Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Sen yakında geri alacaksın zaten yeni kasa xmax-250'den veya xmax 300'den. Tvs hoşuna gitse de aklın yerinde durmuyor :p

Gecen hafta yagmurda belam zkldi...

Kulagimin arkasina kadar çamur sicradi,hele pacalar berbat ötesi,kepaze oldum,..

Xmax in gozunu seveyim,tamm bakimlari pahali,cok yakiyordu,hantaldi ama tertemiz eve geliyordum...
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Gecen hafta yagmurda belam zkldi...

Kulagimin arkasina kadar çamur sicradi,hele pacalar berbat ötesi,kepaze oldum,..

Xmax in gozunu seveyim,tamm bakimlari pahali,cok yakiyordu,hantaldi ama tertemiz eve geliyordum...

Şimdi her kış geldiğinde neden scooter die ağladığımı anlıyorsun en azından :p
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
yedek depoyu sonuna kadar kullanmamakta fayda var arkadaşlar. nedeni, bunu sürekli hale getirirseniz, benzin pompasını bozma olasılığının yüksek olması. bunu ben demiyorum. yamaha servis çalışanı arkadaşım diyor.

hatta olabildiğince yedeğe düşmeden doldur diyor. ama malum bizim ülkedeki benzin fiyatlarından dolayı herkes benzin ışığı yanmadan depoyu kolay kolay fulleyemiyor maalesef.

Bir noktada,kismen benzin pompayi sogutma vazifeside goruyor(bilhassa icindeki ventil)

Depoda 3 litrenin altina asla inmeyin.mumkunse gostergede 2 tirnak varken uzerine ilave edin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------

xmax ışık yakıp gittiğiniz km yazmaya başladıktan sonra tam 87 km de benzinim bitti kaldım..xmax ın özelliği depodaki son damlaya kadar benzini kullanabiliyor , fulledigimde 13 lt aldı , zorlasak bi yarım lt daha alırdı..

115km/h i geçtigin an 57km menzil zor gidiyor zalım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------

Şimdi her kış geldiğinde neden scooter die ağladığımı anlıyorsun en azından :p

Orasi dogru,

Konu başligi sabote olmasin ama,

Yurtdışı forumlarda bir kac defa denk geldim,sicak havalarda maxi scooterlerin verimli soğuyamadığı tatavasi dönüyordu,sivi sogutma olsa bile.

Fazlada uzerine düşmedim,nedir ne değildir diye..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------

@YERUÇAĞİ

Murat abi xmax400 icin yakittuketimi.net`deki yorum sana ait sanirim.

2016da paylaşmissin,5.35 şehir içi artçili.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben bugün it gibi bastım kendi motorumla. 5,0lt/100km. Değmez abi bu maxiscooter'lara bu kadar para harcamaya :p
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Ben bugün it gibi bastım kendi motorumla. 5,0lt/100km. Değmez abi bu maxiscooter'lara bu kadar para harcamaya :p

Benim tvs nin domuzluklara taktigim plastik parcalar bir halta yaramiyor,sanayide fiberci bir usta varmis,oraya gidip hesapli yoldan on tarafi kapatacak bir parca yaptirmam lazim,pacalar,pantolon berbat oluyor,diz ortusude kullanisli olmuyor,yaz sezonunda tekrar sökerim..

Kafaya koydum,motoru scootere çevircem..:pr:
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Benim tvs nin domuzluklara taktigim plastik parcalar bir halta yaramiyor,sanayide fiberci bir usta varmis,oraya gidip hesapli yoldan on tarafi kapatacak bir parca yaptirmam lazim,pacalar,pantolon berbat oluyor,diz ortusude kullanisli olmuyor,yaz sezonunda tekrar sökerim..

İnternette kolaçan die bir motovloger var. Büyük boy resim çantası ile senin yapmak istediklerini yapan videosu vardı.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Erinmedim video'yu buldum senin için.


https://www.youtube.com/watch?v=RVQS7m5yJpk

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------

Bu da olmaz ise benim gibi yağmurlu havalarda binmeyi bırakırsın gibime geliyor. Sırf o ayaklarımın ıslanması yüzünden bıkıp bıraktım kışın motora binmeyi.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Erinmedim video'yu buldum senin için.


https://www.youtube.com/watch?v=RVQS7m5yJpk

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------

Bu da olmaz ise benim gibi yağmurlu havalarda binmeyi bırakırsın gibime geliyor. Sırf o ayaklarımın ıslanması yüzünden bıkıp bıraktım kışın motora binmeyi.

Az once baktim,sayisal lotoda 4 te kalmisim 67tl verdi.tek sayiyla 5 gitti ahh ulan ne guzel 5.400tl alacaktim..neyse saglik olsun. gitti 50cc scooter parasi..:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bizim bir arkadaş var. 2000tl batırıp, 95000tl gitti dedi. 2000tl'yi batırdığını değil de 95000tl'yi kaçırdığına üzülüyordu. Vizyon meselesi. Adam altına 2015 model golf çekti iddaa'dan. Seni bilmem de benim gibiler o işe girişemez. Aga sen onu bunu bırak da şansı çevirecek tılsım falan biliyorsan ondan haber et :)


Şansımı çevirdiğim gün, dünyayı ele geçirim herhalde :)
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Bizim bir arkadaş var. 2000tl batırıp, 95000tl gitti dedi. 2000tl'yi batırdığını değil de 95000tl'yi kaçırdığına üzülüyordu. Vizyon meselesi. Adam altına 2015 model golf çekti iddaa'dan. Seni bilmem de benim gibiler o işe girişemez. Aga sen onu bunu bırak da şansı çevirecek tılsım falan biliyorsan ondan haber et :)


Şansımı çevirdiğim gün, dünyayı ele geçirim herhalde :)

Tılsım mılsım bilmemde..

Lotoda 2 ay(haftada 2 kere cekiliyor)

Kendine banko sayilar belirle.her hafta ayni numaralari oyna.

tek kolon,çikarsa teke çiksin.

Kolon 1.5tl

Sana maliyeti 2 ayda,1.5tl x 16 =24 tl

Abartmaya hic gerek yok.
 
Katılım
26 Kas 2018
Mesajlar
7
Bluecore teknoloji ile beraber yağ filtreside eklendi.

Filtre olayi,bir yönden iyi bir ekleme.motor ömru acisindan

60-70tl bir urun.

Not:

1 yil 2014 modelini kullandim.motorumda blue core olsaydi asla satmazdim.

Bu arada eski kasa xmax400 lerde filtresi mevcut,yuksek ihtimalle o filtre senin xmax inada uyar. Ve fiyati yan sanayisi 35-40tl civari.

Degişim olarakta,kendi kullandigim motorun uretici onerisi, iki yağ degisiminde bir filtre degisimi oneriyor.

Çok teşekkürler, Bugün İzmoto ya gittim ve 2019 Xmax için Şubat teslim 24900 fiyat verdiler. 50 lt topcase içinde indirimle 2500 TL dediler. Halen düşünme aşamasındayım. Açıkçası Honda Forza 250 (2018) ile 2019 X-Max 250 arasında kaldım. 2018 Forza 250 Çantalı içinde 28.200 fiyat verdiler. Şu an Xmax ağır basıyor ama yine de tavsiyelerinizi alabilirim.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Çok teşekkürler, Bugün İzmoto ya gittim ve 2019 Xmax için Şubat teslim 24900 fiyat verdiler. 50 lt topcase içinde indirimle 2500 TL dediler. Halen düşünme aşamasındayım. Açıkçası Honda Forza 250 (2018) ile 2019 X-Max 250 arasında kaldım. 2018 Forza 250 Çantalı içinde 28.200 fiyat verdiler. Şu an Xmax ağır basıyor ama yine de tavsiyelerinizi alabilirim.

Rica ederim,

Bu tasarimin ve konseptin ilk mucidi ve geliştireni yamaha,zaten forzaninda referans aldigi model belli..

Sen xmax ten şaşma..ikinci elide sağlam..

Ben 1 günde sattim.daha ne olsun.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
9,996
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Yamaha'nın kendi topcase'i ise sözkonusu olan, tavsiye etmem; kapaktaki izolasyon kauçuğu tasarımı hatalı (tek kauçuk bant var ve üst kapakta), kısa bir süre sonra sökülüyor, silikon vs ile yapıştırmak zorunda kalıyorsunuz... Başka marka bir topcase alın. O topcase'in kronik sorunu bu, hemen herkeste çıkıyor zamanla.
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
Bir noktada,kismen benzin pompayi sogutma vazifeside goruyor(bilhassa icindeki ventil)

Depoda 3 litrenin altina asla inmeyin.mumkunse gostergede 2 tirnak varken uzerine ilave edin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------



115km/h i geçtigin an 57km menzil zor gidiyor zalım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------



Orasi dogru,

Konu başligi sabote olmasin ama,

Yurtdışı forumlarda bir kac defa denk geldim,sicak havalarda maxi scooterlerin verimli soğuyamadığı tatavasi dönüyordu,sivi sogutma olsa bile.

Fazlada uzerine düşmedim,nedir ne değildir diye..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------

@YERUÇAĞİ

Murat abi xmax400 icin yakittuketimi.net`deki yorum sana ait sanirim.

2016da paylaşmissin,5.35 şehir içi artçili.

evet levent,o yorumu ben yazdım,xmax 400 de yakıtı gösteren yol bilgisayarı yok,o yüzden depoyu fulleyip tripmetreyide sıfırlayıp kullanıyordum,sonra tekrar fulleyip aldığı yakıtı yaptığım km ye bölüp yaktığı yakıtı böyle buluyordum

bildiğin gibi ben önce xmax 250 alıp 1 yıl kullandıktan sonra satıp 400 almıştım,,xmax 250 ile 400 arasında ortalama 1 lt gibi fark var ama ara hızlanma,hız,tork açısından bu 1 lt farka fazlasıyla değiyor,,xmax 250 nin 0-100 hızlanması 13-14 saniye xmax 400 ise 8 saniye,,ben j-costa varyatör ve akrapoviç egzos takarak 0-100 hızlanmasını 6 saniyelere düşürmüştüm
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
evet levent,o yorumu ben yazdım,xmax 400 de yakıtı gösteren yol bilgisayarı yok,o yüzden depoyu fulleyip tripmetreyide sıfırlayıp kullanıyordum,sonra tekrar fulleyip aldığı yakıtı yaptığım km ye bölüp yaktığı yakıtı böyle buluyordum

bildiğin gibi ben önce xmax 250 alıp 1 yıl kullandıktan sonra satıp 400 almıştım,,xmax 250 ile 400 arasında ortalama 1 lt gibi fark var ama ara hızlanma,hız,tork açısından bu 1 lt farka fazlasıyla değiyor,,xmax 250 nin 0-100 hızlanması 13-14 saniye xmax 400 ise 8 saniye,,ben j-costa varyatör ve akrapoviç egzos takarak 0-100 hızlanmasını 6 saniyelere düşürmüştüm

Amma iyi yaptin integra almakla,ugrasilmaz 250 ve 400 le..
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
Amma iyi yaptin integra almakla,ugrasilmaz 250 ve 400 le..

evet integra her yönüyle çok güzel,normal ve spor modu var,spor moda aldığında 68nm tork ın etkisiyle motor deliriyor,her devirde gaz tepkisi çok keyifli,birde zincir aktarma olması ayrı bir güzel,ama en memnun oldugum yanı yakıt tüketimi,xmax 250 kadar yakıt tüketimi var çok memnundum ancak memleketteki eski tarihi evimi restore etmem gerektiğinden istemeyerekte olsa geçenlerde satmak zorunda kaldım,,

arora vesta 50cc diye satılan ama 125cc motora sahip olan bu scooteri uzun araştırmalarım sonunda idareten aldım,50cc diye geçtiğinden vergi ve trafik sigortasından muaf,3 yıl sonra sadece muayenesi var okadar,koy benzini git,100-110 km sürate kadarda çıkıyor,2 defa full yüklü 2 kişi istanbul kumbağ gidip geldim,işimi görüyo mecburen şimdilik bununla idare ediyorum

nasip olursa ilerdeki almak istediğim motor,honda x-adv
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
evet integra her yönüyle çok güzel,normal ve spor modu var,spor moda aldığında 68nm tork ın etkisiyle motor deliriyor,her devirde gaz tepkisi çok keyifli,birde zincir aktarma olması ayrı bir güzel,ama en memnun oldugum yanı yakıt tüketimi,xmax 250 kadar yakıt tüketimi var çok memnundum ancak memleketteki eski tarihi evimi restore etmem gerektiğinden istemeyerekte olsa geçenlerde satmak zorunda kaldım,,

arora vesta 50cc diye satılan ama 125cc motora sahip olan bu scooteri uzun araştırmalarım sonunda idareten aldım,50cc diye geçtiğinden vergi ve trafik sigortasından muaf,3 yıl sonra sadece muayenesi var okadar,koy benzini git,100-110 km sürate kadarda çıkıyor,2 defa full yüklü 2 kişi istanbul kumbağ gidip geldim,işimi görüyo mecburen şimdilik bununla idare ediyorum

nasip olursa ilerdeki almak istediğim motor,honda x-adv

Motor,motordur abi,ayagini yerden kesiyorsa olay bitmistir.

Sigorta,vergi derdinde yok,yillik 500-600tl kârdasin..3 senede kendini amorti eder.

Xadv degilde tmax denk getirebilirsen iyi olur çift silindir..
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
9,996
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Aynen, çift silindir ve manyak makinedir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst