Benzin tahliye hortumu olasılığı yüksek, depoyu fazla doldurursan eğer yan ayaklığa koyduğun zaman tahliye etmeye yarıyor, benim dominarda ondan 3 tane var düşün yani euro4 olduğu için.
Çirkin duruyor ama. En azından bu kadar bariz gözükmeseymiş..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------
Bu motorun en sevmediğim yanı çamuru radyatöre sıçratmasi. Sizin moturunuzda batmış.
Aynen hocam radyatör tarafı çabuk kirleniyor. Bununla ilgili önleyici bir şey yaptın mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:42 ----------
https://www.youtube.com/watch?v=TEfj_njaJVg Kolaçan videoyu yayınladı. Baya güzel motormuş
Kolaçan'a vermekte iyi yapmışsınız güzel tanıtmış. Çok çok dikkatli ve takıntılı biri olmadığı sürece aynaların kesimine ve asimetrisine dikkat edileceğini sanmıyorum. En azından ben bu durumları olumsuz özellik olarak nitelendirmiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------
Bugün 300 km bakımını mert motorda yaptırdım. Sağolsunlar ilgi ve servis iyiydi memnun kaldım diyebilirim. Motor yağı ve yağ filtresi değişti. Servis+motul 7100 yağ 240 TL tuttu.
Foruma bir süre girmeyince çemen düştü sanırım. Kusurumuz olduysan affola
