1 Ocak 2019 bulusma! (Varsayim)

Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
sen ne değerli analizler yapabiliyorsun böyle. Birde provake olanlar neden dolayı provake oluyor sana zahmet bir analiz yapabilirmisin..

Neden mi? Cidden anlayamıyorum, soruma soruyla karışık vermeyi bir tartışma biçimi mi olarak görüyorsun. Bir soru sorulduğunda cevap verilir sonra konu devam ettirilir ama amaç sadece huzursuzluk yaratmaksa belli kişilerin ayrı taktikleri olduğunu görüyorum burada.

Bir defa açtığın etkinlikte ciddi ciddi tartışmaya çalıştım onda da klasik yazdıklarıma sonra cevap vermedin, belki de evet üslubum hatalı ya da ağır olabilir, kendimi eleştiririm ancak olayı başka boyutlara çektiğinden olaylar o noktaya gelmiştir.

Değerli görüyorsan değer veririm, alay ediyorsan alay ederim, ben çok net sordum amacın ne? Neden bu başlığın altında cevap olarak yazdığını başka noktaya çekecek herkesi bu konuda sıkıntıya sokacak alakasız bir etkinlik paylaşımı yapıyorsun? Bunu yaptığında insanların bölündüğünü görmek hoşuna mı gidiyor da inatla devam ediyorsun? Binlerce şey yazsam da insan kendine bakmalı ben ne yaptım diye, adın geçmiş konuda cevap vermekte yerden göğe haklıyken, cevaptan alakasız bir anda burada benim gibileri ciddi ciddi sıkan, bu başlığın altında olmaması gereken ve bu konuları her açtığında tartışma yaratan şeyleri yazmak demek provoke etmek değil de nedir izah edebilir misin?
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Cevap bekliyor musunuz ciddi ciddi?

Beklemeyim mi? Bu iş hep bu şekilde mi devam etsin? 2005 yılından beri buradayım, bir çok arkadaş vardır iyi kötü takip etmişimdir, burada bana hakaret edenler bazıları benden 10-15 belki de 20 yaş küçük bile olabilir, sırf bu konu üzerinden bugün de yaşadım, yaşıyorum da ve burada bu kadar insanı kutuplaştıran birini 13 senelik bu forum yaşantımda ilk defa görüyorum. Sıkıntı yaratan oldu ya üyelikleri iptal oldu, ya ayrıldılar ya da değiştiler. En azından forum tarzlarını değiştirdiler, hiç kimsenin istemedikçe zaten fikri değişmez.

Forumda mesela siyaset de olacak, ekonomi de çünkü bu motoru doğrudan etkileyecek kararlar alınabilen konular, bundan dolayı da şikayet edebiliriz, tartışabiliriz ama din buranın konusu asla olamaz, çünkü motosiklet ile en ufak alakası yok, insanları da keskin bir şekilde kutuplaştırabiliyor, hiçbir şekilde bu forumun amacına dokunmuyor, dedim ya var mı forum tarihinde hadi solcular yarın toplaşalım sol bildiriler dağıtalım diyen? ya da ateist derneğine destek ziyareti yapma amaçlı motor sürelim diyen, veyahut sadece erkekler toplanalım gezi yapalım diyen de yok, çünkü bunları dersen ortalık karışır motosiklet ile en ufak alakası olmayan, tamamen kutuplaştırıcı bir konuya çeker, toplaşmak için bir ton yol bulursun ama bu yollar buranın kıyısından köşesinden bile ruhuna hitap eden, anlamı olan olmalı, burada zamanı geldiğinde hadi 1 mayısa gidelim desem olur mu? alakasız bir etkinliğin burada işi ne? Ciddi soracağım, çünkü bıktım! Bu konu umarım bu başlık altında sonlanır ve bir daha da artık bu konulara birileri girip de sıkıntı yaratmaz!
 
Katılım
14 Ocak 2016
Mesajlar
275
giphy.gif
 
Katılım
16 Eki 2018
Mesajlar
507
ya arkadaş 7/24 siyaset yapılmaz ki.. nedir bunca kardeşi kardeşe düşüren şey.. neyse konuşmayın konuşmayalım, konuşulursa da hoşgörülü olalım, uzatmayalım. insanları inançlarına göre sınıflandırmayalım.
başlıgı açan kardeş, ben kahvaltıya gelirim ancak motosikletim ve ehliyetim olmasına rağmen henüz efektif kullanamıyorum o sebeple baharda eğitim alıp o şekilde trafiğe çıkacağım. kabul olunursa arabayla gelebilirim kahvaltıya.. sohbet muhabbet ederiz.
neye inandığınız ya da inanmadığınız ilgi alanım değil. günlük şeylerden bahsedeceksek motosikletten konuşacaksak ben varım. dini ve siyasi tartışmalar polemikler olacaksa size şimdiden iyi eğlenceler dilerim.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Direkt bu konuyla alakalı olmasa da bende eski motosiklet grubumuzun parçalanma hikayesini anlatayım. Belki bu olaydan ders çıkaranlar olur.

Zamanında X markasının Y modelini (bilerek marka model vermedim) kullananlar olarak sosyal medyadan tanışdığımız kişilerle aynı şehirde ufak bir toplantı gerçekleştirdik. Gelen arkadaşlar sohbeti hoş, genci ve yaşlısıyla gerçekten pırıl pırıl insanlardı. Tanıştık, çay eşliğinde bol bol sohbet ettik, bol foto çekindik ve akşam şehir merkezine kadar beraber sürüp, vedalaşıp ayrıldık.

Daha sonra bu buluşmanın fotolarını gruptaki arkadaşlar sağda solda paylaştı.
Ortamın neşesi ve grup sohbeti hoşuna giden çevresine anlatmış. Birçok yeni kişi daha gelmek istedi, buyurun gelin dedik.
İlk etapta tek motor modeli üzerine buluşmuşken marka model fark etmeksizin her gelene hoş geldin dedik.
Grubumuz biraz daha büyüdü. Yaklaşık 20-25 kişiye çıktı.
Gelenlerin içinde apaçi olan ve atraksiyon isteyenler aradıkları atraksiyonu bulamadıklarından yeni buluşmalara gelmediler zaten.
Her şey güzel gidiyordu.
Grupta siyaset ve din konuşmuyorduk. Lafı açılsa da esprisini yapıp kapatıyorduk.
Daha sonra gruba daha fazla katılım olmaya başladı.
Bu yeni gelen bazı üyelerden ısrarla siyaset ve din konusu açmaya çalışanlar oldu.
Biz de ısrarla açılan konuları espriyle kapatmaya çalıştık ama nafile.
Tartışmalar başladı. Özellikle whattsapp üzerinden atışmalar, kutuplaşmalar, o varsa ben gelmem diyenler oldu.

Sonuç ne mi oldu? Tahmin etmesi hiç de zor değil. Grup dağıldı. Siyaset ve din konuşmak istemeyenlerle yeniden grubumuzu kurduk. Hala da görüşürüz, hafta sonları gezeriz. Bu ufak grup içerisinde siyasi görüşünün benimle tamamen zıt olduğunu bildiğim kişiler de var. Ama kendi düşüncesini bana dayatmadıkları için hepsiyle güzel anlaşıyoruz.

Velhasıl, burada tartışmayı ileri götürüp boşu boşuna kalp kırmayın. Tamam, yeri gelir siyaset de din de tartışılır ama tartışmayı da tadında ve dozajında tutmak önemli.

Yine de tercih sizlerin, herkese kazasız belasız günler dilerim...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Yobaz insanlar bulunduğu ortamın havasını bozar.

Bknz. konu başlığı ile konunun geldiği nokta arasındaki fark.
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Konu pul kolleksiyonudur esasında ...

Hariçten çağrıldığınız ve fakat sizin motosiklet sürmek gibi esas katılma gerekçenizin aslında genel etkinlik içinde sadece tali bir unsur olduğu toplanmalara koruma ekipmansız çıkmamakta fayda vardır; kask, bot, mont, korumalı pantolon, dizlik, dirseklik...Ne bulursanız ...

Ve bir de tabii kulaklık ...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Neden mi? Cidden anlayamıyorum, soruma soruyla karışık vermeyi bir tartışma biçimi mi olarak görüyorsun. Bir soru sorulduğunda cevap verilir sonra konu devam ettirilir ama amaç sadece huzursuzluk yaratmaksa belli kişilerin ayrı taktikleri olduğunu görüyorum burada.

Bir defa açtığın etkinlikte ciddi ciddi tartışmaya çalıştım onda da klasik yazdıklarıma sonra cevap vermedin, belki de evet üslubum hatalı ya da ağır olabilir, kendimi eleştiririm ancak olayı başka boyutlara çektiğinden olaylar o noktaya gelmiştir.

Değerli görüyorsan değer veririm, alay ediyorsan alay ederim, ben çok net sordum amacın ne? Neden bu başlığın altında cevap olarak yazdığını başka noktaya çekecek herkesi bu konuda sıkıntıya sokacak alakasız bir etkinlik paylaşımı yapıyorsun? Bunu yaptığında insanların bölündüğünü görmek hoşuna mı gidiyor da inatla devam ediyorsun? Binlerce şey yazsam da insan kendine bakmalı ben ne yaptım diye, adın geçmiş konuda cevap vermekte yerden göğe haklıyken, cevaptan alakasız bir anda burada benim gibileri ciddi ciddi sıkan, bu başlığın altında olmaması gereken ve bu konuları her açtığında tartışma yaratan şeyleri yazmak demek provoke etmek değil de nedir izah edebilir misin?

Alemsin vallahi. Arkadaş konu açmış benim ismimi yaptığım bir işten dolayı zikretmis. Atıfta bulunmasının sebebi sabah namazı etkinliği... Bende yeni bir etkinliğe gideceğimi bildirip içeriği paylaşıp davet etmişim. Bunun neresinde anlamadın....

Aslında anladınız ama forumda bu tip paylaşımlar olmasını istemiyorsanız doğal olarak tepki vereceksiniz..

Ha bu çok umurunda mı inan değil...

Farkındaysan çok aşırı aktif değilim her konuya özellikle bana uymayan değerlerin tartışıldığı konulara yorum dahi yapmam...

Bana ne milletin içki muhabbetinden, karı kız muhabbetinden yada hangimiz daha çok İslam düşmanı yada en Kemalist benim muhabbetinden..

Yeterli mi..

Şimdi bunun neresinde provakosyon var bi zahmet soyle

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------

Yobaz insanlar bulunduğu ortamın havasını bozar.

Bknz. konu başlığı ile konunun geldiği nokta arasındaki fark.

Kesinlikle haklısın yobaz insanlar havayı bozuyor. Ben de senin kendi düşüncenin yobazlarından olduğundan eminim. İslam'la ilgili her şeye tepkili ve hoşgörüsüz birisin
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Ahmet;

Öncelikle alıntı yaptığın mesajda gelip sana "Sen Yobazsın" demedim, yobaz kelimesini sahiplenip bana döndürmeye çalışma. Tanıdğın değilim, tanıdığınmışım gibi konuşma.

İkinci aşamada git kendine zikirli cami girişi başlığı aç, başka bir adamın etkinlik daveti altında konuyla alakasız bir etkinlik paylaşamazsın. Adam gelip Ahmet yapıyor bakalım ben yapabilecek miyim demiş, atıfda bulunduğun etkinliğin namaz etkinliği olması senin gelip bu konuda böyle bir olay çıkarmana hak vermez. Bütün herkes gelmiş demiş ki senin yazdıgının yeri burası değil, git ayrı başlık aç cok meraklıysan.


Ayrıca hala haklı görüyorsan bu yazdığımı da aklında tut

-Açacağın ilk etkinlikte alakasız olarak yazılar yazıp tam karşıtı etkinlikler duyuracağım.

Bakalım senin konun da böyle bir konuma gelirse mutlu olacak mısın.
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Alemsin vallahi. Arkadaş konu açmış benim ismimi yaptığım bir işten dolayı zikretmis. Atıfta bulunmasının sebebi sabah namazı etkinliği... Bende yeni bir etkinliğe gideceğimi bildirip içeriği paylaşıp davet etmişim. Bunun neresinde anlamadın....

Aslında anladınız ama forumda bu tip paylaşımlar olmasını istemiyorsanız doğal olarak tepki vereceksiniz..

Ha bu çok umurunda mı inan değil...

Farkındaysan çok aşırı aktif değilim her konuya özellikle bana uymayan değerlerin tartışıldığı konulara yorum dahi yapmam...

Bana ne milletin içki muhabbetinden, karı kız muhabbetinden yada hangimiz daha çok İslam düşmanı yada en Kemalist benim muhabbetinden..

Yeterli mi..

Şimdi bunun neresinde provakosyon var bi zahmet soyle

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------



Kesinlikle haklısın yobaz insanlar havayı bozuyor. Ben de senin kendi düşüncenin yobazlarından olduğundan eminim. İslam'la ilgili her şeye tepkili ve hoşgörüsüz birisin

Bazı şeyleri anlıyorum, kimin ne muhabbeti doğrudan hiçbirimizi ilgilendirmez, haklısın da halen anlamadığın bir nokta var.

Bu arkadaşa özelden bu etkinliği atmak varken bu başlığın altında paylaşmana halen anlam veremiyorum, çünkü tepkiler ve gereksiz tartışmalara giriyoruz. Bunu kaç defa yaşattın hiç bakmıyorsan hayret ama tabi ki umurunda değilse de ben ne yazayım ki. Provoke etmiyorsan bile bir sorun olduğunu fark etmiyorsan da ben zaten sözün bittiği yer derim.

Daha Moto sohbete açtığın konunun farkında mısın? Konu dışı bölümüne ait olması gerekiyor, yani olmadık yerlere olmadık şeyler yazılırsa kaos olur, insanlar burada motosiklet hakkında bir şey var diye bakarken bir anda işler hiç hoş olmayan noktalara gelir, hep görüyoruz.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Bazı şeyleri anlıyorum, kimin ne muhabbeti doğrudan hiçbirimizi ilgilendirmez, haklısın da halen anlamadığın bir nokta var.

Bu arkadaşa özelden bu etkinliği atmak varken bu başlığın altında paylaşmana halen anlam veremiyorum, çünkü tepkiler ve gereksiz tartışmalara giriyoruz. Bunu kaç defa yaşattın hiç bakmıyorsan hayret ama tabi ki umurunda değilse de ben ne yazayım ki. Provoke etmiyorsan bile bir sorun olduğunu fark etmiyorsan da ben zaten sözün bittiği yer derim.

Daha Moto sohbete açtığın konunun farkında mısın? Konu dışı bölümüne ait olması gerekiyor, yani olmadık yerlere olmadık şeyler yazılırsa kaos olur, insanlar burada motosiklet hakkında bir şey var diye bakarken bir anda işler hiç hoş olmayan noktalara gelir, hep görüyoruz.

Moto sohbete açtığım konunun yeri yanlış olabilir. Alper gardasim da uyarıyı gönderdi. Sıkıntı yok dikkatli oluruz bundan sonra..

Meselenin benim paylasimim olmadığını hepiniz biliyorsunuz ama başka türlü soyleyemiyorsunuz. Onada eyvallah. Açıklama yazdım yukarda benim ismimle bir başlık açılmış bende aynı konu üzerine cevap yazdım sizde bunu anlamiyorsaniz ona da eyvallah
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Meselenin benim paylasimim olmadığını hepiniz biliyorsunuz ama başka türlü soyleyemiyorsunuz. Onada eyvallah. Açıklama yazdım yukarda benim ismimle bir başlık açılmış bende aynı konu üzerine cevap yazdım sizde bunu anlamiyorsaniz ona da eyvallah

Teşekkür ederim, artık belli ki bir yerden sonrası aşılamıyor belli, istemedikten sonra insan anlamak istediğini anlarmış, bu kadar bir yere bile ulaşabilmek büyük başarı. Bundan sonra keyifli forumlar, sadece motosiklet ruhunu içeren bir buluşmada da görüşmek dileğiyle..
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,513
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
O değil de 1 Ocak günü neden fetih kutlanıyor? Kastedilen Mekke'nin fethiyse (20 Ramazan 8 - Hicret'in 8. yılı) 11 Ocak 630'a tekabül ediyor miladi takvimde.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
İlla 1 Ocak'a alternatif birşey bulunacak ya, başka birşey yok, ondan. Fetihin tamamlandığı değil de seferin başlangıç tarihinin fetih diye kutlandığı tek olay bu. Maksat 1 Ocak'a alternatif yapmak.
Şahsen, en haz etmediğim şey taklittir. Adisas markalı birşey giyeceğime Makarna markalı birşey giymeyi tercih ederim. Benzer şekilde 11 Ocak fetih kutlaması olur, 1 Ocak taklit olur.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,513
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
İlla 1 Ocak'a alternatif birşey bulunacak ya, başka birşey yok, ondan. Fetihin tamamlandığı değil de seferin başlangıç tarihinin fetih diye kutlandığı tek olay bu. Maksat 1 Ocak'a alternatif yapmak.
Şahsen, en haz etmediğim şey taklittir. Adisas markalı birşey giyeceğime Makarna markalı birşey giymeyi tercih ederim. Benzer şekilde 11 Ocak fetih kutlaması olur, 1 Ocak taklit olur.

Dur daha Mevlid Kandili'ni es geçip 23 Nisan haftası "Kutlu Doğum" haftası kutlamalarına gelmedik.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst