evet integra her yönüyle çok güzel,normal ve spor modu var,spor moda aldığında 68nm tork ın etkisiyle motor deliriyor,her devirde gaz tepkisi çok keyifli,birde zincir aktarma olması ayrı bir güzel,ama en memnun oldugum yanı yakıt tüketimi,xmax 250 kadar yakıt tüketimi var çok memnundum ancak memleketteki eski tarihi evimi restore etmem gerektiğinden istemeyerekte olsa geçenlerde satmak zorunda kaldım,,
arora vesta 50cc diye satılan ama 125cc motora sahip olan bu scooteri uzun araştırmalarım sonunda idareten aldım,50cc diye geçtiğinden vergi ve trafik sigortasından muaf,3 yıl sonra sadece muayenesi var okadar,koy benzini git,100-110 km sürate kadarda çıkıyor,2 defa full yüklü 2 kişi istanbul kumbağ gidip geldim,işimi görüyo mecburen şimdilik bununla idare ediyorum
nasip olursa ilerdeki almak istediğim motor,honda x-adv