Aksiyon Kamerasından Youtubeye Video Yüklemek

Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Elimde arcamix diye dandik bir kamera var görüntüsü güzel aslında avi formatında 30 fps 720p ve 5 dk sı 600 mb dan fazla boyutta çekim yapıyor.Bu videoyu direkt youtubeye yükleyince 720p seçeneğinde bile görüntü çamur ve ötesi orijinal görüntüsü daha iyi.Sormak istediğim youtubeye yükleyeceğiniz videoyu hangi program ile hangi formata çeviriyorsunuz ve ayarları ne görüntü boyutu ekran oranı vs ?
 
Katılım
22 Eki 2018
Mesajlar
183
Kendim GoPro Hero 5 Black Kullanıyorum Ne kadar yüksek bitrate render yapsam bile youtubea yükleyince video kalitesi düşüyor. Sanırım belirli bir aboneyi geçince video kalitesindeki sınırda kalkıyor.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Kendim GoPro Hero 5 Black Kullanıyorum Ne kadar yüksek bitrate render yapsam bile youtubea yükleyince video kalitesi düşüyor. Sanırım belirli bir aboneyi geçince video kalitesindeki sınırda kalkıyor.

Yav o zaman bizim işimiz yaş :D başka mecralara yöneleceğiz o zaman :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kendim GoPro Hero 5 Black Kullanıyorum Ne kadar yüksek bitrate render yapsam bile youtubea yükleyince video kalitesi düşüyor. Sanırım belirli bir aboneyi geçince video kalitesindeki sınırda kalkıyor.

Böyle birley mi var mış ?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
merhaba

kanalıma hoşgeldiniz.

Burada diğer 23048230423424 kişi gibi motosiklet sürerken size video cekeceğim.

:queen:
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Ama hiçbiri bir ben değil :D uzun yolda insan acayip şeyler ile karşılaşıyor :D

bi eleman vardı videoyu bulamadım ama 1 gün içerisinde o kadar kaza ve kavgaya denk gelmişti ki yuh artık demiştim.

hatta en son teyze buna çarpıp düşüyordu da adama dalıyordu :queen: böyle heyecanlı şeyler paylaşırsan izlenir
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Videoyu kaliteli yüklemeyi bir becerebilsek :D Bende acayip şeylere denk geliyorum ama trafikte değil uzun yolda :D
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Video ilk yüklediğiniz de , görüntü kalitesi düşük görünür. Bir kaç saat sonra düzelir. ( Video render larken görüntü kalitesini iyi ayarladiginizi var sayıyorum)
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Video ilk yüklediğiniz de , görüntü kalitesi düşük görünür. Bir kaç saat sonra düzelir. ( Video render larken görüntü kalitesini iyi ayarladiginizi var sayıyorum)

Yok düzelmiyor sıkıntı orada daha önce başka videolar koyduğumda dediğin gibi düzeliyordu sonra bekliyorum 1080p geliyor yada 720p neyse ama görüntünün ne orijinalle yada dönüştürdüğüm video ile alakası yok çamur gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------

Ayarlama konusunda bir eksiklik yapıyorum çözemedim telefondan bakınca görüntü güzel ama pc de felaket
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
361
Video editte , Davinci Resolve 15 kullanıyorum ben, bi bak istersen. Ara yüzü kullanımı hakkında youtuda baya video var.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
indiriyorum şu anda bir deneyeyim :D teşekkür ederim :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst