CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
89
İlk arabam Daewoo racerdi kendimden başka kimsede görmedim. 2 ayda sattım.İkinci arabam Kalos tu onuda 2 ayda sattım. Kuba rx9 u 15 günde sattım. Şimdiye kadar aldığım arabayı motoru altın gibi hemen bozdururum zihniyeti ile almadım fiyat performans durumunu göz önüne alarak aldım ve hiç zarar etmedim. Şimdi ben nasıl cf moto250 nk beğenerek aldıysam satacağım zaman da birisi beğenerek benden alır.

Farklı bir bakış açısı. Mantıklı görünüyor. Bu işler nasip kısmet meselesi biraz da. Ben satarken zarar ettim, üstelik titiz adamımdır. Yani bendeki hiçbir ürün hor kullanılmaz. Alanlar 0 ürün gibi aldı.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Herkese merhaba. Bugün ilk defa motorumu yıkama fırsatı buldum. Kurcalarken birşey dikkatimi çekti. Aşağıdaya koyduğum fotoğraflarda bir adet boru var. Bu ne işe yarıyor? Bir sıkıntı olmasın?

https://hizliresim.com/zjzbR4

https://hizliresim.com/YQGA3E

Benzin tahliye hortumu olasılığı yüksek, depoyu fazla doldurursan eğer yan ayaklığa koyduğun zaman tahliye etmeye yarıyor, benim dominarda ondan 3 tane var düşün yani euro4 olduğu için.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Depo güneşten ısındığında benzinin buharı da çıkıyor sanırım.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Bu motorun en sevmediğim yanı çamuru radyatöre sıçratmasi. Sizin moturunuzda batmış.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
https://www.youtube.com/watch?v=TEfj_njaJVg Kolaçan videoyu yayınladı. Baya güzel motormuş :)
 
Katılım
13 Mar 2018
Mesajlar
55
Benzin tahliye hortumu olasılığı yüksek, depoyu fazla doldurursan eğer yan ayaklığa koyduğun zaman tahliye etmeye yarıyor, benim dominarda ondan 3 tane var düşün yani euro4 olduğu için.

Çirkin duruyor ama. En azından bu kadar bariz gözükmeseymiş..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------

Bu motorun en sevmediğim yanı çamuru radyatöre sıçratmasi. Sizin moturunuzda batmış.

Aynen hocam radyatör tarafı çabuk kirleniyor. Bununla ilgili önleyici bir şey yaptın mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:42 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=TEfj_njaJVg Kolaçan videoyu yayınladı. Baya güzel motormuş :)

Kolaçan'a vermekte iyi yapmışsınız güzel tanıtmış. Çok çok dikkatli ve takıntılı biri olmadığı sürece aynaların kesimine ve asimetrisine dikkat edileceğini sanmıyorum. En azından ben bu durumları olumsuz özellik olarak nitelendirmiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------

Bugün 300 km bakımını mert motorda yaptırdım. Sağolsunlar ilgi ve servis iyiydi memnun kaldım diyebilirim. Motor yağı ve yağ filtresi değişti. Servis+motul 7100 yağ 240 TL tuttu.
Foruma bir süre girmeyince çemen düştü sanırım. Kusurumuz olduysan affola 😊
 
Katılım
12 Ağu 2017
Mesajlar
12
Oktay motorda test sürüşünde inceledim depo kısmında adamın kasıklarına dogru müthiş bir titreşim var muhtemelen bir süre sürüp indikten sonra tuvalet ihtiyacı olur :) İvmelenmesi ve dengesi güzel. Birde test sırasında radyatör patladı su sizdırdı 400NK larda da aynı sorun varmış kaynak yerlerinden çatlamalar patlamalar oluyor. Göstergesi çok güzel okunaklı birçok şey var. Sonuç olarak Pulsar varken açıkcası bu moturu tercih etmezdim.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Çirkin duruyor ama. En azından bu kadar bariz gözükmeseymiş..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------



Aynen hocam radyatör tarafı çabuk kirleniyor. Bununla ilgili önleyici bir şey yaptın mı?

Ben yapmadım.
 
Katılım
13 Mar 2018
Mesajlar
55
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Bu cf moto yarış sayfasında ki motorları gördüyseniz hepsinde koruma takozu var. Yarın arayıp soracağım takozlari Mondiale.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst