Nasıl oluyorda 150cc,200cc den daha hızlı olabiliyor?

Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Dişlilerle oynanınca 140 görebilir belki ama o hıza çıkana kadar biraz beklemen lazım :mrgreen: Benim Cbf orjinal dişli ile 110-115 yapıyor, rüzger durumuna göre 120 civarı. Fazlası zaten pek mümkün değil benim motor 140-150 yapıyor diyenin muhtemelen göstergesi hatalıdır. Bir keresinde 125 cc ile 130 yaptığını iddia eden arkadaşla göstergeleri kıyasladık, bende 95 gösterirken onda 125-130 civarı gösteriyordu.

2010 sonrasi Apache´lerde gostergede sapma yok hemşerim.çan çin çon la kariştirma.defalarca denedim.

Kenarda dursun.(son hizi kaydetme ozelligi var)



Inegol sonrasi otoban girisi,hafif egimli akan yoldaki son hız.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,018
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
O da bir şey mi ben de yokuş aşağı dağ bisikletiyle 92km/s yaptım :) :) :)
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
apache 140 yapamaz hacı eğer 180 lik değilse mümkün değil ben 137 yaptım 1 kere o da öyle böyle bir yokuş değildi o yokuşta 1 kere dip gazda 137 gördüm düz yolda 130 zor görür
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Apache kendi sınıfında değişik bir alet. Vur kırbacı, hayvan gibi kullan gene de birşey olmuyordu. Bende 150'lik varken 1-2 defa boş yolda kapıştık, hiç geçebildiğimi hatırlamıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
hızın hacimle doğru orantısı yoktur geçiniz..

öyle olsa 125cc lik aprilla rs 180-190 km top speed i var.. diyiceksinizki 2 zamanlı falan olsun 125c.c değilmi ben ona bakarım adamlar 125c.c den 28 beygir güç çıkartmışlar..

hızın hacimle hatta beygirle bile bir ilgisi yok. yeri gelir 125-250 c.c lik makina 600-700-800 cc lik makinaların içinden geçer.. görüyoruzda buna arasıra denkde geliyoruz.

basit güncel örnek nc750 piyasadaki pek çok 250-300c.c lik ss yada naked makina nc ye tur bindirir..
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Apache kendi sınıfında değişik bir alet. Vur kırbacı, hayvan gibi kullan gene de birşey olmuyordu. Bende 150'lik varken 1-2 defa boş yolda kapıştık, hiç geçebildiğimi hatırlamıyorum.

Abi 150lik olani kullanmadim,benim 180 lik makina resmen zımba..0-110´a kadar sağlam uzuyor.

Son hız meraklisi degilim,ama sollamada 80-90 seyrederken gazı açtınmı gitmem demez,kamyon ve otobus gecislerinde tehlike olusturmuyor.

Cbr250,inazuma,tnt25,ns200 kullanan arkadaslarim merak ediyordu,verdim makinayı,dedikleri ilk söz´´Abi cidden makina burdayım diyor´´tatminkar adamı her turlu götürür.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Abi 150lik olani kullanmadim,benim 180 lik makina resmen zımba..0-110´a kadar sağlam uzuyor.

Son hız meraklisi degilim,ama sollamada 80-90 seyrederken gazı açtınmı gitmem demez,kamyon ve otobus gecislerinde tehlike olusturmuyor.

Cbr250,inazuma,tnt25,ns200 kullanan arkadaslarim merak ediyordu,verdim makinayı,dedikleri ilk söz´´Abi cidden makina burdayım diyor´´tatminkar adamı her turlu götürür.

Ben de cümlemi baştan okuyunca yanlış yazdığımı farkettim. Bendeki 150'lik Apache değildi Rks idi. RKS varken Apache ile kapıştım geçemedim. Maşallah senin motora da, Allah kaza bela vermesin.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Ben düz yolda 122'yi geçememiştim Tvs ile.


140 yapanlar sanırım Dilovası rampası gibi bir rampada yapıyorlar o hızları.

Bi de bu hızlarda hafif motosikletler uçacak gibi oluyor o hızlarda.

80-90 tatlı tatlı gezmek en güzeli.

Hız ve tork için cc yükseltilmeli.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ben düz yolda 122'yi geçememiştim Tvs ile.

https://www.youtube.com/watch?v=zwbiWX-03UI&t=58s

140 yapanlar sanırım Dilovası rampası gibi bir rampada yapıyorlar o hızları.

Bi de bu hızlarda hafif motosikletler uçacak gibi oluyor o hızlarda.

80-90 tatlı tatlı gezmek en güzeli.

Hız ve tork için cc yükseltilmeli.

Valla ben de anlamadım, benim Wolf ile 165-170 görenler var. Dişli değişikliği mi yaptın diyorum, hayır diyorlar. Ya benim motor patates ya da ben uygun devirde uygun vites kullanmıyorum.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,257
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Benimki 640lık ama 150 yapmıyor :pr:

640'lar hep öyle. Hele bir de turuncuysa.:santa:

95f883f38543f2711a5c8cdcdbce1ac0.jpeg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Valla ben de anlamadım, benim Wolf ile 165-170 görenler var. Dişli değişikliği mi yaptın diyorum, hayır diyorlar. Ya benim motor patates ya da ben uygun devirde uygun vites kullanmıyorum.

Wolf'le de denemiştim bu hızlanma mevzsunu :)


Redline'a 1 devir kala 146 küsür yapıyor. Hadi kesici falan 155 görürdü ama 170'ler falan ilginç gerçekten.

Sanırım dişli modifikasyonu yapıp,eğimde deniyorlar o hızları.

500 cc nakedlar bile 170-180'de güven vermezken 250 cc ile o hızlar bi nevi intihar.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Wolf'le de denemiştim bu hızlanma mevzsunu :)

https://www.youtube.com/watch?v=ef2ZXiGUYgU&t=34s

Redline'a 1 devir kala 146 küsür yapıyor. Hadi kesici falan 155 görürdü ama 170'ler falan ilginç gerçekten.

Sanırım dişli modifikasyonu yapıp,eğimde deniyorlar o hızları.

500 cc nakedlar bile 170-180'de güven vermezken 250 cc ile o hızlar bi nevi intihar.

Zamanında farkında olmadan senin videoyu izleyip like butonuna da basmışız :) Bence de o hızlarda hiç güven vermiyor.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Wolf'le de denemiştim bu hızlanma mevzsunu :)

https://www.youtube.com/watch?v=ef2ZXiGUYgU&t=34s

Redline'a 1 devir kala 146 küsür yapıyor. Hadi kesici falan 155 görürdü ama 170'ler falan ilginç gerçekten.

Sanırım dişli modifikasyonu yapıp,eğimde deniyorlar o hızları.

500 cc nakedlar bile 170-180'de güven vermezken 250 cc ile o hızlar bi nevi intihar.

Uğur dostum,wolf´ün ağırlık merkezi aşağıda ve cidden guzel yol tutuyor.(yurur agirligin´da etkisi var)

Şöyle iddialı bir mukayeseden bahsedeyim;

Wolf 160km/h bir hızda,Mt25 den daha iyi yol tutuyor.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Zamanında farkında olmadan senin videoyu izleyip like butonuna da basmışız :) Bence de o hızlarda hiç güven vermiyor.
120-130 çok ideal. Hatta 6.vites 100 km hızda dizel araba gibi düşük devir gidip,güzel akıyor.

Değeri çok bilinmedi bu aletin :)

Uğur dostum,wolf´ün ağırlık merkezi aşağıda ve cidden guzel yol tutuyor.(yurur agirligin´da etkisi var)

Şöyle iddialı bir mukayeseden bahsedeyim;

Wolf 160km/h bir hızda,Mt25 den daha iyi yol tutuyor.

Doğrudur abi,MT25'i denemek kısmet olmadı ama wolf güzel giden,yola güzel oturan bi motor.

Az yakan,iyi kaçan tam bizim memleketin günlük kullanımına uygun bir yapısı var.

Bi ara ybr'den az yaktıranlar vardı bunu :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
120-130 çok ideal. Hatta 6.vites 100 km hızda dizel araba gibi düşük devir gidip,güzel akıyor.

Değeri çok bilinmedi bu aletin :)



Doğrudur abi,MT25'i denemek kısmet olmadı ama wolf güzel giden,yola güzel oturan bi motor.

Az yakan,iyi kaçan tam bizim memleketin günlük kullanımına uygun bir yapısı var.

Bi ara ybr'den az yaktıranlar vardı bunu :)

Bizim Fb grubunda 2,8-3 lt yaktıranlar var ki en fazla yaktırmayı başaran benim.
 
Katılım
23 Ağu 2018
Mesajlar
780
Daha 500 km'de o motoru okadar zorladıysan zannediyorumki zamanla 80'i geçemezsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst