osram xracer aldım memnunum tavsiye ederim ilk başta sarıydı şimdi beyazlaştı ama böyle keko beyazı değil güzel tavsiyemdir
Ama osramın o modelleri çok çabuk bitiyor diyorlar ben uzun ömürlü olsun istiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------
Arkadaşlar peki bu %150 daha fazla aydınlatır olanlar, kısa far sürekli yandığı için yine kısa ömürlü olup patlayabilir mi ? %150 daha fazla aydınlattığı için birde kısa farlar r25te sürekli yandığı için acaba kullanım ömürleri nasıl olur ? Durmadan ampül almakta istemiyorum şimdi :silent:
Kardeşim uzun ömürlü olsun istiyorsan yetkili serviste orijinal ampul taktır . Ama yok beyaz olsun dersen bunlar göze alınmalı, patlar yani ampul bu. H7 ampul sonuçta sarf malzeme bunlar yedekte hep bulundurulmalı.
Orjinal YAMAHA marka ampul yok. Ampulleri genellikle OSRAM/VARTA/PHILLIPS gibi markalardan alır kullanırlar. Aynı marka model ve tipte ampulü daha uygun fiyata başka bir noktadan almakta sakınca yoktur. Yeter ki yuvasına doğru oturtulsun, değerleri uyuşsun. Genellikle ihmal edilen ve ampulün ömrünü ciddi şekilde kısaltan kısım ise bu ampullerin cam kısımlarına ASLA ama ASLA elle dokunulmaması-yağ değmemesi-silinmemesi, sadece metal kısımdan tutularak yerine monte edilmesi gerektiğidir. Ancak X usta bunu umursamadan yağlı elleriyle o ampulü avuçlayıp yerine takar ve patlayan ampulün adı kötüye çıkar. Yetkili servisteki eleman ise bu konuda ikaz edildiğinden genellikle aynı ampulün ömrü daha uzun olur. İşin esprisi biraz da bu :wiinkk:
Orjinal YAMAHA marka ampul yok. Ampulleri genellikle OSRAM/VARTA/PHILLIPS gibi markalardan alır kullanırlar. Aynı marka model ve tipte ampulü daha uygun fiyata başka bir noktadan almakta sakınca yoktur. Yeter ki yuvasına doğru oturtulsun, değerleri uyuşsun. Genellikle ihmal edilen ve ampulün ömrünü ciddi şekilde kısaltan kısım ise bu ampullerin cam kısımlarına ASLA ama ASLA elle dokunulmaması-yağ değmemesi-silinmemesi, sadece metal kısımdan tutularak yerine monte edilmesi gerektiğidir. Ancak X usta bunu umursamadan yağlı elleriyle o ampulü avuçlayıp yerine takar ve patlayan ampulün adı kötüye çıkar. Yetkili servisteki eleman ise bu konuda ikaz edildiğinden genellikle aynı ampulün ömrü daha uzun olur. İşin esprisi biraz da bu :wiinkk:
Hocam ben de cbf'in ampulünü değiştirmek istiyorum. Beyaz istemiyorum hatta daha koyu olursa daha iyi olur benim için. Ama 35w bulamadım genelde 55wat var onu taksam far tasında kararma yapar mı?
Bak bu bilgi güzel. Yetkili servislerde çalışıyorum ve orijinal ampul kavramı hepsinde var ve kendileri üretiyorlar. Fiyatı ve dayanıklılığı açısından muadillerden çok farklı. Yamahada bu dediğin şekilde yapılıyor olabilir. Ampul patlatma şikayetiyle gelen müşterilerde ise genelde tesisat, yuva, soket problemleri çıkardı. Aslında ampulun bir kabahati yok, değerleri uymaması konusu da güzel bir tespit. :cat:
Ben de sektörün içindeyim. Ancak hiçbir markanın far ampulünü söktüğümde ampulün altında o markanın adını görmemişimdir. Örnek gösterebilirseniz benim için ilk olacak :cat:
Konuya ufak bir hortlatma göndermem lazım..
Bu PHİLİPS YENİ RACİNG VİSİON H7 +%150 FAZLA IŞIK muhabbetinden almaya değer mi ? R25 de kullanan var mıdır ?
Konuya ufak bir hortlatma göndermem lazım..
Bu PHİLİPS YENİ RACİNG VİSİON H7 +%150 FAZLA IŞIK muhabbetinden almaya değer mi ? R25 de kullanan var mıdır ?
Herifler bildiğin telli ampüle ne isim vermişler be...Phılıps Diamond Vision Ultimate White Light
Herifler bildiğin telli ampüle ne isim vermişler be...
Hem ultimate, hem elmas, hem beyaz...
Temel duymuş ki içinde aristokratlık, cinsellik ve gizem kavramlarının olduğu romanlar iyi satıyor, o da ilk romanına şu ismi vermiş: Kontesi kim $ikti?
Phillips millet ne istiyorsa vermiş canına yandığım... Bi de "long life" falan deseymiş... Pardon, "eternal" falan yani![]()
Senin telli ampül dediğin ampülün adı diamondvision olarak geçiyor arkadaş kolayca bulabilsin diye yazdım. Yukarıda çok ışık verenler daha az dayanıyor diye bir şeyler yazmışsın ama öyle bir şey yok, herkes kim bilir kaçıncı kez ampül değiştiriyor ama ben hâlâ(2 senedir) bu ampülleri kullanıyorum. Senin dediğine göre bu ampüllerin patlaması lazımdı. Önemli olan camıdır orijinal ampülle bu ampülleri karşılaştırırsan kuvarstan yapılan o camın kalitesini çok net fark edersin ha senin aldığın farklıdır onu bilemem ama genelleme yapma...
2 senedir mi kullaniyosun? Hadi iyisin yine. Amazon'dan ayni ampulun incelemelerinden 5 tanesi:
color was perfect. one burnt out after 6 months
Less than a year and 1 has burned out. You would think they last longer.
The brightness of the bulbs are what I was expecting, but not even four months after installing them one light bulb stop working! Not worth it.
One of the bulbs went out within a month of installing them...
Lights looked fine at first but burnt out within 12 months. Definitely not a good use of money.
Kaynak: https://www.amazon.com/Philips-Diamond-H1-Ultimate-12258DVS2/dp/B007OYVMSO/ref=cm_cr_arp_d_product_top?ie=UTF8
Özetleyelim:Takım tutar gibi at gözlüğüyle bakma olaylara ne yazık ki senin gibi ülkemizde çok var. Ne anlatmaya çalıştığımı anla ondan sonra kendini savun yoksa kendinle çelişiyorsun.
Özetleyelim:
- parlak beyaz halojen ampüllerden denedim, benimki de çabuk bitti.
- Yanlışın var. Benimki denediğim marka 2 senedir dayanıyor.
- Sen şanslıymışsın. Çünkü seninle aynı marka ampulü kullanan bir sürü insanınki de benim başıma geldiği gibi erkenden patlamış bak.
- Sen at gözlüklüsün, ne dediğimi bile anlamıyon, senin gibi çok var memlekette, kendinle çelişiyon, laga luga, hede hedö...
:queen:
ebullaklaka ...
asdfgg ...
lak laka het hüt