Telefonla konuşan dünyadan kopmuş yaya deyze

Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
2412991_of974.jpg
 
Katılım
16 Eki 2018
Mesajlar
507
yaya önceliği diye birşey duydunuz mu arkadaşlar siz hiç?

bir de mağara fotoğrafı paylaşmışsınız, ayıptır. kendiniz o yolun karşısında durduğunuzu düşünün. size doğru gelen o esnada da telefonla konuşup dalgın olan kişi anneniz olsun.. aynı olay yaşandığında yapacağınız ilk şey gidip kendi annenize "mağaradan ne zaman çıktın sen önüne baksana" mı demek olurdu, yoksa o motorcuya "sen benim anneme nasıl çarparsın lan" diye saldırmak mı olurdu..

kadının karşıdan karşıya tereddütsüz geçtiğini ve o anda seni görmediğini farkedemiyorsan herhangi bir motorlu araçla trafiğe çıkmayacaksın arkadaş.. orası otoban değil meskun mahal.. yani 1 numaralı yaya önceliğinin bulunduğu yer.. derdim polemik yaratmak değil biraz empati kurun diye yazdım sadece..
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
yaya önceliği diye birşey duydunuz mu arkadaşlar siz hiç?

bir de mağara fotoğrafı paylaşmışsınız, ayıptır. kendiniz o yolun karşısında durduğunuzu düşünün. size doğru gelen o esnada da telefonla konuşup dalgın olan kişi anneniz olsun.. aynı olay yaşandığında yapacağınız ilk şey gidip kendi annenize "mağaradan ne zaman çıktın sen önüne baksana" mı demek olurdu, yoksa o motorcuya "sen benim anneme nasıl çarparsın lan" diye saldırmak mı olurdu..

kadının karşıdan karşıya tereddütsüz geçtiğini ve o anda seni görmediğini farkedemiyorsan herhangi bir motorlu araçla trafiğe çıkmayacaksın arkadaş.. orası otoban değil meskun mahal.. yani 1 numaralı yaya önceliğinin bulunduğu yer.. derdim polemik yaratmak değil biraz empati kurun diye yazdım sadece..

O mağara resmi videodaki kadın için değil yıllar önceki videoya internette yeni rastlayan ve bunu foruma taşıyan kişi içindi. Gereksiz yere ana başı karıştırdın şimdi. Biz senin ananı yorumlarımızda örnek olarak kullansak hoşuna gider miydi? Lütfen biraz empati ::lac::
 
Katılım
16 Eki 2018
Mesajlar
507
O mağara resmi videodaki kadın için değil yıllar önceki videoya internette yeni rastlayan ve bunu foruma taşıyan kişi içindi. Gereksiz yere ana başı karıştırdın şimdi. Biz senin ananı yorumlarımızda örnek olarak kullansak hoşuna gider miydi? Lütfen biraz empati ::lac::

üstadım o zaman belirtseydin ya hangi anlama geldiğini :) videoyu açıosun teyzeyi suçlayan tavırlar(videodaki eleman), konuya dönüyorsun mağara fotoğrafı.. durum yanlış anlaşılmaya son derece müsait.. ayrıca benim anlamış olduğum şekilde paylaşmış olsaydınız dahi burada validenize kesinlikle bir aşağılama karalama vs. söz konusu değil olamaz da elbette ki..bilakis tüm anneler kutsaldır.. sadece empati kurmak amaçlı verdiğim bir örnekti.. inan aynı durumda ben olsam gücenmezdim.. annenizin ellerinden öperim, benim anladığım şekilde düşünmeyen bir evlat yetiştirdiği için.. ama inan üstadım benim anladığım şekilde gerçekten teyzeyi suçlu bulanlar da mevcut her tarafta.. böyle düşünebileceğinize ihtimal verdiğim için sizden gerçekten samimiyetimle özür diliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,518
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Teyze çok güzel "köpek senii, pislik" dedi. Ben de bu şekil yola atlayan bir dedeye denk geldim ama durabildim, kaskı açıp "amcaaaa" diye bağırdım. dede döndü "bağırma, dayağımı yersin" dedi, gitti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst