- Katılım
- 19 Kas 2018
- Mesajlar
- 536
Bizim otoparka da plaka tanıma sistemi yaptılar.Her daire içinde bir araç tanımlama hakkı var.Benim arabada kayıtlı olduğu için motor için kayıt yaptıramadım.Aracı olmayan dairelerle görüşüp onların dairesine kayıt ettirmem söylendi.Bunu yapsam bile sürekli plakayı kameraya okutmak sıkıntılı.
Ben ne yapıyorum kapıya geldimmi iki kere bip bip yapıyorum güvenlik kapıyı açıyorBazen geldiğimi görüp direk açıyorlar.
Öyle motoru içeri almayacak adamı üzerim.
Peki bu plaka tanıma sistemine plakanızı kayıt ettirirken herhangibir ücret ödedinizmi ?