r25 almak için konu açınca ben :D yemediğim laf kalmadı :)

Katılım
12 Ara 2018
Mesajlar
71
https://www.facebook.com/groups/YZFR25/permalink/2238279209744576/?sale_post_id=2238279209744576

facebook üzerinden r25 aradığımı belirttim neler yazıldı neler neler yorumları okuyun 200 küsür yorum var acınacak halde sözü size bırakıyorum...
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Ama artık bi R25nin plakasını versen, fabrikada koltuğunu monte eden çalışanın, dayısının yan komuşusun, evlilik dışı çocuğunun okul numarasının 7 katını söyleyecek hale geldi millet :p

Çok ele, ayağa düştüğü gibi dilede düştü maalesef.
 
Katılım
12 Eyl 2018
Mesajlar
203
Bende söz konusu motosikleti kullanan birisi olarak duruma anlam veremiyorum. Sıfırı 21.500 lira olan bir motor ama ikinci eline sıfırı ile aynı fiyatı istiyorlar :)
 
Katılım
26 Kas 2018
Mesajlar
146
Bende söz konusu motosikleti kullanan birisi olarak duruma anlam veremiyorum. Sıfırı 21.500 lira olan bir motor ama ikinci eline sıfırı ile aynı fiyatı istiyorlar :)

ama şöyle bir şey var ben bu motorun vergilerini ödedim sigortasını yaptırdım, koruma takozu, rosso 2 hiç saymıyorum neden zarar ediyim ki..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------

Rodajla uğraşmıycak o da ayrı bir dert ben bunun rodajını yapana kadar neler çektim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------

https://www.facebook.com/groups/YZFR25/permalink/2238279209744576/?sale_post_id=2238279209744576

facebook üzerinden r25 aradığımı belirttim neler yazıldı neler neler yorumları okuyun 200 küsür yorum var acınacak halde sözü size bırakıyorum...

bu arada kimsenin düşüncesine kulak asma, bazıları çekemez kendisi alamaz motora bok atarlar bazısı gençlikte hayali vardır alamaz ondan bok atar yani alsanda derlerrr almasanda derler kayıkçı hikayesindeki gibi...
 
Katılım
12 Ara 2018
Mesajlar
71
ama şöyle bir şey var ben bu motorun vergilerini ödedim sigortasını yaptırdım, koruma takozu, rosso 2 hiç saymıyorum neden zarar ediyim ki..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------

Rodajla uğraşmıycak o da ayrı bir dert ben bunun rodajını yapana kadar neler çektim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------



bu arada kimsenin düşüncesine kulak asma, bazıları çekemez kendisi alamaz motora bok atarlar bazısı gençlikte hayali vardır alamaz ondan bok atar yani alsanda derlerrr almasanda derler kayıkçı hikayesindeki gibi...

peki bu fiyatlara nasıl bişey bulabilirim dediğim fiyat cidden az mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------

bir arkadaşta böyle bir konuda isyan etmişti konu açmıştı onun yazdıklarını verdiğim linke yazmıştım...
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
ama şöyle bir şey var ben bu motorun vergilerini ödedim sigortasını yaptırdım, koruma takozu, rosso 2 hiç saymıyorum neden zarar ediyim ki..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------

Rodajla uğraşmıycak o da ayrı bir dert ben bunun rodajını yapana kadar neler çektim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------



bu arada kimsenin düşüncesine kulak asma, bazıları çekemez kendisi alamaz motora bok atarlar bazısı gençlikte hayali vardır alamaz ondan bok atar yani alsanda derlerrr almasanda derler kayıkçı hikayesindeki gibi...

Motorun vergisini sigortasını kendin için ödedin birader. Rodajıda krankı elle çevirerek yapmadıysan nasıl zorlandım merak ettim.
 

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
Benim anlamadığım bir şeyi alıcaksanız neden onay bekliyorsunuz? Fikir almak farklıdır ben bunu aldım nasıl demek çok farklıdır ?
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
gecen gun yıne r25 konusunda 12,13 yaslarında bır cocugun nasıl atıp tuttugunu gordum .sen daha yenı yenı tuvalet alıskanlıgı kazanan cocuksun senın r25 ıle ılgılı nasıl bılgın fıkrın olabılır . tuhaf makına şu aryirmibeş
 

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
özenti motoru biraz ondan :queen:


yılanım panpa
rayzik kullanıyorum
kızlar hasta
bak egzozumdan alev çıkıyor
alsancak onlıne
kasklıyla böyle lastiğe dayalı fotoğraf
bufflu enterasan garip fotoğraflar
özgürlük
herkes ona hasta tripleri...


ama lastiklerinin yanları depozitolu ortalar bitmiş :queen::queen::queen::queen:


he son olarak foruma bence 18 yaş altı insanları kabul etmesinler buralar 4 5 sene önce ne güzeldi...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,097
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
ama şöyle bir şey var ben bu motorun vergilerini ödedim sigortasını yaptırdım, koruma takozu, rosso 2 hiç saymıyorum neden zarar ediyim ki..
..


Dostum öncelikle şunu söyliyim seni hiç tanımıyorum ve kim olduğunu bilmiyorum yani eleştirecem ama seninle derdim olduğu icin degil. Ama senin gibi düşünenler yüzünden piyasanın altı üstüne geldi.Sen ve senin gibiler fiyatı 0a çekiyorsunuz. Olmasi gereken fiyata koysan bile adam bunda bi is var fiyatı düşük yazmış diye düşünüyor yine almıyor. E kusura bakmada hadi len ordan der 0 alırım. Sigarayı istersen ödeme, vergisini istersen yatırma, banane, lastik almani da ben söylemedim, bana mi alıyorsun sanki. Cidden nasıl bir mantık anlayabilmiş değilim kardeşim/abim. Ayrica üzerindekileri paraya ekleyip satmak ayrı bir ironi, adı üstünde ekstra zaten. Ben bunları istemiyorum desem fiyatı düşürecek misin? Rodaj konusunda da rodaji nasil yapıldığını bilmediğim ve sifiri ile az bi fiyat farki olacağına, sapina kadar benim olsun rodajida ben yapayım derim. Kal sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2018
Mesajlar
203
ama şöyle bir şey var ben bu motorun vergilerini ödedim sigortasını yaptırdım, koruma takozu, rosso 2 hiç saymıyorum neden zarar ediyim ki..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------

Rodajla uğraşmıycak o da ayrı bir dert ben bunun rodajını yapana kadar neler çektim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------



bu arada kimsenin düşüncesine kulak asma, bazıları çekemez kendisi alamaz motora bok atarlar bazısı gençlikte hayali vardır alamaz ondan bok atar yani alsanda derlerrr almasanda derler kayıkçı hikayesindeki gibi...



Ben de Pilot Street taktırdım. Koruma takozu bende de var. Bu motoru alacak adam irc lastikleri ve koruma takozu olmadan da kullanabilir. Bana saçma gelen şu, sıfırı 21.500 TL olan bir motosiklete rosso2 lastik takıp 22.500 lira istemenin bir manası yok. He eğer alan varsa hayırlı olsun ama ben kendimden örnek verecek olursam motorun üzerinde lastik ve takoz var diye, ikinci el bir motora sıfırı ile aynı parayı vermem. Vergiye sigortaya gelince, vergiyi ödeyecek kişi motorun sahibi, sigorta zaten motoru sattığınız zaman alacak kişiye devir olmaz, motoru alacak kişinin kendisi sıfırdan sigorta yaptırmak zorunda.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Yagizhan sen sonuna kadar haklısın. Mesela motoruna atlayıp çay kahve içmeye gittin ya heeh oradaki adisyonlari da motor üstüne koyman lazım .
Sonuçta motorla gittin zarar mı edeceksin . Bu senin en doğal hakkin .
Adam sigorta ödemiş zarar mı edeyim yazmış ya 😂
 
Katılım
7 Ara 2018
Mesajlar
184
Kafalar pırıl pırıl. Süt hakkı de iste kanka ama süt hakkı deme benzin hakkı de.. Başlık parasına gir bence o da tutar.
 
Katılım
12 Ara 2018
Mesajlar
71
yani anlamış değilim akıl karı değil bilmiyorum şuan ne yapsam kararsızım sıfır fiyatı kadar param yok ikinci el alsan dert almasan dert yardımlarınızı bekliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2018
Mesajlar
575
ama şöyle bir şey var ben bu motorun vergilerini ödedim sigortasını yaptırdım, koruma takozu, rosso 2 hiç saymıyorum neden zarar ediyim ki..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------

Rodajla uğraşmıycak o da ayrı bir dert ben bunun rodajını yapana kadar neler çektim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------



bu arada kimsenin düşüncesine kulak asma, bazıları çekemez kendisi alamaz motora bok atarlar bazısı gençlikte hayali vardır alamaz ondan bok atar yani alsanda derlerrr almasanda derler kayıkçı hikayesindeki gibi...

İyi bakalım 21.500 e aldın rosso iki ekledin 22.500 e satarsın. Rodaj nasıl gecti senin için zor bi dönem olmalı, ergenlikten bahseder gibi anlatıyorsun. Cidden bi ara troll sandım yazdıklarını.

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:41 ----------

Yagizhan sen sonuna kadar haklısın. Mesela motoruna atlayıp çay kahve içmeye gittin ya heeh oradaki adisyonlari da motor üstüne koyman lazım .
Sonuçta motorla gittin zarar mı edeceksin . Bu senin en doğal hakkin .
Adam sigorta ödemiş zarar mı edeyim yazmış ya 😂

😂 haha adisyon muhabbeti iyiydi
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Yazılanları takip edicem bayaa yazın beyler bugun işim gücüm yok müsaitim keyfim yerime gelsin. Ha Bide benim r25 im olsa, (sözğm meclisten dısarı ama alınmak isteyen sonuna kadar alınsın umrumda olmaz) mesela kafede ödediğim hesabı bile üzerine koyarım sonucta o motor olmasa o kafeye de gitmezdim o gün ben ortamda şekil şukul yapmaya :queen:

Ha birde mesela rosso 2 değilde michelin, mitas continental, metzeller, anlas veya irc bile olabilir veyahut herhangi bir lastik takınca yine fiyata ekleme yapabiliyor muyuz veyahut bayiden lastiksiz alma şansımız var mı o zaman bayi daha ucuza satıyor mu bu motoru :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2018
Mesajlar
575
Şeyi unutma bak aldığın yakıt fişlerini sakla, satarken onları da eklersin 😂
 
Katılım
8 Eki 2018
Mesajlar
338
ama şöyle bir şey var ben bu motorun vergilerini ödedim sigortasını yaptırdım, koruma takozu, rosso 2 hiç saymıyorum neden zarar ediyim ki..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------

Rodajla uğraşmıycak o da ayrı bir dert ben bunun rodajını yapana kadar neler çektim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------



bu arada kimsenin düşüncesine kulak asma, bazıları çekemez kendisi alamaz motora bok atarlar bazısı gençlikte hayali vardır alamaz ondan bok atar yani alsanda derlerrr almasanda derler kayıkçı hikayesindeki gibi...

Siz nasıl bir hastasınız ya dünyanın her yerinde araç üzerinde yapılan değişiklik fiyatı düşürürken bizim piyasada fiyat arttırıyo bide bunu haklıymış gibi savunuyor bu konu hakkında bir başlık açmıştım ben.Onuda okumanı tavsiye ederim senin gibilerden bahsettim.
 
Katılım
13 May 2018
Mesajlar
575
Siz nasıl bir hastasınız ya dünyanın her yerinde araç üzerinde yapılan değişiklik fiyatı düşürürken bizim piyasada fiyat arttırıyo bide bunu haklıymış gibi savunuyor bu konu hakkında bir başlık açmıştım ben.Onuda okumanı tavsiye ederim senin gibilerden bahsettim.

Hacıdayi, böyleleri sonunda motorunu 17-18 e mecbur okutuyo zaten, strese gerek yok 😂
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst