- Katılım
- 24 Haz 2018
- Mesajlar
- 2,497
- Motosikleti
- CBR 125 R 2014
- Konu Yazar
- #1
Elimde arcamix diye dandik bir kamera var görüntüsü güzel aslında avi formatında 30 fps 720p ve 5 dk sı 600 mb dan fazla boyutta çekim yapıyor.Bu videoyu direkt youtubeye yükleyince 720p seçeneğinde bile görüntü çamur ve ötesi orijinal görüntüsü daha iyi.Sormak istediğim youtubeye yükleyeceğiniz videoyu hangi program ile hangi formata çeviriyorsunuz ve ayarları ne görüntü boyutu ekran oranı vs ?