- Konu Yazar
- #1
Merhaba. 3 Aralık 2018'de birisi E5'te motosikletime arkadan vurup kaçtı. Ben hastaneye götürüldükten sonra polis olay yerinde kaza tutanağı tutmuş. Tutanakta olayı gören belediye kamerası olduğunu, görüntünün 10 gün içerisinde alınması gerektiğini, çarpan aracın plakasını, olay sonrasında kaza yerinden ayrıldığını, benim düz giderken onun yan şeritten gelerek arkadan vurduğunu vb. yazmış. 4 Aralık'ta karakola giderek çarpandan şikayetçi oldum. (Taksirle yaralama suçu) Karakolda, benim savcılık beni çağırana kadar bir şey yapamayacağımı, görüntüleri polisin alacağını, mahkemeyi beklememi söylediler.
5 gün sonra karakola gidip, ifademi alan polise görüntüleri alıp almadıklarını sordum. 'Görüntüleri alsak ne yapacaksın, gidip adamı bulup hesap mı soracaksın, alıcaz dedik alırız sen bizden haber bekle.' gibi bir cevap aldım. Polisten ümidi keserek bir avukatla anlaştım. Ceza davası açacak, savcılıktan yazı çıkartıp görüntüleri alacaktı. Ama polis dosyayı savcılığa göndermemiş ve onlar dosyayı göndermeden hiçbir işlem yapılamıyormuş. Avukat karakola gitmiş; polis onunla da ters konuşmuş, tartışmışlar, görüntülerin silindiğini artık alamayacağımızı vb. söylemişler.
Şikayetimin üzerinden 40 gün geçti, hala polis dosyayı savcılığa göndermiyor, bilgi vermiyor, hiçbir şey yapamıyoruz.
Daha önce böyle bir şey yaşayan, ne yapmam gerektiği konusunda fikri olan var mı?
Çarpan araç filo kiralama şirketinden kiralık.
Bende kalıcı hasar var. (1 diş kırıldı ve çenede kalıcı iz var)
5 gün sonra karakola gidip, ifademi alan polise görüntüleri alıp almadıklarını sordum. 'Görüntüleri alsak ne yapacaksın, gidip adamı bulup hesap mı soracaksın, alıcaz dedik alırız sen bizden haber bekle.' gibi bir cevap aldım. Polisten ümidi keserek bir avukatla anlaştım. Ceza davası açacak, savcılıktan yazı çıkartıp görüntüleri alacaktı. Ama polis dosyayı savcılığa göndermemiş ve onlar dosyayı göndermeden hiçbir işlem yapılamıyormuş. Avukat karakola gitmiş; polis onunla da ters konuşmuş, tartışmışlar, görüntülerin silindiğini artık alamayacağımızı vb. söylemişler.
Şikayetimin üzerinden 40 gün geçti, hala polis dosyayı savcılığa göndermiyor, bilgi vermiyor, hiçbir şey yapamıyoruz.
Daha önce böyle bir şey yaşayan, ne yapmam gerektiği konusunda fikri olan var mı?
Çarpan araç filo kiralama şirketinden kiralık.
Bende kalıcı hasar var. (1 diş kırıldı ve çenede kalıcı iz var)