MOTOSİKLET İLE GEZERKEN KIZIN NUMARASINI ALDIM.

Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
Hepsi bir yana da , şu güçlü motosikletler de diit dit diye cılız korna sesi kanaatimce karizmayı çizmektedir:) Ulaştırma bakanlığı izni ve motosiklet üreticilerinin kavli ile bu durum düzeltilmelidir bence ....

Hocam bak benim motora,fazla güçlü olmayabilir ama karizmayı çizdirmeyelim diye 4 tane dolmuş kornası taktım:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hepsi bir yana da , şu güçlü motosikletler de diit dit diye cılız korna sesi kanaatimce karizmayı çizmektedir:) Ulaştırma bakanlığı izni ve motosiklet üreticilerinin kavli ile bu durum düzeltilmelidir bence ....

Korna göstermelik yahu. Kesiciye sokuyoruz dikkat çekmek gerektiğinde :wiinkk:

Yanlis anlaşılmasın, çok alışılmadık bir durum olduğunda sadece... Korna kullanımı hiç yaygın değil burda.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
:bounce: bak bundada ben alınırım :D ne istiyorsun ss kullananlardan , hepsi aynı değil :D ama ss da çok kız düşüyor bak öyle deme :D yazanlar oluyor ekleyenler oluyor sadece motor fotosundan , tabi gerizekalı çıkıyor kızlar ayrı askdalşskd

gel bi tur bin bak çamuru bırakacaksın

Dediğim gibi gerçek SS tutkusu olanlar basım üstüne, ama genel bi güruh var sende iyi biliyosun :)

Sana bir soru madem;
Zx10R ile numara alacak tipte zeka'da olmak mı ?

Ybr ile kargocu görüntüsünde numara alacak zeka veya tipe sahip olmak mı ? :)

Spacy ile s1000rr süren kıza yaklaşıp numarasını alabilecek özgüvene sahip olan adamlar bile övünmüyor bu olayla, bu videoda ki arkadaş kendini ulusal kahraman ilan etmiş :D

Bu arada sürmedigim ss/naked sayılıdır, ama malesef hiç biri bir arazi zevkine yakın bile değil :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------

Boş olur mu hiç? Motosiklet amacını gerçekleştirmiş işte, daha n'olsun?

Şahsen çok şey öğrendim. TheDude'un skuterlerin kadın mıknatısı olduğu iddiası tuzla buz oldu. Bu durumda logaritmanin skuter sevdasının asıl sebebi yine bir muammaya dönüştü. Velhasıl cevapladığı sorulardan fazla cevapsız sorular oluşturan derin bir yapım olmuş. Tahmin ettiğiniz gibi videoyu izlemeden yorum yapıyorum yine...

Bu açıdan hiç bakmamıştım, tam bir motorception oldu...
TheDude buna bi cevap vermeli, hani scooter hatun mıknatısıydı ?
Gençleri komple hiç yere scooter almaya itti...

Olmaz...
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,518
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Motorda giderken bırak telefon almayı, İstanbul dışı hatuna motorla gidip orada araba kiraladığımı hatırlarım. Benim motor kadınlar dünyasında cazip değil anca kurye abiler yanaşıyor "kaç kuruş yakıyor bu? memnun musun?" diye.
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
298
Dediğim gibi gerçek SS tutkusu olanlar basım üstüne, ama genel bi güruh var sende iyi biliyosun :)

Sana bir soru madem;
Zx10R ile numara alacak tipte zeka'da olmak mı ?

Ybr ile kargocu görüntüsünde numara alacak zeka veya tipe sahip olmak mı ? :)

Spacy ile s1000rr süren kıza yaklaşıp numarasını alabilecek özgüvene sahip olan adamlar bile övünmüyor bu olayla, bu videoda ki arkadaş kendini ulusal kahraman ilan etmiş :D

[/COLOR]
.

şu zx10r ı alayım sen ozaman gör :flower:
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
yalnız video daki kız evli galiba .. Eğer öyleyse arkadaş riskli sularda yüzüyor.. plakada kabak gibi açıkda JY devamını yazmıyım... Enişte bey görmesin..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gormesi daha iyi sonuclanmaz mi herkes icin?
 
Katılım
26 Şub 2016
Mesajlar
202
benim iş yerim maslakda saat 5 de iş dağılış vakti orası felç ilerlemez nerdeyse her 3 günde bir sağdan giderken bir kız gelir benide levente ,zincilikuyu metrobüse bırakırmısın der.. bazen tamam derim ,bazen keyfim olmaz kusura bakma ilerden arkadaşı alıcam diye yalan sıkarım.. kimseninde ne telini alırım ne telini isterim bir teşşekür etsin hayır duasını alıyım yeter bana..tel isteyenede kapalı bir hattım va o numarayı veriyorum..

bana bu video yapmacık geldi mevzu o mantık hataları çok var..

Atma recep,din kardeşiyiz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maslakda saat 5 de iş dağılış vakti trafik daha da bir felç olacakmış gibi bir his var içimde :queen:
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
298
Telefon rehberim azeri iş adamı gibi olacak diyosun yani :D
Hadi bakalım, hic olmazsa sende böyle bir kurgu patlatır ego tatmin edersin :D

yok be :D ben gazlama açısından söyledim :D kroluk bize gelmez aga yaşlandık geçti, geçen sene kız arkadaşım o r6 ya binmedi , whatsaptan ben race motor fotosu atıyorum o scooter atıyor , boğazda cb ile gezdik boyna ,gitmiyor zaten motor,rivaya gidiyoruz yanlışlıkla çevre yoluna girdim allahım ömrümden ömür gitti 50-60 yokuşu çık çık bitmedi. , bazı kızlar racing sevmiyor .
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Videoyu izlemeden yorumları okuyup geçtim. Herkes haklı galiba. Arkadaş kurgu da yapmış olsa youtube yeni TV gibi birşey olduğundan tvdeki saçmalıklara alıştığımız gibi bunlara da alıştık veya alışacağız.
Bence herşey normal, sadece videonun bu forumda paylaşılması gereksiz. Arkadaş da 100-200 izleme gelse kârdır diye düşünmüş olabilir.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
548
youtube kanalını çoşturma amaclarından bırı sıradakı vıdeosuda teker yaparken kızın numarasını almak sonrakıde eksoz sesıyle kızın aklını basından aldım hep aynı terane ve yenı ergenlerde bunları ızlıyor
 
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
39
evet alabilir ben dikkat ettiysen bir arkadaş ile motorsiklet üzerine konuştuk falan diyorum mesele bu sadece anın tadını çıkarıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

Hocam sizin motor çok güzel çıldırıyor :) Güzel video olmuş

teşekkürler bir gün beraber çıldırız belki:p

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------

İzlemeyin beyler ızdırap..

evet kardeşim biraz ses sorunu var kameradan dolayı kusura bakma.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:30 ----------

Böyle şeyler paylaşıp mutlu mu oluyorsun? Nasıl bir yalnızlık,nasıl bir eziklik? Bunlar güzel şeyler ama böyle ulu orta paylaşılmaz.Unutma ki o numarasını aldığın kız yarın öbür gün senin gibi motosiklet süren başka tanımadığı birisinden de numarasını alır.

evet neden mutlu olmıyayım hobilerimizin ortak olduğu insanlarla konuşmak hoşuna gidiyor. başkasının numarasınıda alabili, sen konuyu çok yanlış anlamışsın :pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------

senaryoyu güzel yazmışınızda şimdi şöyle bir şey var arabayı kardeşim ilerde sağa çekiyorya orda el çıkarsın dur falan diye senin o durdukdan sonra durman hikayedeki gerçekçiliği bozuyor.. birde direk kırkyıllık arkadaşınmış gibi sohbete girmen izleyiciyi soğutur..

cast güzel ,senaryo idare eder ama tem yan yol sanırım yada ana yol orda öyle durulup sohbet edilmez o kızcağazın arabayada yada sana arkadan süratli bir araç vurabilir.. güvenlik ön planda olmalı unutma..

genede zevkle izledim yer yer duygulandım yer yer aksiyonun zirvesini gördüm .. serinin 2 sinide bekliyorum.. imdb 3.0

eleştiri için teşekkürler dikkate alacağım :cat: izlerken bir tebessüm oluştuysa ne mutlu. saygılar

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:34 ----------

benim iş yerim maslakda saat 5 de iş dağılış vakti orası felç ilerlemez nerdeyse her 3 günde bir sağdan giderken bir kız gelir benide levente ,zincilikuyu metrobüse bırakırmısın der.. bazen tamam derim ,bazen keyfim olmaz kusura bakma ilerden arkadaşı alıcam diye yalan sıkarım.. kimseninde ne telini alırım ne telini isterim bir teşşekür etsin hayır duasını alıyım yeter bana..tel isteyenede kapalı bir hattım va o numarayı veriyorum..

bana bu video yapmacık geldi mevzu o mantık hataları çok var..

kardeşim senaryoda bazı açıklar var evet; hayat gibi :) ama senle bu kast güçlenir gibi ne dersin?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------

Ülke sınırından çıkıp Batıya doğru herhangi bir ulaşım aracıyla ilerlediğinde, yolda herhangi birine selam verdiğinde oldukça muhteşem bir sohbetin gerçekleşmesi oldukça yüksek bir ihtimaldir. Yolda, benzinlikte, kafede ya da kaldırımda... pek önem teşkil eden bir faktör değil. Fakat o kadar iletişim konusunda aciz ve sosyalleşme konusuna o kadar havalı bir gözle bakıyoruz ki sadece bir kadın ve erkek yolda alelade sohbet etmişler diye videolar paylaşmaya layık tarihi bir an olarak gözlemliyoruz. Buna çok üzüldüm. Pekala aracın sahibinin erkek olması bu heyecanın düzeyini değiştirir miydi? Misal bir motosiklet aşığı olup da bir türlü motosiklet edinememiş biri özenmiş olup kendisi ile sohbet etmek istese bu kadar alakadar olunabilir miydi?

Pek sanmıyorum, çünkü işin sonunda romantik ya da erotik bir fayda yoksa yeni biriyle konuşup fikir alışverişi yapmak, sosyal çevreye katmak oldukça gereksiz geliyor buralarda. Herkes de ilk etapta bu iki gönülsel yakınlık unsurunu yaşamaya yönelik iletişim kurma çabasında olmadığından genel olarak hüsranla sonuçlanıyor sohbet girişimleri ve bu hüsran beraberinde bir sonraki teşebbüs için cesaret kırıklığı, ardından iletişim kurulan insan adedinde bir azalma; son olarak da bir insanla tanışma hususunu bir başarı olarak görme geliyor. Bu videoyu izleyen başka bir kadın, artık motosikletlilere karşı bir antipati duyacaktır, bunu %99 iddia edebilirim. Otobüste tanıştığım birinin videosunu paylaşmam ne kadar anlamsız olursa, bu da o kadar anlamsız olmuş.

Ama prodüksiyonu tebrik ediyorum. Herhangi bir faydası olmayan gereksiz bir senaryo ile iletişim konusunda ne kadar aciz bir ülkede yaşıyor olduğumuza güzel bir kurgu ile yaklaşmış.

yazdıklarınızın tamını okudum. evet iletişim sorunları olan bir ülkede yaşıyoruz ve bunun nedeni bizleriz. sadece bir tebessüm oluşturmasını istediğim ve iyi insanlarında olduğunu belirtiğim bir videoya sexs veya erotiklik üzerine bakman bence kendi dürtülerin. kaldıki ülke sınırından çıkan birisi ve sosyallik seviyesi nirvanaya ulaşan birisi olarak yazıp ön yargıların gericiliğin dik alası olduğunun farkına varamıyacak kadar vahim. insanları eleştirirken onlar hakkında bir bilgiye sahip olmanız gerekir diye düşünüyorum. saygılar prodüksiyona 1 kişi daha lazım olabilir muhteşem fikirlerinizi rüzgar savurmasını istemem isterseniz beraber kurgu yapabiliriz:pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------

Babuş nerde duygulandigini çok merak ettim, sağdan sola sinyalsiz geçtiği yeri diyosan eğer, orda benimde göz yaşları şelale oldu.


Velhasıl, boş muhabbet boş video.
Kansere yada dünyanın muhtemelen sonuna bir çağre bulmamışsın sonuçta.
Hatta bunlara da gerek yok, her hangi bi teknik bilgi bile vermemişsin.
Karşı cinsin numarasını almak senin için bu kadar kutlu ve mutlu bir olaya dönüşüyorsa eğer, acilen insan içine karışıp sosyalleşmeni tavsiye ederim dostum.
Şu olayı yaşasa, değil beraber sürelim mi demek, "Ne münasebet hanfendi niye numaramı vereyim size" diyecek adamlar tanıyorum.
Yukarda biri demis ya "Senden böyle numara isteyen, yarın başkasından da ister." aynen öyle.

Diyaloga bak ;

-Motosikleti seviyorsun anlaşılan ?
+Beraber sürelim mi ?
-Olur.

Bkz.

-Benim adım Ahmet.
+Merhaba bende Ayşe.
-Evlenelim mi ?
+Olur.

Iki diyalog arasında fark yok.

Klasik SS'ci kafası.
SS tutkusu olanları tenzih ederim, üzerine alınması gerekenler alınsın sadece.
Ama bolca gördüğümüz "Bi deri mont, bi şekil kask, bide agresif görüntülü bi motor, bekle beni starbucks" kafası yani net belli.

Hepsini bir yana atıp eyvallah desek, yine hoş bi soru var.

Bunu paylaşmanda ki amaç nedir ?
Bu video bizim hayatımıza ne kattı ? Ne öğrendik ? Ne öğrenmeliydik ?

Boş video, boş muhabbet. :)

yorumların bir harika sordukların soruları kendıme sorduğumda gerçekten bende böyle düşünüyorum. bazen hayatında bazı hatalar yaparsın buda onlardan biri olarak kabul edilebilir belki. teşekkürler yorum için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:45 ----------

Boş olur mu hiç? Motosiklet amacını gerçekleştirmiş işte, daha n'olsun?

Şahsen çok şey öğrendim. TheDude'un skuterlerin kadın mıknatısı olduğu iddiası tuzla buz oldu. Bu durumda logaritmanin skuter sevdasının asıl sebebi yine bir muammaya dönüştü. Velhasıl cevapladığı sorulardan fazla cevapsız sorular oluşturan derin bir yapım olmuş. Tahmin ettiğiniz gibi videoyu izlemeden yorum yapıyorum yine...

ön yargının dibine de vurmuşsunuz helal . yumurtanın beyazını alıyoruz sürmüyorsun bile. lan süreydık bari. izleseydın bari be :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:47 ----------

Güzel iş tebrikler.
Yalnız şu an biraz meşgul, daha sonra ara oldu mu?

bel altı esprine aynı şekilde cevap vermek isterdim ama şuan yanımda .... vaar yada neyse :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:50 ----------

Maslakda saat 5 de iş dağılış vakti trafik daha da bir felç olacakmış gibi bir his var içimde :queen:

kızların numarasını aldım ( MASLAK SAAT 5 ) PART 2 Bölüm 1.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------

Videoyu izlemeden yorumları okuyup geçtim. Herkes haklı galiba. Arkadaş kurgu da yapmış olsa youtube yeni TV gibi birşey olduğundan tvdeki saçmalıklara alıştığımız gibi bunlara da alıştık veya alışacağız.
Bence herşey normal, sadece videonun bu forumda paylaşılması gereksiz. Arkadaş da 100-200 izleme gelse kârdır diye düşünmüş olabilir.

neden paylaşılması anlamsız onu anlamadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------

youtube kanalını çoşturma amaclarından bırı sıradakı vıdeosuda teker yaparken kızın numarasını almak sonrakıde eksoz sesıyle kızın aklını basından aldım hep aynı terane ve yenı ergenlerde bunları ızlıyor

ben o seviyeye ulaşamadım teker falan yapamıyorum :( tekerr videosu daha çok dikkat çekermi ? :sunny:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst