ekipmanların ile basın açıklaması yapacak mısın ağa:queen:

Bi bidon çamur alıp kendimi çamurlayıp, gereksiz ve mantıksız bi tepki göstericem adliye önünde, maksat namımız yürüsün :queen:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Adamın yorumun neden kopyalıyosun hachi, çok üşengeçsin cook :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------



Bi bidon çamur alıp kendimi çamurlayıp, gereksiz ve mantıksız bi tepki göstericem adliye önünde, maksat namımız yürüsün :queen:

5 litrelik pet şişeye at ağa. Fazla ağır kaldırma :p
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Goygoy ile karışık yusufçuk sendromu :) Merak etme. İsim benzerliğinden yanlış tc girip açmışlardır. Hakime ifade verip, kalemden ret yazısı alıp hayatına devam edersin. Lakin bol bol İnstagram fotosu çekip etiketle. En sonda adalet tecelli etti die kutlama yaparsın :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:01 ----------

Şaka bir yana peşini bırakma. Sonra birgün gbt taramasına denk gelip, yaka-paça götürürler.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Goygoy ile karışık yusufçuk sendromu :) Merak etme. İsim benzerliğinden yanlış tc girip açmışlardır. Hakime ifade verip, kalemden ret yazısı alıp hayatına devam edersin. Lakin bol bol İnstagram fotosu çekip etiketle. En sonda adalet tecelli etti die kutlama yaparsın :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:01 ----------

Şaka bir yana peşini bırakma. Sonra birgün gbt taramasına denk gelip, yaka-paça götürürler.

Sesli güldüm :mrgreen:
Pazartesi gidip ret dilekçesi vericem işte, sonra da adliye kapısında gözümde siyah gözlükle basın açıklaması yapıp "Adalet yerin buldu, halk doğru olana karar verdi" gibi saçma samimiyetsiz cümleler kurucam :D

Ne yalan söyleyeyim, kapıda motosiklet konvoyu ile beni savunmanızı bekledim, ama bizimkiler anca "Abartma ya, bize de yanlışlıkla icra geldi" diyolar, ağız tadıyla tribe de giremiyoruz :mrgreen:
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Mahkeme yaklaşık dört ay sonra unutup ta gitmezsen yakalama çıkar olup olmadık bir yerde alıp o geceyi zehir ederler işinden gücünden olursun hiç alakan olmadığı bir şey için.

Sen bir hata yapsan devlet duruma göre ceza keser devlet bir hata yaparsa onuda sana temizletir. Düzeltmeye sen uğraşırsın.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Sesli güldüm :mrgreen:
Pazartesi gidip ret dilekçesi vericem işte, sonra da adliye kapısında gözümde siyah gözlükle basın açıklaması yapıp "Adalet yerin buldu, halk doğru olana karar verdi" gibi saçma samimiyetsiz cümleler kurucam :D

Ne yalan söyleyeyim, kapıda motosiklet konvoyu ile beni savunmanızı bekledim, ama bizimkiler anca "Abartma ya, bize de yanlışlıkla icra geldi" diyolar, ağız tadıyla tribe de giremiyoruz :mrgreen:

Senin motosiklet grubun endurocu. Ne işi bar mahkeme kapısında, savunma da? O adamlara beni dağ ve orman yollarından kaçırın dersen belki bir reaksiyon alırsın?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst