Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
337
bendeki 2017 abs olması büyük avantaj. arazide kapatıyosun 1 tuşla. bakımları çok çok rahat.
sele uzun yolda belli bir süreden snr ağrı yapıyo. şehiriçinde arazide sıkıntısı yok.

Hocam arka yayı çok kötü dediler çok çöküyormuş bu yüzden gruplarda sert yay yaptırıp sert yay kullanıyorlarmış, frenajı gidişi vs. çökmeleri falan çok geliştiriyormuş. Bu konuda siz ne düşünüyorsunuz?
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Hocam arka yayı çok kötü dediler çok çöküyormuş bu yüzden gruplarda sert yay yaptırıp sert yay kullanıyorlarmış, frenajı gidişi vs. çökmeleri falan çok geliştiriyormuş. Bu konuda siz ne düşünüyorsunuz?

Arkası acayip çöküyor.Hele artçılı lastiğe sıfır oluyor neredeyse.Arka amortisöre bi el atmak şart.
 
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
91
https://youtu.be/0uk3fChu_F8
buraya motorla ufak bi atlayışımı kaydettim. arka ne derece çöküyo belki biraz fikir verir.
400-500 tl fiyat istiyolar arka yay için.
benim boy 1.73, arka yayı sertleştirsem ayağım yere zor yetişir. bana gayet iyi.
2 kişi binince normalden fazla çöküyo gibi görünüyo, ben tek biniyorum hep.
500 tl yaya vereceğime, spor yapar 5-10 kilo veririm hem kilolardan kurtulurum hem motor rahatlar 😀

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:14 ----------

ayrıca,
"Sürücünün ve yolcunun ağırlığına eklenen aksesuarların ve eşyaların toplam ağırlığı maksimum ağırlık kapasitesi olan 159 kg'yi (351 Ib) aşmamalıdır."

japon kitapçıkta yazmış. sen iki kişi yüklen eşya yükle arka çanta demiri, çanta, koruma demiri vs derken ağırlık oluyo 180-200 kilo.
motor çökmesinde ne olsun.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,002
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bunlarda da Rally'lerde de amortisörler zayıf, illâ ki değişim istiyor eğer ağırlığınız 70-75kg üzeri ise.

Ben geçen sene Rally alacak olduydum, benim ekipmanlı ağırlığım 100-105kg civar olduğu için kafadan ön arka amortisör takım bakmıştım da bütçe bu motosiklet için saçma bir tutara çıkınca vazgeçmiştim. (Rally, 20.000TL altı olsaydı almıştım... 3500-4000TL amortisör yükseltmeye gidecekti...)

Olduğu hali ile de güzel kullanılır ama ancak asfaltta, o şekil de çok güven vermez benim ağırlığım için...
 
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
337
https://youtu.be/0uk3fChu_F8
buraya motorla ufak bi atlayışımı kaydettim. arka ne derece çöküyo belki biraz fikir verir.
400-500 tl fiyat istiyolar arka yay için.
benim boy 1.73, arka yayı sertleştirsem ayağım yere zor yetişir. bana gayet iyi.
2 kişi binince normalden fazla çöküyo gibi görünüyo, ben tek biniyorum hep.
500 tl yaya vereceğime, spor yapar 5-10 kilo veririm hem kilolardan kurtulurum hem motor rahatlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:14 ----------

ayrıca,
"Sürücünün ve yolcunun ağırlığına eklenen aksesuarların ve eşyaların toplam ağırlığı maksimum ağırlık kapasitesi olan 159 kg'yi (351 Ib) aşmamalıdır."

japon kitapçıkta yazmış. sen iki kişi yüklen eşya yükle arka çanta demiri, çanta, koruma demiri vs derken ağırlık oluyo 180-200 kilo.
motor çökmesinde ne olsun.

Bende genelde tek kişi kullanıyorum 1.74 boyum var 72 kiloyum sporda yapıyorum zaten ama ne biliyim yeri gelir iki kişi uzun yola çıkarsam falan çok sıkıntı olur mu acaba. Topcase yan çanta falan takar mıyım bilmiyorum ama yinede aklımda bir soru işareti. Arada sırada babamda kullanıyor motoru oda 75-80 kilo falan ne biliyim ya deniyeyim baktım çok şey o zaman sert yay alırım. Teşekkürler yorum için.

Bunlarda da Rally'lerde de amortisörler zayıf, illâ ki değişim istiyor eğer ağırlığınız 70-75kg üzeri ise.

Ben geçen sene Rally alacak olduydum, benim ekipmanlı ağırlığım 100-105kg civar olduğu için kafadan ön arka amortisör takım bakmıştım da bütçe bu motosiklet için saçma bir tutara çıkınca vazgeçmiştim. (Rally, 20.000TL altı olsaydı almıştım... 3500-4000TL amortisör yükseltmeye gidecekti...)

Olduğu hali ile de güzel kullanılır ama ancak asfaltta, o şekil de çok güven vermez benim ağırlığım için...

Aynen çok güzel motor ama tek sıkıntısı bu amartisörler sanırım.
 
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
91
kafan rahat bi şekilde al. çözüm basit.
hayırlı olsun şimdiden.
sayende crf250l başlığı canlandı 😀
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Hayırlı olsun Sıtkı Abi, Allah kaza bela vermesin.. Anlaşılan artık gezilerde kara yı göreceğiz.
 
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
337
Hayırlı olsun hocam kazasız belasız inşallah darısı başıma diyeyim :)

Ama hala aklımı kurcalıyor şu CRF. 17 civarı bütçem olacak ve kamp yapmayı seven bir insanım. Genelde okula oraya buraya gidip geliyorum. Yazları da biraz uzun yol yaparım düşüncesi var. Tek kişi yada iki kişi ondan emin değilim. Bi tarafım al CRF yi dağ bayır istediğin gibi gez özgürsün diyor bir tarafımda (ki ne kadar ABS'siz almak istemesemde) al bi R25 falan yap şeklini bak keyfine diyorum ama sadece yollarda. Bakalım sonum hayır olsun :)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı olsun Sıtkı Abi, Allah kaza bela vermesin.. Anlaşılan artık gezilerde kara yı göreceğiz.
Çok teşekkürler Salih. :cat:

Hayırlı olsun hocam kazasız belasız inşallah darısı başıma diyeyim :)

Ama hala aklımı kurcalıyor şu CRF. 17 civarı bütçem olacak ve kamp yapmayı seven bir insanım. Genelde okula oraya buraya gidip geliyorum. Yazları da biraz uzun yol yaparım düşüncesi var. Tek kişi yada iki kişi ondan emin değilim. Bi tarafım al CRF yi dağ bayır istediğin gibi gez özgürsün diyor bir tarafımda (ki ne kadar ABS'siz almak istemesemde) al bi R25 falan yap şeklini bak keyfine diyorum ama sadece yollarda. Bakalım sonum hayır olsun :)
Teşekkür ederim Emron. :)
Hakkına hayırlısı olsun. :cat: İçine sineni, seni mutlu edecek motosikleti alırsın inşallah. :)
Fakat Crf, kamp yapmayı da seviyorsan isabet olur. :cat:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı olsun bende düşünüyorum 0 almayı fakat 28 bin lira biraz fazla gibi neden rally değilde normal L modelini aldığınızı sorabilir miyim ?
Teşekkürler. :)

Rally almama sebeplerimden bazıları...

-6.000 Tl. fiyat farkı var.(2017'de fark, 3.000 Tl.idi)
-2 cm. daha yüksek.(boy 1.66)
-11 kğ. daha ağır.
-Bozuk zeminde yatma durumunda daha fazla zarar görür.

2017'de Rally almıştım. Karadeniz'i gezdim onunla (4.500 km.) L ile karşılaştırdığımızda epey artıları var.

-Amortisörlerin çalışma aralığı daha fazla. Daha iyi bir süspansiyona sahip.
-Ön far, arka stop, sinyaller led.
-Ön cam, navigasyon demiri gibi orijinal aparatları var.
-Km saati daha göz önüne konumlandırılmış.
-Karenajlardan dolayı rüzgardan daha az etkileniyorsunuz.
-Oldukça yakışıklı. :)

hayırlı olsun sıtkı bey.
Teşekkür ederim. :cat:

Son durum...:)

[URL=http://s770.photobucket.com/user/sitki2/media/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2019%20Nisan%2001%20Hamok%20Toplanti/IMG_20190401_102222%20Medium.jpg.html][/URL]

[URL=http://s770.photobucket.com/user/sitki2/media/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2019%20Nisan%2001%20Hamok%20Toplanti/IMG_20190404_170733%20Medium.jpg.html][/URL]

[URL=http://s770.photobucket.com/user/sitki2/media/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2019%20Nisan%2001%20Hamok%20Toplanti/IMG_20190404_170711_1%20Medium.jpg.html][/URL]

Yollara çıkmaya hazırız...:flower:
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,002
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Tadından yenmez olmuş, güle güle kullanın.
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
180
sıtkı abi hayırlı olsun.sizx bmw ciydiniz.motor üzerindeki aksesaurları nerden temin ettiniz.benim de çok hoşuma gitti.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Sıtkı abim makinayı donatmış baştan aşağıya.. Güzel olmuş.. Keşke benim de olsaaaa... :)

Nazar değmesin abi.. Maşallah..
 
Katılım
19 Kas 2018
Mesajlar
255
şu crfnin selesini gördükçe mabadımda bir sızlama vuku buluyor vesselam. bir de yol motoru gibi modifiye edilmiş. o sele aynı yerinde durduğu sürece istediğini tak motora. uzun yol gidemezsin,gidersin ama loblardan bir tanesini sakarya girişinde bırakırsın. devir kötü kolla lobu. evet
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
şu crfnin selesini gördükçe mabadımda bir sızlama vuku buluyor vesselam. bir de yol motoru gibi modifiye edilmiş. o sele aynı yerinde durduğu sürece istediğini tak motora. uzun yol gidemezsin,gidersin ama loblardan bir tanesini sakarya girişinde bırakırsın. devir kötü kolla lobu. evet

pekala çözüm bulunabilir. ancak dediğiniz gibi loblar birbirinden ayrılıp bağımsızlığını ilan edebilir. sızım sızım sızlatır terbiyesizim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst