Türkiye Seyahatimden Drone ile Çekilmiş 18 Farklı Yer

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Katılım
18 Eyl 2018
Mesajlar
136
Tamamini izlemedim, vakit buldugumda izleyecegim, ancak gercekten cok guzel olmus. Emeginize saglik hocam.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Tamamini izlemedim, vakit buldugumda izleyecegim, ancak gercekten cok guzel olmus. Emeginize saglik hocam.

Çok iyi çekimler, izlemeye doyum olmaz..:thumleft:

Bayildim
Harika olmus
Elinize saglik

Drone marka model ne acaba? Çekimler efsane olmuş :bounce:

Muhteşem görüntüler, drone DJI veya Yuneec mi acaba?

Topluca teşekkür ederim.

Drone'um Dji Mavic Air.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
İzlemesi hem keyif verici hem de dinlendirici.

Teşekkürler...
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Çektiğiniz yerlerin adını yazıyor olmanız güzel. Birde hangi il sınırları içinde olduğunu yazarsanız süper olur.

Bende mini quadımla, delta kanadımı toplayayım bari. En az 7-8 yıldır uçaklarıma kamera takmıyorum.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Çektiğiniz yerlerin adını yazıyor olmanız güzel. Birde hangi il sınırları içinde olduğunu yazarsanız süper olur.

Bende mini quadımla, delta kanadımı toplayayım bari. En az 7-8 yıldır uçaklarıma kamera takmıyorum.

sıradaki videolarda onları da yazarım :)

sanırım fpv çekim yapacaksınız, keyifli şeyler çıkıyor
 
Katılım
25 Ocak 2019
Mesajlar
578
Tebrikler,doğa harika, çekimler muhteşem. Vecit bu olması gerek. Siz bu işi sade bilmikle kalmıyorsunuz, gerçekten severek yapıyorsunuz. Saygılarla selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst