- Katılım
- 9 May 2018
- Mesajlar
- 26
- Konu Yazar
- #21
Sen haklısın kardeşim başkası yüzünden malının değeri düştü ancak serviste haklı çünkü adam üstündeyken kaza yapmamış sonuçta,bakımını yaptığı ya da yapacağı motosikletleri dükkanın karşısına park etmiş,dikkatsiz bir arkadaşta gelip vurmuş,burda suçlu tır şoförü,bu durumda değer kaybını servisten beklemen hata,varsa bir değer kaybın tır sigortasından alırsın,videoda gördüğüm kadarıyla da ne bileyim öyle 5-6 binlik bir hasar gibi durmuyor,ben senin terinde olsam sigortadan paramı alır kendim yaptırırdım motorumu,birde sigortadan değer kaybı hakedersen kara bile geçersin haberin olsun,geçen sene bir abim 36 bine aldığı aracıyla kaza yaptı kusur karşı tarafa çıktı,araca 19 bin masrafı sigorta ödeme yapacağız dedi,araç sahibi sigorta şirketine 19 bini verin artı aracımı bu haliyle ihalede satıverin diye rica etti,araç ihalede 25 bine satıldı,zaten 19 binde tamir parası almıştı etti mi 44.000 lira,arabayı alalı 3 ay anca olmuştu,cana geleceğine mala gelsin boşver,ama dediğim gibi bence motorunun kaporta aksamın yenisiyle değiştirtme serviste plastik kaynak boya yola devam,paranı al,kendin uğraş,6.000 lirada en az 2-3 bin koyarsın,1-2 de değer kaybı alırsan zararın olmaz pekte.
Bilmediğim için soruyorum, yanlış anlama, Eksper neye göre parayı ödeyecek ? Sigortadan para neye karşılık yatıyor ? Tamir edildimi diye eksper son haline bakmıyormu, normalde arabalarda durum böyle diye biliyorum. Yada eksper fabrikadan parçalar gelmişmi diye fatura istemeyecekmi bayiden ?